Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли за покупка на RENEGAD 800

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Размисли за покупка на RENEGAD 800

    Влязла ми е тази муха в главата да вземам ренегад,до сега съм има един КЛХ300R ,Honda trx300ex и сега LTZ400.Кавата и хондата ги продадох миналата седмица и сега съм пуснал и сузито за продаване с идеята ако се намери някой мераклия да го вземе да инвестирам всичко в ренегад 800.За ренегада само хубави неща съм чел но не ми се вярва че има перфектна машина,ако може някой да сподели евентуални проблеми с тези машини,нещо за което трябва да внимавам,разход на гориво,колко често се сменя маслото,колко струва смяна+филтър,колко струва ремъка за вариатора и такива чисто практически работи.Имам приятел с който караме,той кара поларис спортсмен 800EFI мисля че е 2009година,след каране ходим за мивка заедно и после на бензиностанцията да заредим и примерно ако аз зареждам 7 литра той зарежда 15 като преди това сме налели още 5л някъде по средата на прехода.Ако Ренегада гори толкова направо се отказвам,50лв минимум за бензин на всяко излизане не е добра идея.Друг е въпроса че тоя поларис е направен супер глупаво,постоянно трябва да даваш доста газ дори и без да изкачваш наклон или без каквото и да било натоварване тоя двигател бръмчи яко.Не съм карал ренегад и много ми се иска да се кача и да пробвам и някой да ме светне за какво наистина става дума.Ясно е че никой който се е изръсил 18-20 хилки за атв няма да каже нищо лошо за него но все пак ми се иска да знам дали си струва да се мятам на такова нещо или да си карам сузукито и да си свиркам.Аз съм 110кг 190см,не правим екстремни преходи,95% от времето караме то горски пътища,нямам никакви състезателни наклонности,караме просто за удоволствие.Лошото е че миналата пролет паднах лошо с мотора и си счупих китката и сега като покарам малко по дълго и започва да ме наболява,сузукито доста твърдо вози и кормилото доста блъска,като се кача да карам полариса е доста по комфортно но пък не е толкова забавно.Търся някакъв компромисен вариант хем да е забавно да се кара хем да не ми разбива ръцете от вибрации,може би 800 ще е твърде мощно и ще гори твърде много което за разходка е малко безсмислено.Дали не е по добре просто да взема един демпфер и да си реша проблема с китката и да си карам сузукито от което съм супер доволен?
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

  • #2
    От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

    Колега оправи си амовете , окачването на сузито си е доста меко поне за мен и аз съм 191 см само че 90кг , направих му 250км за 1 ден и вечерта си легнах с мисълта че утре няма да го да си държа ... а ми нямаше нищо въобще никаква умора ! Определено нещо е е наред при теб , дали ще са гумите(налягането) или настройката на амортисиорите но определено трябва да му обърнеш внимание щом те мори а ренегада поне 12-13 /100 няма да ти падне разхода ! ЛТЗ-ката на мен ми гори 5-6/100
    Няма кал - Няма кеф !!!
    Suzuki Samurai LJ410 1984
    Suzuki LTZ400 2008
    Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

    Коментар


    • #3
      От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

      На колко си помпиш гумите?

      Коментар


      • #4
        От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

        Направил съм всичко както трябва,гумите са напомпани според спецификациите задните 0.3 предните 0.35,амортисьорите съм ги нагласил да са на 80% меки,пружините са на предпоследното положение.Мисля че просто счупената китка си казва своето,май ще вземам един пресижън демпфер и това ще е!А за разхода и на мен ми гори долу горе толкова при нормално каране.
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #5
          От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

          Първоначално публикуван от Warrer Преглед на мнение
          Направил съм всичко както трябва,гумите са напомпани според спецификациите задните 0.3 предните 0.35,амортисьорите съм ги нагласил да са на 80% меки,пружините са на предпоследното положение.Мисля че просто счупената китка си казва своето,май ще вземам един пресижън демпфер и това ще е!А за разхода и на мен ми гори долу горе толкова при нормално каране.
          Машината може да те мори по много причини.

