Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За кой ли път- избор на АТВ 4x4

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За кой ли път- избор на АТВ 4x4

    Здравейте на всички,
    Тъй , нов съм в форума ,както и съм нов в заразата наречена АТВ искам да споделя моите огромни терзания породени от мненията на далеч по-опитните от мен .
    Какво ми се случи ? Взех си случайно едно „китайче” 2х4 - бледо копие на Yamaha от преди 10-12 години , ама не е съвсем зле. Качи ме на в. Васильов (бях сам и ме беше малко шубе), въобще се разхожда доста сносно из Троянския Балкан.
    Такаа, от тук идва проблема.
    Несъмнено ще го сменя с нещо истинско, ама какво да бъде?
    Първо , за какво ми е ?
    Да ходя из горите на преходи и да се кефя , без да участвам в „много луди надпревари” . Значи трябва да е 4х4 и по голяма( максимална за да не го сменям след година) кубатура.
    Китайчето ще го харижа на дъщеря ми.

    Най ми е легнал на сърце POLARIS 800 FI – чистак нов , производство 11.2007. – ще ми излезе около 14 хилки. Ама ме притесняват всичките мнения за честата смяна на ремъка ( както и доста други негативни изказвания) и друго – ширината му – не влиза в стандартно ремарке. Иначе – това е моята машина !!! , и при положение , че има официален вносител и резервни части не би следвало да има грижи.

    Второ – Yamaha Grizzly 700 EFI с хидравлика – 2008 г – горе долу същите пари. Единственото ми притеснение тук е доста късата и тясна база , както и високият център на тежестта. Не съм толкова добър , че да не ми прави впечатление това.

    Изчетох всичко де що има по форума , ама още не мога да си дам еднозначен отговор и МНОГО се тормозя.
    МОЛЯ ВИ , дайте мнение. Сигурно отдавна Ви е писнало да отваряте чужди очи ,ама нали затова сме тук.
    Благодаря предварително , успех и безаварийно.

  • #2
    До: За кой ли път- избор на АТВ

    Още малко трябва да поровиш на верен път си
    Прегледай и резултатите от
    ATV CHALLЕNGE CUP
    и виж кой е фаворит в 4x4

    Коментар


    • #3
      До: За кой ли път- избор на АТВ

      Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
      Още малко трябва да поровиш на верен път си
      Прегледай и резултатите от
      ATV CHALLЕNGE CUP
      и виж кой е фаворит в 4x4
      Що подвеждаш човека бе това тук ATV CHALLЕNGE CUP го спечели водача на АТВ-то не самото то, я сега да си представим Сашо на Renegade признавам си че щеше да ни утрепе с огромна разлика.

      Коментар


      • #4
        До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

        Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
        Още малко трябва да поровиш на верен път си
        Прегледай и резултатите от
        ATV CHALLЕNGE CUP
        и виж кой е фаворит в 4x4
        Краси, не четеш - човекът казва:
        Първоначално публикуван от ivis_m Преглед на мнение
        Първо , за какво ми е ?
        Да ходя из горите на преходи и да се кефя , без да участвам в „много луди надпревари” . Значи трябва да е 4х4 и по голяма( максимална за да не го сменям след година) кубатура.
        Китайчето ще го харижа на дъщеря ми.
        Иска да се кефи, а не да се състезава. Поради тази причина не му трябва ултиматовна, а комфортна и user friendly машина. За тези цели изборът му е много правилно насочен. Колега, щом ти е легнал на сърце - какво толкова го мислиш - Поларисът си е Поларис. Вярно, че аз съм с такъв, но за момента не виждам с какво бих го сменил освен с новия модел 850.
        Гризлито е много приятно, но единствения му плюс спрямо Полариса е хидравликата, която може да се сложи допълнително, ако толкова иска човек.
        Аз гласувам за Поларис Спортсман 800 EFI. Бих те посъветвал да вземеш турист версията - двуместната.
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #5
          До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

          Е да де в 4x4 за мен все са такива.

          Голяма кубатура иска за "не чак толкова луди надпревари". ---То и аз така почнах

          Коментар


          • #6
            До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

            Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
            Е да де в 4x4 за мен все са такива.

