Обява

Свий
Няма добавени обяви.

съвет за атв

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • съвет за атв

    Здравейте бихте ли ми дали съвет за марката Shineray XY200STIIE-B 200 кубика с Регисртация в КАТ за двама, кажете нещо повече за нея известна ли е или не???
    [COLOR=#000000]не е важна скоростта, а е важно да стигнеш навреме!!!:wink:
    [/COLOR]

  • #2
    До: съвет за атв

    Според мен това е една от най-известните ако не кажа и най-известната Лично аз смятам следващото ми атв да е токова.Мисля че като се вземе напредвид че е китаец е супер!
    Чух че имат много здрави двигатели,но веригата била голямо менте.Трябвало след кото си купиш такова веднага да я смениш.Лично мене ми харесват
    Non scholae sed vitae discimus.

    Коментар


    • #3
      До: съвет за атв

      аз съм начинаещ в този занаят с един колега сме им хвърлили око да купим по едно и затова питам дали е известна марката и какви са отзивите че тези дни чакат само да им звъннем и ги пращат.
      [COLOR=#000000]не е важна скоростта, а е важно да стигнеш навреме!!!:wink:
      [/COLOR]

      Коментар


      • #4
        До: съвет за атв

        Колега сподели каде ги има тези атв-та.

        Коментар


        • #5
          До: съвет за атв

          Чесно казано иммам от месец 110 цц китайско АТВ и съм на 13 години
          Сетих се за още нещо!Бойко от форума има такъв!Ще му пусна лс да даде светлина в тунела
          Non scholae sed vitae discimus.

          Коментар


          • #6
            До: съвет за атв

            От китайците "съществуват" две марки : Башан и Шинерай, но все пак трябва да се има предвид че са китайци . Сашо (misti) от форума продава Шинерай, ако искаш говори с него.
            M.Minassian

            Коментар


            • #7
              До: съвет за атв

              Първоначално публикуван от mardik Преглед на мнение