Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От пистов на кросов... сега съм тук!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От пистов на кросов... сега съм тук!

    Здравейте, от доста време търся адреналина под една или друга форма, но знаете как се чувства човек като яхне машината... От скоро ми се върти мухата да взимам АТВ, не че се отричам от моторите, но човек трябва да опита от всичко..чак тогава ще умре спокоен без да го човърка нещо!
    По принцип имам група приятели, с които караме кросови из горите и не знам дали ще мога да карам с тях, поне не и навсякъде де..но имам компания за офроуд! Нямам никакъв опит с АТВ-та ама имам достатъчно акъл да се оправя и с това предизвикателство.. висок съм 184 и тежа около 90 кг.. не мисля въопще да се уча на някви китайци или да взимам детско АТВ да свиквам и после само да се разправям да купувам и препродавам... мислех си за 400-450 или 700 куб. От това което изчетох тук разбрах, че това не са машини за подценяване..не смятам и да го правя.. спестете ми това че мога да се убия и тн.. ще подходя внимателно и ще оставя всичко да се случва във времето.. страх имам, а той ми е спасявал живота не веднъж!
    Та по въпроса! Идеята ми е да карам в гора, макар че ако имам джанти и гуми за асфалт може и да се пусна из града. Ако има възможност бих регистрирал машината.. такъв съм карък че едно да не ми е наред ме хващат веднага! Но като цяло ще цепиме горите..с моторите караме по черни пътища, ливади, но и по стръмни пътеки..с АТВ как стои въпроса с подобни преходи?! Искам и фън фактора да е на ниво..все пак откакто оставих пистовия, нищо не е същото...
    Сега, търся АТВ за 5-6 000..не знам много ли са малко ли ама това е положението! Огледах добре мобилето и машините, които се дават тук..та колебания и съмнения много разбира се...
    Направи ми впечатление че 400-450 куб освен че са спортни са и някак по-малки като размер и по-ниски от 700 куб./може и да се лъжа де/. Това как се отразява на горските преходи?! То е ясно че и двете са проходими ама си има тънкости.. + и -.. вие най-добре знаете!
    Тук е момента да помоля за насока от вас, все пак разчитам че като хора със сходни интереси ще мога да обменя от така важния ви опит!
    Съвети приемам всякакви!
    Мерси предварително!

  • #2
    От: От пистов на кросов... сега съм тук!

    450 си е спортно, 700 са повече за разходка - по тежки са, при един и същ клиренс с права ос. По принцип из гората ходиш където и с мотора, стига да е достатъчно широко за да се провре атв-то. Разгледай някоя хонда трх400 или 450 за тези пари. От японските само кавазаки 400/450 и хонда 400 имат задна, също някои полариси и ктм. Не е 1ва необходимост, но не е лошо да я имаш. Като цяло по важно е да попаднеш на читаво атв, отколкото марката, щото за 5К няма да е първа младост.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #3
      От: От пистов на кросов... сега съм тук!

      Ето ти една оферта има и ендуро гуми към него. Също така и едни за асфалт но задните са 8 цола и трябват други джанти.
      Non scholae sed vitae discimus.

      Коментар


      • #4
        От: От пистов на кросов... сега съм тук!

        За тези пари Хонда ТRX400 или Suzuki LTZ 400,с малко пазарлък може и някой Раптор 700 но не и 660,определено трябва да се насочиш към тези ендуро машини.Всички 450 са си чисто спортни и се карат по-трудно във гората да не говорим че на две разходки трябва да сменяш масло и филтър.Щом караш кросов мотор знаеш за какво иде реч и каква е разликата с ендурото,ако искаш повече да караш за удоволствие 400 или 700,ако искаш да беснееш 450.Общо взето каквото и Японско 400 и 700 да вземеш с цяла ос няма сбъркаш,СПОРЕД МЕН може би само KFX 700 прави изключение малко по тежък и тромав от изброените и доста по лаком.
        Успех с избора!!!
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #5
          От: От пистов на кросов... сега съм тук!

          Горните мнения са точни, това с което мога да допълня е да гледаш 400-525сс в тези граници, така по-лесно ще попаднеш на точната машина 700сс само ямаха раптор, но той не е моного подходящ за гората и нашите условия с раптор 660 е пълно като оферти но те много се чупят, иначе има и някоя друг регистрирана машина. Гледай също арктик кет двх 400 те обикновенно са с рег а машината всъщност е идентична със сузуки лтз 400 и кфх 400 В последно време съм срещал и сузуки 450 с английйска регистрация което пак е нещо. Най-проблемен е момента именно с регистрацията, ти трябва да прецениш трябва ли ти или не, ако смяташ да караш по асфалт(дори да е само за да стигнеш до гората) ти трябва, иначе е голяма мъка и тотално си разваляш кефа от карането. Удоволствието от карането е голям, особено ако се кефиш на дрифтове и обичаш да си играеш с машината(не просто да се возиш). Спортните машини са доста близки по проходимост до кросарките.

