Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АТВ избор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АТВ избор

    Здравейте на всички. Следващият месец ми предстои покупка на АТВ - работно 4х4. Лошото е, че не съм много навътре в материята и заради това пиша тук при просветените.
    Така, започвам с предпочитаната за мен марка и тя е HONDA, в частност моделите на TRX над 350 куб.
    Моля дайте някакви мнения, препоръки, насоки за този модел на хонда с различните кубатури 350, 450, 500 и т.н.
    Поводите за които ще го ползвам е по-скоро туристически преходи включващи от асфалтов път до кални баири. В следствие АТВ-то ще бъде прикрепено към кемпер и ще бъде спомагателно средство за предвижване от къщата на колела.
    Ако има още нещо, което съм изпуснал, моля поправете ме и ще се постарая да го добавя.
    Благодаря на всички предварително!!!

  • #2
    От: АТВ избор

    Впредвид това,че не си написал цена ще си позволя да дам моето мнение,ако е по джоба ти!
    Кавазаки Брут Форс 750куб. ....като ще наливаш пари в нещо,по-добре вземи нещо много хубаво,защото накрая като си сметнеш парите,които си дал по машината....всичките ти излизат на една цена!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #3
      От: АТВ избор

      Да цена не съм отбелязъл, но мисля, че 5000 лв мога да отделя някъде. За Кавазаки-то малко ми идва дебело, но ще го обмисля повече , а и още информация за него няма да е излишна. Благодаря!

      Коментар


      • #4
        От: АТВ избор

        Хондата е добър вариант, 4х4 моделите са рядко срещани в Бг. Kарам Rincon 680 от близо 3 години и съм много доволен от модела, вози меко, никакви ядове досега по отношение на ходова част, дифове, скорости, мотор. Модела е с инжекция, отзад е с независимо окачване, лека е и е доста проходима. Няма бавни, но скоростите са нещо като типтроника, можеш сам да си ги сменяш а може и автоматично да се сменят. На предния диф има LSD блокаж които е доста удобен защото не е нужно да натискащ копчета или да дърпаш ръчки. Като цяло добре си се насочил към Хонда.

        Коментар


        • #5
          От: АТВ избор

          Съгласен съм с колегата за Хонда-та!Хубав модел е определено!...И Ямаха Гризли не е лоша....Аз като избирах се колебаех м/у Кавазаки,Ямаха Гризли и Хондата,за която колегата говори!...Взех Брут Форс и съм доволен от него,а и други каращи Кавазакита ги хвалят доста!
          Брут Форс-а е 750 куб. инжекцион!Сила има даже и в излишък!...Автоматични скорости е и има блокаж(а не ЛСД) на предния диф. ,но е с ръчки,както колегата е посочил!Като здравина няма проблем,освен една грешка която се появява и влиза в авариен режим,но проблема е лесно решим -със разменяне на няколко букси ....до следващото му появяване!...Като цяло други проблеми досега не е имало!Не е от леките работни АТВ-та определено!
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • #6
            От: АТВ избор

            Всеки си хвали неговото Хонда не съм карал, но брут форс съм. Доста електроника по това атв, 2 цилиндъра, по-голям разход. Като го карах и докато свикна, че електрониките му издават едни звуци си мислих ,че нещо не е наред. Карал сън ямаха кодиак, много здраво атв. Аз имам сузуки кингкуад 750 вече на 3к километра и няма проблеми, инжекция. При много-тежък палец на дясната ръка разхода е 12-13/100

            Коментар


            • #7
              От: АТВ избор

              Незнам като цена наистина Хондата най се доближава, но пък Кавазакито и Ямахата изглеждат по големи и мощни. Аз все пак трябва това нещо и да го събера в кемпера. А друго което ми се ще да кажа е че понякога може да се наложи да се возят двама на това атв. Според Вас колко кубика е нужно за тази цел? Мерси !!!

              Коментар


              • #8
                От: АТВ избор

                Друго което ми се ще да знам е като разход как седят нещата с тези атв-та?

                Благодаря на всички!!!

                Коментар


                • #9
                  От: АТВ избор

                  Темата все още е търсеща, някой отговори, моля някой да каже за разходите на гориво за споменатите АТВ-та в досегашната дискусия. В началото бях дал данни, че то няма да се кара по локви, калищаци, зъбери и участъци в които нарочно да влизам за да изпробвам машинната. Все пак ще го ползвам като помощно колело на една подвижна къща.

                  Благодаря ви за търпението на дългото ми търсене!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: АТВ избор

                    Колега от първа ръка знам че брута под 10/100 неможеш да го свалиш а камоли да му раздаваш отива до към 12-13-14/100 ако не и повече , на твое място бих се ориентирал към едно-цилиндровите двигатели
                    Няма кал - Няма кеф !!!
                    Suzuki Samurai LJ410 1984
                    Suzuki LTZ400 2008
                    Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                    Коментар


                    • #11
                      От: АТВ избор

                      Здравей, от 3 години карам Гризли 660 и Раптор 660, в групата ни има Кавазаки-та, Сузуки-та, Хонди... Имам конкретни наблюдения за разход за гориво и ремонти, които съм извършил аз за моите машини и приятелите за техните. Като на кратко, Кавите доста горят, на една дистанция едно кавазаки зарежда толкова колкото аз на двете ямахи заедно. Хондата си е Хонда, поне Ринкона е много икономична... Според поддръжката и експлоатацията имат различни болежки, но като цяло са здрави машини. С Гризлито съм минал 7000 км вече. Не ме е оставило никъде, ремонтите са така да кажа козметични, повече съм вложил в тунинги.
                      Успех с търсенето. Не се сещам как ще се съчетае с кемпера, освен на ремарке отзад.
                      Погледни в Мобиле, синьо Гризли със Старозагорска регистрация е моето, за двама е и може да се кара навсякъде, категория Б1. Продавам го само защото искам да си купя още едно спортно. Ако има възможност, нямаше да се разделя с тази яка, проходима, конфортна и забавно уникална машина.

                      Коментар


                      • #12
                        От: АТВ избор

                        Колега разхода не мисля,че е най-важен,но щом питаш ще ти кажа,без да лъжа!
                        70% на задно,с много газ - 17л/100км.......с две думи - в Кавазаки сила много има,но икономия -НЕ търси!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #13
                          От: АТВ избор

                          Значи най икономични се оказват Honda, така ли ? Везната страшно много е наклонила към този марка.
                          Не знам дали е грешна визуалната ми представа, но си мисля, че Hondа-та е някак си по мъничка от останалите зверове.

                          Asdimar
                          Кемпера е 7 метров камион, на който най-задната част е разделена на две помещения. От половината нагоре е спалня с легло два персона, а от половината надолу е гаражно отделение, който спокойно може да побере един TRX. Проблема е само качването и свалянето, но има решение с една лебедка и коловози.

                          Благодаря на всички включили се и на тези, които те първа ще се включва. Нека темата остане отворена за още разисквания относно тези интригуващи превозни средства.




                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X