Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спортно или работно АТВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Спортно или работно АТВ

    Не зная колеги до колко е актуална темата, ама и аз да кажа две приказки от опит.
    Спортното АТВ е за динамично каране на къси разстояния. Например някъде има свлачище с множество тераси или друг силно пресечен терен с оврази и бубуни. Със спортното яхаш на скорост, вкарваш динамика, особено при странични наклони. Там където спускам завивам и качвам на скорост с него , работното е като тюфлек и би се обърнало само при мисълта за това.
    Но.....
    Я минете 50-60 км със спортно АТВ и ми кажете как са ви ръцете ..... че и краката....?
    Работното си е за комфорт на дълги преходи по горски и селски черни пътища и няма проблеми за риболов, лов и др. занимания изискващи носене на багаж.
    Аз имам 2 спортни, едно работно късо и 2 детски китайчета автоматик.
    Когато ходим на преход взимам работното. Когато караме в почти затворен маршрут на пресечено - някое от спортните, да се изкефя на динамика.

    Коментар


    • #17
      До: Спортно или работно АТВ

      Каквото и да спорите 4х4 ПРЕВЪЗХОЖДА 2х4 ОТВСЯКЪДЕ !!!!!
      Говорим само за системата ! само това че я имате ви отвежда доста напред пред другите АТВ-та ... най-големия ужас - карате някаде завалява дъжд - имате 30-40км до гаража/дома ми точно за 20 минути прашни пътеки или черни пътища се превръщат във кални реки ... в гората - листа кал дървета всичко става в пъти по-хлъзгаво !
      + това при спортните умората е почти 2х по-голяма при преходи над 40км които както и да смятате еи там до селото и обратно се правят 20км я ви скимне някъде да врътнете 10км и ако ви е скучно още 10км ... яко е вярно ама се прибирате като
      а пък за карането на задни с работно може да се поспори !


      Последно редактирано от Peppy; 03-10-09, 16:25.
      Няма кал - Няма кеф !!!
      Suzuki Samurai LJ410 1984
      Suzuki LTZ400 2008
      Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

      Коментар


      • #18
        До: Спортно или работно АТВ

        Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
        И какво му е по доброто на работното от това че вози по меко и по трудно затъва в кал.! Аз като видя кал я заобикалям, пък и такава кал в която можеш да затънеш не съм виждал. Аз не съм имал проблем с моето. Може да се спори ако има 50см. кал като в филмчетата в "you tube".
        А наклони особено странични а...?
        Та адаш къде ще минеш ти? а аз няма да мина? Даи едно място в БГ и тестваме.
        Аз немога да разбера работните толкова ли са лоши за странични наклони . Имал съм и двете едновременно и в страничните наклони работното не помръдва камоли в катерене . Малко спам ама , защо смятате , че работните не стават за странични наклони ...
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        08седем9010З60
        MAKE RALLY NOT WAR
        Confidence in Motion

        Коментар


        • #19
          До: Спортно или работно АТВ

          Отговорът на въпроса по темата е много прост :
          Ако ви трябва за работа -работното е по-добро !
          Ако ви трябва за спорт-спортното е по-добро!

          Факт е че в страната повечето ATV се използват за хоби и развлечение и може би затова не оценяваме правилно предназначението и потенциала на работните .

          p.s. 40 км не са никак много.Като знам колко време е подготовката (обличане , зареждане ...), че ще мия поне половин час след това , ще се перат екипи и ... да не изреждам всичко не бих излязъл "за малко"!
          Последно редактирано от Красимир Найденов; 03-10-09, 19:20. Причина: коренция
          0+,Bombardier DS650,Discovery II.

          Коментар


          • #20
            До: Спортно или работно АТВ

            И аз съм аматьор, и имам АТВ за хоби и удоволствие в почивните дни. Имам KAWASAKI KVF 650 4x4, смея да кажа, че съм много доволен от него. До сега не съм закъсвал, нито в кал, нито в сняг. Мисля, че и с двете можеш да си правиш кеф и то голям.
            NISSAN PATROL GR

            OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

            Коментар


            • #21
              До: Спортно или работно АТВ

              Пичове, днес си направих експеримент.
              Вдигнах се от София (Люлин) през Костинброд до Дръмша = 35-40 км в едната посока. За койт'ни знай туй къдей - има карта Google maps.
              Там карах 10 км селски пътища и 10 км на връщане (стигнахме до след Понор)
              Върнах се обратно пак по същия път. Общо май към 90км. Не се сетих да засека по километраж.
              И всичко това със спортно АТВ, нарочно защото обикновено го правя с работното.
              Е .... ра'сипах се....
              Тръгнал съм в 1.00 по обяд а се прибрах на стъмване , на фарове.
              Е .... зе ми се акъла и то най вече по асфалта.
              Направо ми идваше да звъня да ме земат с жипката и трейлара.

              ОБАЧЕ....!
              Вчера го карах спортното по едни стръмни сипеи като по затворен маршрут около 5-6 км целия. Май кросаци карат тука. Минах го многократно във всякакви посоки и се изкефих максимално. Накрая вече така му свикнах на терена и юрках че се притесних да не прекаля и да строша машината (130 кила съм)

              Целта на това занимание беше да се самоопровергая и да си докажа, че и спортното става за преходи. Е става, прибрах се ама ..... "свет да ти се завие". Не знам, някой по-млад може и да го може ...

              Та, къф е извода. 'Секо си има предназначение.
              За обиколки по курортите и между тях и за дълги преходи - работно.
              За форца до отмаляване и по върха на планината - спортно.
              Последно редактирано от batvaljo; 04-10-09, 22:58.

              Коментар


              • #22
                До: Спортно или работно АТВ

                Твърде са различни като поведение, възможности и въобще дет' му викат лайфстайл. Приличат си само по 4-те колела и кормилото на мотоциклет.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X