Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за PGO

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за PGO

    Eдин познат си остави в моя склад на съхранение това дето е по долу на линка,днес ми каза,че мисли да го продава,кой колкото даде,около 1000-2000лв.Влизах в сайта,но немога да намеря никаква задоволяваща инфо-я. за това бъги,нито къде се произвежда,нито характеристики,той ми каза,че е 250 кубика а пише отстрани 150,но дали е кубици нестава ясно.Интересното е че е с регистрация и може да се кара из града,та си мисля дали да не го купя,ей така за фън.Някой знае ли нещо повече за това бъги.
    http://www.pgo.com.tw/index.shtml
    Последно редактирано от hamilton; 27-01-09, 21:39.

  • #2
    До: Питане за PGO

    Китаец брат , китаец.... ;]

    Коментар


    • #3
      До: Питане за PGO

      Кофти,иначе добре изглежда,подхвърли ми ,че било италянско,ама ме усъмни цената,а този пусти сайт нищо не намирам,аз ли нещо незнам как да търся....

      Коментар


      • #4
        До: Питане за PGO

        Нещо съм се объркал.

        Моля да ми изтриете поста.
        KTM 300 2T '96 :twisted:
        KAWASAKI KFX 700 '08

        Коментар


        • #5
          До: Питане за PGO

          Точно за него,опитах се да копирам снимки от сайта,ама нестана,то друго нямаше.
          http://212.123.1.53/pgo.be/template_...o=EN&gal_id=11

          Коментар


          • #6
            До: Питане за PGO

            ако не се лъжа PGO бяха тайванска фирма и качеството поне на скутерите им е доста задоволително на фона на другите китайци така че за 1000лв що не къде не си ги дал питай Jojo от дугият форум той се занимаваше с такива бъгита повече може да ти даде по конкретемн отговор или още по добре пробвай го и виж дали ти дава фън преди всичко
            Николай Гогов 0898676912

            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

            Коментар


            • #7
              До: Питане за PGO

              Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
              ако не се лъжа PGO бяха тайванска фирма и качеството поне на скутерите им е доста задоволително на фона на другите китайци така че за 1000лв що не къде не си ги дал питай Jojo от дугият форум той се занимаваше с такива бъгита повече може да ти даде по конкретемн отговор или още по добре пробвай го и виж дали ти дава фън преди всичко
              Карах го,кеф си е,само тоците нещо му чезнеха,питам щото приказката за хубавото и евтиното я знаеш,иначе кво му плащащ.

              Коментар


              • #8
                До: Питане за PGO

                за толкова пари и атв не можеш да вземеш,от линка това оражевото,500куб., го гледах на ъгъла на Нишава и б.България за много повече пари и изглеждаше много добре.

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за PGO

                  Първоначално публикуван от георги дончев Преглед на мнение
                  за толкова пари и атв не можеш да вземеш,от линка това оражевото,500куб., го гледах на ъгъла на Нишава и б.България за много повече пари и изглеждаше много добре.
                  Всяко ново нещо изглежда добре дори и китайското,въпроса е не това,че е втора употреба,а до колко е здраво и надежно,имайки предвид,че ако го купа ще го карам из квартала или на морето като плажна кола,а и дали може да се смени с друг двигател,разбира се некитайски и по възможност малко по-мощен

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане за PGO

                    Първоначално публикуван от георги дончев Преглед на мнение
                    за толкова пари и атв не можеш да вземеш,от линка това оражевото,500куб., го гледах на ъгъла на Нишава и б.България за много повече пари и изглеждаше много добре.

                    Това е Фалкон Моторс ето тук - http://falconmotors.bg/
                    KTM 300 2T '96 :twisted:
                    KAWASAKI KFX 700 '08

