Колеги мъчи ме въпросът кое да взема.
Ще го ползвам основно за обикаляне на планините по пешеходните пътеки.
Поларисът е към 77 кг по-тежък, с десетина коня по-мощен и към 3000 лв по-скъп. Мисля, че е и в по-добро състояние.
Поларисът има стабилизираща щанга на задния мост и 4х4 он деманд.
Гризлито е 7 см по тясно и мисля, че влиза в стандартно ремарке, докато полариса май няма да влезе и ще вляза в приключение с ремаркето.
За качеството и дуракоустойчивостта на Ямаха мисля, че няма какво да говорим, а Поларис как са - не зная. Моля който има повече опит да сподели.
По-голямото тегло ще е плюс за комфорта и за стабилността, но ще си оказва отрицателното влияние в дълбока кал и особено при пренасяне над препятствия.
3000 лв в повече заслужават ли си за разликата в класа?
Наличието на стабилизираща щанга няма ли да пречи на артикулацията на задния мост и да намалява способността за преминаване на страничен наклон.
Моля, ако има собственици с Полариси и Ямахи да кажат мнението си.
Ще го ползвам основно за обикаляне на планините по пешеходните пътеки.
Поларисът е към 77 кг по-тежък, с десетина коня по-мощен и към 3000 лв по-скъп. Мисля, че е и в по-добро състояние.
Поларисът има стабилизираща щанга на задния мост и 4х4 он деманд.
Гризлито е 7 см по тясно и мисля, че влиза в стандартно ремарке, докато полариса май няма да влезе и ще вляза в приключение с ремаркето.
За качеството и дуракоустойчивостта на Ямаха мисля, че няма какво да говорим, а Поларис как са - не зная. Моля който има повече опит да сподели.
По-голямото тегло ще е плюс за комфорта и за стабилността, но ще си оказва отрицателното влияние в дълбока кал и особено при пренасяне над препятствия.
3000 лв в повече заслужават ли си за разликата в класа?
Наличието на стабилизираща щанга няма ли да пречи на артикулацията на задния мост и да намалява способността за преминаване на страничен наклон.
Моля, ако има собственици с Полариси и Ямахи да кажат мнението си.
Коментар