До: Спортно или работно АТВ
Не зная колеги до колко е актуална темата, ама и аз да кажа две приказки от опит.
Спортното АТВ е за динамично каране на къси разстояния. Например някъде има свлачище с множество тераси или друг силно пресечен терен с оврази и бубуни. Със спортното яхаш на скорост, вкарваш динамика, особено при странични наклони. Там където спускам завивам и качвам на скорост с него , работното е като тюфлек и би се обърнало само при мисълта за това.
Но.....
Я минете 50-60 км със спортно АТВ и ми кажете как са ви ръцете ..... че и краката....?
Работното си е за комфорт на дълги преходи по горски и селски черни пътища и няма проблеми за риболов, лов и др. занимания изискващи носене на багаж.
Аз имам 2 спортни, едно работно късо и 2 детски китайчета автоматик.
Когато ходим на преход взимам работното. Когато караме в почти затворен маршрут на пресечено - някое от спортните, да се изкефя на динамика.
Не зная колеги до колко е актуална темата, ама и аз да кажа две приказки от опит.
Спортното АТВ е за динамично каране на къси разстояния. Например някъде има свлачище с множество тераси или друг силно пресечен терен с оврази и бубуни. Със спортното яхаш на скорост, вкарваш динамика, особено при странични наклони. Там където спускам завивам и качвам на скорост с него , работното е като тюфлек и би се обърнало само при мисълта за това.
Но.....
Я минете 50-60 км със спортно АТВ и ми кажете как са ви ръцете ..... че и краката....?
Работното си е за комфорт на дълги преходи по горски и селски черни пътища и няма проблеми за риболов, лов и др. занимания изискващи носене на багаж.
Аз имам 2 спортни, едно работно късо и 2 детски китайчета автоматик.
Когато ходим на преход взимам работното. Когато караме в почти затворен маршрут на пресечено - някое от спортните, да се изкефя на динамика.
Коментар