            Голяма кубатура иска за "не чак толкова луди надпревари". ---То и аз така почнах
            Вярно, но ти си младо момче, а представяш ли си на колко е колегата, ако ще дава на дъщеря си китайчето? На моите - освен ако не се е задомил и умножил още като ученик.
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #7
              До: За кой ли път- избор на АТВ

              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
              Що подвеждаш човека бе това тук ATV CHALLЕNGE CUP го спечели водача на АТВ-то не самото то, я сега да си представим Сашо на Renegade признавам си че щеше да ни утрепе с огромна разлика.
              Не си го представям --- Сашо е от Бояна а не е от Враца

              Коментар


              • #8
                До: За кой ли път- избор на АТВ

                Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
                Не си го представям --- Сашо е от Бояна а не е от Враца
                Еее нямаш ли поне малко фантазия . Вие сте си направо секта не мото клуб

                Коментар


                • #9
                  До: За кой ли път- избор на АТВ

                  Ние Врачани не търпим някои да се подиграва с нас! Също така не обичаме лигльовци и подлизурковци!

                  Колкото до избора на колегата мисля че правилно се е насочил, но аз съм за 2-ия вариант .

                  Коментар


                  • #10
                    До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                    Здравейте момчета ,
                    благодаря за светкавичния "response",
                    колкото до мен на 46 години съм , а щерката е на 20 , тъй че не съм се "наплодил" безкрайно млад.

                    Такаа, значи какво искамот новото си "истинско" АТВ ? Когато съм в група да не изоставам много и да минавам от там от където минават всички други по възможност по комфортно. Относно стила и начина на каране- основно карам спокойно и не супер екстремно , ама от време на време ми залепва релето. Все пак съм бивш състезател по алпийски ски. Тоест като ми залепне релета е добре да мога да го отлепя с добра доза адреналин.

                    Принципно Polaris 800 EFI Sportsman ми е най на сърце и мисля , че отговаря почти напълно на това което искам. Щях да го взема без въобще да Ви занимамвам с терзанията си , ама щото първо исках да се образовам от по-знаещите от мен и изчетох бая за него , и се постреснах от многото негативни мнения за тази марка и пустия ремък на вариатора. Все пак тя е една от лидерите, не ми се вярва да е толкова зле. Дали пък няма нещо общо с приказката за"високото грозде"?
                    Ще съм много благодарен на колегата chris vicom , както и всички които имат преки впечатленич ,ако споделят впечатления от експлоатацията до момента , наличието на резервни части както и това за какво го използват и как го возят с кола?
                    Бая четох и за Cam Am-а , ама е почти на 100 % дубъл, все пак не е особенно разумно в тия времена на криза.
                    Относно Grizzli-то , знам че е яко "дуракоустойчиво" и е един от утвърдените играчи, ама малко ме притеснява устойчивостта , все пак още не съм толкова добър , а пък не ми се ще да стана такъв с цената на строшени ребра. Все пак съм си на годинки.
                    Успехи и благодарности.

                    Коментар


                    • #11
                      До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                      По отношение на ремаркето купих едно правено от УАЗ - на рама и с кош върху рамата с идеята да променя само коша, но се оказа, че и моста не става. Купих един заден мост от Пежо Боксер или Рено Мастер, преместих от стария мост захвата за ресьорите и самите ресьори и си направих нов според необйходимите размери интегриран кош (аз така исках, за да мога да го ползвам и за товарно ремарке - иначе може да го направиш тип платформа), като от старата рама ползвах само някои части - особено тази на която беше набит номера на рамата и се получи ремарке. На задната каната са интегрирани рампите за качване на АТВ-то.
                      По отношение на проблеми - досега за година и половина още не съм късал ремък. Сменям само масло и охладителна течност, гресирам и толкова. Преди месец поради това, че само карам а не проверявам ми се разви единия болт на долното А-рамо на лявото задно колело и се извади, но ме прибра - не ме остави на пътя - изкриви се малко горното А-рамо, но е поправимо.
                      По отношение на частите съм поръчвал масла и филтър от Сашо Ковачев от Гладиатор Пловдив, а последния път ходих в магазина на официалния вносител според думите на продавачите в София и обещаха, че може да се доставя всичко. Цените не са евтини, но не са и скъпи - естествено не са, като в Щатите. Мисля, че може да се поръчва и директно от там или чрез познат там без особени проблеми. При нужда много неща от окачването могат да се правят и тук от опитен майстор.
                      Надявам се да съм бил полезен.
                      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                      Коментар