          Демфера не предава ударите в гумите до кормилото. В твоя случай няма да си заслужава инвестицията понеже караш по леко.

          Смени предните амортисьори с газови с настройки. Единствената смислена инвестиция. Возията ще ти се промени коренно, стабилноста да не говориме.

          Смени кормилото с "отворено" за да не си кършиш китките и сложи повдигачи 5-7см за да ти дойде където трябва. Аз съм 1.95 и съм пробвал каквото се сетиш за да ми е удобна машината.

          Повдигни седалката с 2-3см с много твърд дунапрен за да не си свиваш толко коленете.

          Смени спирачните маркучи с стоманена оплетка за да влагаш 30% от сегашното усилие.

          Сложи 25мм предни фланци и 35задни. Също гуми 23инча отпред и 22 отзад. Намали предния пиниьон с един зъб, ако търсиш максимална скорост и не катериш, си остави сегашните.

          Това са ти възможностите ако решиш да задържиш машината. Ако те интересуват цени, пиши ми на лично.

          Пи положение че решиш да я сменяш, погледни TRX 700 XX. Това е машината за преходи.

          Ренегада харчи малко за 800 кубика, колко? Мноого относително, зависи от: терен, сезон (сухо-кал-сняг), и палеца ти.
          Определено ще се побереш по лесно от колкото в LTZ-то но двете машини не са изобщо пряко сравними.
          Кусурите са му че е много скъп, скъпи части, дефектира доста често и ако го изтъркаляш ще похарчиш едно LTZ.

          Коментар


          • #6
            От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

            Амортисьорите не знам дали са газови но от горе имат бутилки и 2 болтчета за настройки едно горе и едно долу.Може би повдигачи ще подобрят комфорта малко,но не знам дали кабелите жилата и маркуча за предната спирачка ще са достатъчно дълги.Зъбчатките съм ги нагласил а за фланци не съм мислил защото нямам проблем със стабилноста,както съм писал по горе нямам никакви спортни мераци.Често караме по едни римски пътища павирани с едни големи камъни и там виждам най голям зор. Благодаря за съветите все пак!!
            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

            Коментар


            • #7
              От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

              От доста време имам ренегад и мога да кажа, че е перфектната машина за разходки. Разхода му когато аз го карам е около 11/100. Когато го караш спокойно вози като еС-класа. Ако тръгнеш да се състезаваш те уморява доста здраво. Прекалено тежка машина е и бързо ти стопява силите. Не съм имал проблеми с двигател и ремък до сега. Проблемни са джантите на първата модификация, че са много меки и се кривят лесно. На мен кормилото му /оригинално/ не ми е удобно, но на други им пасва. До сега жена ми е чупила каре на задния кардан. Частите от официалния вносител са доста скъпи.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: Размисли за покупка на RENEGAD 800

                Днес с един приятел направихме една разходка за да разгледаме няколкото екземпляра които си бях харесал,първия беше в търново но продавача така и не си вдигна телефона и огледа пропадна.После СФ където се оказа че трябва да отидем до Дупница,продавача има на склад доста машини,в това число и седем осем ренегада чисто нови 09г Х версията,като цената е 17600 което за нова такава машина си е доста добра цена поне според мен.Сега остава да се намери мераклия за ЛТЗа.След огледа ходихме до един сервиз където ремонтират предимно атвета обаче хората там нещо не са очаровани от кан ам.Показаха ми една доста огъната рамка след като машината се срещнала с някакъв камък,това им била третата огъната рамка която се опитвали да оправят.Честно казано тая рамка ми се видя много странна,направена от едни П-образни профили,сигурно с цел олекотяване на машината ама хайде да не се гъне при всеки по сериозен удар.Казаха че двг бил супер също и задницата,отпред обаче нещата не са толкова розови,някаква планка която държи предния диф се чупела и долните носачи не били от най добре измислените,шарнирите им бързо заминавали.Май за пореден път се убеждавам че сузито май е най добрият вариант,хем добре върви хем малко гори е малко повече блъска по ръцете ама ще го преживея.Благодаря на всички за отзивите!!!
                Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X