          Коментар


          • #6
            От: От пистов на кросов... сега съм тук!

            Здравей, подкрепям колегите за написаното от тях, аз минах през всички етапи, като теб, като сега се върнах на спорт турист-а, не че е омръзнало атв-то, просто травма... Според мен, не търси нещо регистрирано, а нещо с доказуем произход, като се оправят нещата в държавата ни, ще си го регистрираш, ако искаш. И с регистрация и без, ако се заядат с теб, пак ще ти го приберат... за известно време...
            Ето едно предложение http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=148012 , мога да ти уредя разходка с нас, да видиш и усетиш за какво иде реч. Ако имаш интерес, пиши на лични... Като цяло за мен, мое мнение, фен съм на Ямаха, имам Раптор 660 (почти нов, с пълен тунинг), минал съм и през Поларис Предатор, Гризли и т.н. и от наблюденията които имам, от машините в компанията ни, най-добре се представят Раптор 700 и Сузуки 450, мисля че другото е компромис...

            Коментар


            • #7
              От: От пистов на кросов... сега съм тук!

              kvv само да те попитам Raptor 700 като не е за гората за къде е ? Моля ви не се изразявайте ,ако не сте притежавали въпросната машина ,а само сте се качвали 1-2 пъти и хайде да пишем мнения във форума....

              Моето мнение по въпроса е ,че най-добрият вариант е 700 кубиково атв....Проблемите покрай него са по малко ,върви много прилично , за раптор700 има доста части ,за трх700 не чак толкова (и са по скъпи) ....Аз лично съм имал лтз 400 ,трх450,раптор 700 и трх700 и мога да кажа ,че най-добре ми пасват 700 тките ,големият минус при тях е ,че са тежки .....
              Лтз 400 е много хубава и спокойна машина ,но ако решиш да даваш много газ това не е твоята машина ...
              450-тката върви много добре в гората ,но когато тръгнеш по пътеки е малко зор с нея ,мен лично ме мъчеше липсата на ниски обороти .... другият минус при мен беше ,че се чупеше често (дребни проблеми)...А това ,че трябва смяна на маслото след 2 разходки е малко преувеличено(даже доста)
              Раптора 700 и Трх700 са доста безгрижни машини ,но определено трябва да ги разшириш ако мислиш да даваш газ и тежестта както казах в началото....

              Успех в избора!
              Поздрави!
              Honda TRx 700ХХ , Yamaha Raptor 700 SE
              Audi A6 2.5 TDi , Audi Q7 3.0 TDi

              Коментар


              • #8
                От: От пистов на кросов... сега съм тук!

                Това за раптора съм го чувал от приятели с такава машина. Не казвам че е лош избор. Ето какво пише и тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=38004 :"не е много за наще местности според мен силата на този мотор е някаде по пясъчните дюни крос кънтри трасетата и по равните горски терени"
                Хондата много ми харесва, минусите и за мен са че си е тежка а и s IRS доста лашка (поларисите са доста по-стабилни, явно нещо не е доизмислено в задницата), също така е и доста пластмасова за толкова скъпа машина. Не съм притежавал тези модели, за това и впечатленията ми може да са повърхностни, но това е което съм усетил. За 5000-6000 хонда 700хх няма, така че не я включвам тук.
                Смяна на масло и филтър наистина не е нужна, достатъчно е ако е било много прашно да си изпереш филтъра(това може да се налага и на всяко каране).
                Последно редактирано от kvv; 16-08-12, 14:15.

                Коментар


                • #9
                  От: От пистов на кросов... сега съм тук!

                  Хонда 700хх със 9 цола джанти е по стабилна и устойчива на завоите от много атв та на цяла ос ....
                  Ако колега иска дълъг живот на двигателят и по малко да човърка по машината ,най-доброто за това е раптор 700
                  Honda TRx 700ХХ , Yamaha Raptor 700 SE
                  Audi A6 2.5 TDi , Audi Q7 3.0 TDi

                  Коментар


                  • #10
                    От: От пистов на кросов... сега съм тук!

                    Всеки човек има различни гледни точки и различен начин на каране Следователно всяка машина на всеки пасва различно Изброените по горе модели са си идеални, просто всичко е до това кое ще ти пасне. Аз с раптора нямам проблеми по пътеките. С колегата aksen си правихме доста готини кушии с 450-тката но на асвалт ме минаваше

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X