Здравейте, от доста време търся адреналина под една или друга форма, но знаете как се чувства човек като яхне машината... От скоро ми се върти мухата да взимам АТВ, не че се отричам от моторите, но човек трябва да опита от всичко..чак тогава ще умре спокоен без да го човърка нещо!
По принцип имам група приятели, с които караме кросови из горите и не знам дали ще мога да карам с тях, поне не и навсякъде де..но имам компания за офроуд! Нямам никакъв опит с АТВ-та ама имам достатъчно акъл да се оправя и с това предизвикателство.. висок съм 184 и тежа около 90 кг.. не мисля въопще да се уча на някви китайци или да взимам детско АТВ да свиквам и после само да се разправям да купувам и препродавам... мислех си за 400-450 или 700 куб. От това което изчетох тук разбрах, че това не са машини за подценяване..не смятам и да го правя.. спестете ми това че мога да се убия и тн.. ще подходя внимателно и ще оставя всичко да се случва във времето.. страх имам, а той ми е спасявал живота не веднъж!
Та по въпроса! Идеята ми е да карам в гора, макар че ако имам джанти и гуми за асфалт може и да се пусна из града. Ако има възможност бих регистрирал машината.. такъв съм карък че едно да не ми е наред ме хващат веднага! Но като цяло ще цепиме горите..с моторите караме по черни пътища, ливади, но и по стръмни пътеки..с АТВ как стои въпроса с подобни преходи?! Искам и фън фактора да е на ниво..все пак откакто оставих пистовия, нищо не е същото...
Сега, търся АТВ за 5-6 000..не знам много ли са малко ли ама това е положението! Огледах добре мобилето и машините, които се дават тук..та колебания и съмнения много разбира се...
Направи ми впечатление че 400-450 куб освен че са спортни са и някак по-малки като размер и по-ниски от 700 куб./може и да се лъжа де/. Това как се отразява на горските преходи?! То е ясно че и двете са проходими ама си има тънкости.. + и -.. вие най-добре знаете!
Тук е момента да помоля за насока от вас, все пак разчитам че като хора със сходни интереси ще мога да обменя от така важния ви опит!
Съвети приемам всякакви!
Мерси предварително!
По принцип имам група приятели, с които караме кросови из горите и не знам дали ще мога да карам с тях, поне не и навсякъде де..но имам компания за офроуд! Нямам никакъв опит с АТВ-та ама имам достатъчно акъл да се оправя и с това предизвикателство.. висок съм 184 и тежа около 90 кг.. не мисля въопще да се уча на някви китайци или да взимам детско АТВ да свиквам и после само да се разправям да купувам и препродавам... мислех си за 400-450 или 700 куб. От това което изчетох тук разбрах, че това не са машини за подценяване..не смятам и да го правя.. спестете ми това че мога да се убия и тн.. ще подходя внимателно и ще оставя всичко да се случва във времето.. страх имам, а той ми е спасявал живота не веднъж!
Та по въпроса! Идеята ми е да карам в гора, макар че ако имам джанти и гуми за асфалт може и да се пусна из града. Ако има възможност бих регистрирал машината.. такъв съм карък че едно да не ми е наред ме хващат веднага! Но като цяло ще цепиме горите..с моторите караме по черни пътища, ливади, но и по стръмни пътеки..с АТВ как стои въпроса с подобни преходи?! Искам и фън фактора да е на ниво..все пак откакто оставих пистовия, нищо не е същото...
Сега, търся АТВ за 5-6 000..не знам много ли са малко ли ама това е положението! Огледах добре мобилето и машините, които се дават тук..та колебания и съмнения много разбира се...
Направи ми впечатление че 400-450 куб освен че са спортни са и някак по-малки като размер и по-ниски от 700 куб./може и да се лъжа де/. Това как се отразява на горските преходи?! То е ясно че и двете са проходими ама си има тънкости.. + и -.. вие най-добре знаете!
Тук е момента да помоля за насока от вас, все пак разчитам че като хора със сходни интереси ще мога да обменя от така важния ви опит!
Съвети приемам всякакви!
Мерси предварително!
Коментар