                      • #12
                        До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                        Ето ти кратко описание на няколко марки и модели, виж кое ти пасва най-добре:

                        - Поларис 800 има едно качество, и то е - комфорт. Много мек и удобен го водят. Това е за сметка на всичко останало, както си прочел, и с него не трябва да забравяш че говорим за атв което е с някъде 80 кила по-тежко от всички останали. Което обяснява комфорта. И не е 800, двигателят всъщност е 756 кубика или нещо подобно. Иначе за здравината му - явно са на бройки, явно има добри и лоши серии. Трипера и Антим от форума май бяха имали приключения с такава машина, и не бяха очаровани.

                        - Can am няма да ги коментирам, хубави са но и цената им е хубава.

                        - Ямаха и Хонда са хубави и здрави, там въпросът е на каква цена ще ги намериш и колко ще ти паснат на стила.

                        - Остава Кавазаки. Там го има "ефектът Голф". Всеки кара такова, вече има части, дори и ползвани, дето се вика скоро ще се появи и пазар на части втора ръка за тях, ако не се е появил. Машините са много добри, и най-вече - в сравнение с останалите марки цените им за България са изключително добри. Това от една страна може да те радва, понеже ще си имаш по-малко разправии, но от друга - ако си падаш повече индивидуалист - ще те нервира да караш същата марка, модел и цвят атв като всички останали.

                        За моделите - всяко Кавазаки 4х4 има еднакви възможности като проходимост (блокажи на диференциал, бързи/бавни, автоматик) - всичкото е еднакво като възможности. Наблягам - като възможности, не като реализация. Разликите които остават са в двигателите (кубатура и мощност), и в задното окачване (независимо с по един амортисьор за всяка страна или зависимо с един единствен амортисьор в средата).

                        По описанието което правиш - дори Prairie 360 4x4 ти върши работа, ако можеш да го намериш. И товароподемността, и проходимостта му е същата като на другите.

                        Иначе оптималният вариант като цена са Brute Force-овете, има различни модели, най-големият (и най-хубав) е 750.

                        НО, и отново но, си остава момента на индивидуалността. Брут форса примерно се предлага при официалния вносител само в тъмнозелено, или поне така съм чувал. Супер машина е, на супер цена. Но ще сте стотици такива зелени по горите. А да му докараш от Щатите други цветове пластмаси - ще ти се върже колкото малко китайско атв.

                        Та всичко е въпрос на приоритети.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                          Абе, човека иска да се кефи,не да кара Кавазаки!Правилно те посъветва колегата по-отгоре,вземи двуместно.Никакви проблеми при изкачване от захлупване(пробвал съм го),при спускане по-добро няма(някакви системи за контрол,дори спирачка не буташ)Задния дефиренциал може да се разблокирва.Предно окачване-макферсон,возия S класа.Пробиемите с ремъка са при по-старите модели,сега е като при останалите модели,има неща които не бива да правиш и ремъка е о'к.Лично аз минах около 600 км.идиотско каране от както съм го купил,не мръдна!Последно му свалих ремъка да проверя състоянието,щото във форума някой пишат кв'ото им дойде,не беше мръднал.Но вече си имам и нов което май е задължително!
                          Eвгени Филчев
                          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                          Коментар


                          • #14
                            До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                            Не съм му казал да кара кавазаки, описах му кое какви предимства има.

                            Ако не му е проблем да кара машина която тежи над 340 килограма, лошо няма. Но при това положение - направо да си поръча Arctic Cat 950. Като е гарга да е рошава.
                            Аз опит с поларис нямам, единственият ми досег с марката е когато три пъти поръчвах каре за един приятел, и трите пъти идваше различно понеже се оказа че насред модела и насред годината сменили вида карета два пъти, и че дори търсене по VIN номер не ме оправя а трябва номера плюс някой в България да преброи шлиците.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: За кой ли път- избор на АТВ 4x4

                              Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                              Лично аз минах около 600 км.идиотско каране от както съм го купил,не мръдна!
                              600 км бая си му врътнал

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X