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане за PGO

                      Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                      ако не се лъжа PGO бяха тайванска фирма и качеството поне на скутерите им е доста задоволително на фона на другите китайци така че за 1000лв що не къде не си ги дал питай Jojo от дугият форум той се занимаваше с такива бъгита повече може да ти даде по конкретемн отговор или още по добре пробвай го и виж дали ти дава фън преди всичко
                      Сега на форуми ли ще се делиме. Напоследък нямам време за ни един форум, чета по малко преди лягане и тамън да се включа някаде с някоя мъдра мисъл и съм забил нос в клавиатурата. А иначе този форум ми е под номер 1 в списъка с посещавани форуми и там ще си остане. Тука има подробно инфо за какво ли не, коли, мотори, АТВ-та, бъгита, лодки, самолети, матраци, пушки, телефони, компютри абе нема друг подобен.
                      Сега по темата:
                      Това бъги от конструктивна и експлоатационна гледна точка за нищо не става. Щом пише отстрани 150, значи разполагаш с между 7,5 и 9,5 к.с. извлечени със зор от китайски скутеров двигател, които като минат през вариатора и странните системи за задвижване накрая остават около 3к.с. на 300кг. Трудното управление, шумовете и вибрациите обаче създават странното усещане, че машината все пак върви.
                      За друг двигател, не си струва да се занимаваш. Ако освен него, всичко друго беше наред да се заиграе човек да го смени, в случая обаче си е безумие, да се съживява такъв мъртвец.
                      През последните години покрай такива машини разбрах някои неща за живота. Разбрах и каква е приликата между голяма част от китайските АТВ-та и бъгита и суперспортните коли. И двете се палят събота на обяд за по едно кръгче, през седмицата и двете отиват в сервиза за диагностика и ремонти, а другата събота пак така се изкарват само за едно кръгче. Разбира се цените на двете техники са коренно различни, но начина на употреба е съпоставим.
                      Антим ти е дал съвет,ако те устройва и кефи-купувай.
                      Аз ще ти дам още един. Подобна техника, особено стара и с проблем се купува, като на части. Двигател с рег. например 400лв., джанти и гуми на 50%-250лв. други ценни чарколяци 150лв. Всичко останало 1лв.-1кг., те повечето китайски тръби и отливки, така или иначе са за скрап още в магазина.
                      По тая схема след време, като разбереш, че машината е кенеф, ще можеш да си върнеш по-голямата част от парите които си дал, от фирми като Надин и такива като мене, които все още се занимават да човъркат по китайските творения.
                      Успех.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Питане за PGO

                        Първоначално публикуван от Jojo Преглед на мнение
                        Сега на форуми ли ще се делиме. Напоследък нямам време за ни един форум, чета по малко преди лягане и тамън да се включа някаде с някоя мъдра мисъл и съм забил нос в клавиатурата. А иначе този форум ми е под номер 1 в списъка с посещавани форуми и там ще си остане. Тука има подробно инфо за какво ли не, коли, мотори, АТВ-та, бъгита, лодки, самолети, матраци, пушки, телефони, компютри абе нема друг подобен.
                        Сега по темата:
                        Това бъги от конструктивна и експлоатационна гледна точка за нищо не става. Щом пише отстрани 150, значи разполагаш с между 7,5 и 9,5 к.с. извлечени със зор от китайски скутеров двигател, които като минат през вариатора и странните системи за задвижване накрая остават около 3к.с. на 300кг. Трудното управление, шумовете и вибрациите обаче създават странното усещане, че машината все пак върви.
                        За друг двигател, не си струва да се занимаваш. Ако освен него, всичко друго беше наред да се заиграе човек да го смени, в случая обаче си е безумие, да се съживява такъв мъртвец.
                        През последните години покрай такива машини разбрах някои неща за живота. Разбрах и каква е приликата между голяма част от китайските АТВ-та и бъгита и суперспортните коли. И двете се палят събота на обяд за по едно кръгче, през седмицата и двете отиват в сервиза за диагностика и ремонти, а другата събота пак така се изкарват само за едно кръгче. Разбира се цените на двете техники са коренно различни, но начина на употреба е съпоставим.
                        Антим ти е дал съвет,ако те устройва и кефи-купувай.
                        Аз ще ти дам още един. Подобна техника, особено стара и с проблем се купува, като на части. Двигател с рег. например 400лв., джанти и гуми на 50%-250лв. други ценни чарколяци 150лв. Всичко останало 1лв.-1кг., те повечето китайски тръби и отливки, така или иначе са за скрап още в магазина.
                        По тая схема след време, като разбереш, че машината е кенеф, ще можеш да си върнеш по-голямата част от парите които си дал, от фирми като Надин и такива като мене, които все още се занимават да човъркат по китайските творения.
                        Успех.
                        Благодаря ти,напълно ме отказа,това,че имаше регистрация беше най примамливото

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X