Моля за мнения относно atv-то .Ако може някой да сподели мнения, опит и преживявания с тази марка и магазини с резервни части .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Shineray XY 350 ST
Свий
X
-
От: Shineray XY 350 ST
Здравей колега,
притежавам същата машина и мнението ми много положително:
Позволявам си да цитирам колегата kvv:
ревю:
349см3 въздухар двигател Ямаха Раптор350/Уориър350 (всички основни части + всички лагери в двигателя са Японски (без скоростите), 90% от тях могат да се поръчват директно от Ямаха като резервни, отливките са китайски на Зонгшен, които в момента правят двигателите на някои модели Ямаха за азиатския пазар).
6 скорости+задна, много добро окачване на тайванската фирма Fastace с най-важните настройки, абе като се замисля окачването е направо убиец, нужно е само да знаеш какво искаш от него и как да го настроиш.
Преден и заден алуминиеви барове, широки нерфбарове, диоден стоп.
Общо взето в това АТВ по-скоро е важно какво няма, а не какво има. От Шинерай са се постарали да направят нещо като рейс-реди модел и са го лишили от всяко нещо което тежи. Няма калници/предни/, няма фарове, няма никаква защита отдолу. Обаче има генерация 46мм полирана неръждавейка от край до край, носачи с нещо като унибали вместо стандартните втулки, много добри спирачки (задната даже е прекалено голяма и не става за офроуд), повдигнато широко кормило и други чисто спортни елементи.
АТВ-то върви много повече от досегашните китайци, също така и харчи много повече. На автокроса в Герман карахме между маншовете с един колега с Раптор350 и общо взето се движехме на равно, той ме дърпаше леко на правите, аз го изпреварвах в завоите и така.
Като цяло машината дава много кеф, но не е много подготвена за офроуд. Забележките по електрическата система си остават, но поне в този модел жиците и други ел.боклуци са сведени до минимум. Скоростния механизъм е доста прецизен и изисква прецизна работа от водача, не търпи грубости и своеволия с превключвателя.
‘’Втулки, лагери, шарнири, накрайници са чук, за повече от 6 месеца нямам проблем с тях.'' Цитирам jojo който е доста навътре в нещата и се занимава професионално с поддръжка и ремонт на такива машини. От мен ще добавя че изпълнението е наистина на ниво, за машина с такъв произход, мисля че се прекалява с лошите коментари относно китайската техника, има много боклуци но има и неща които си заслужават парите, смятам че този модел е един типичен пример, цената не е ниска за китайско атв 4500-5000 лв./дори е може би най- високата/,сравнение с японските по 12 000 до 20 000 лв. и имайки предвид разликата в вървенето, която не е толкова голяма, е доста добра. Не очаквайте да дадете 2000 лв. и да не се чупи, и да върви, освен това няма нещо което да не се чупи включително и японските. Карам го на пълна газ и се държи доста добре в завоите не изостава от японските си братовчеди, разлика се усеща единствено на правите където повечето сс си казват думата. Окачването наистина е много добро и има възможност за различни настройки според предпочитания от вас стил на каране. Заглушителят на ауспуха се маха с отвиването на три болтчета и покачва мощността. Недостатък е слабата скоростна кутия, с която трябва да сте внимателни, донякъде и това че скоростите са малко къси и често трябва се превключват. Други недостатъци са липсата на защита за пиньона, диска и двигателя; височината на атв то, тя е по-подходяща за крос от колкото за каране в гората; липсата на фарове /налагало ми се е да се прибирам няколко пъти по тъмно и хич не беше удобно/; разходът/ около 10-11 л. на 100 км /оффроад/, предполагам защото съм 110 кг и го карам с много газ/ и масата на атв то/над или около 200 кг не съм го мерил точно/. Не може да се регистрира/ако искате нещо с което да се дижите в града си вземете скутер, атв то е за друга цел /. В заключение ще кажа че това е най-добрия ви вариант ако не можете да си позволите японско атв.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар