Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TRX 400 EX или LTZ 400

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TRX 400 EX или LTZ 400

    Здравейте!В момента карам ТRX 300EX ,купих го преди няколко месеца за жена ми с идеята че е кротка машина.Аз принципно харесвам моторите и имам един KLX300R,понеже жената все мрънка че стои сама през почивните дни реших да и купя тази Хонда та да кара с нас по по-леките маршрути.Да обаче тя така и не се качи дори да го пробва а аз покрай всички ремонти и проби доста покарах последните 3 месеца.Доста повече удоволствие ми доставя от мотора,позволява да се полигавиш малко и така да се каже Фънфактора е по голям
    След като жената категорично отказа да кара,а на мен ми е леко слабичко реших да го продам и да взема едно от тези в заглавието.
    http://motori.cars.bg/m13893 за хондата TRX400EX съм чел каквото има изписано из форума и си мисля че това е правилната машина за мен.Най-идиотоустойчивия двигател,лека и надеждна машинка а след 2006 и със задна скорост,даже след малко мисля да звъня на продавача и да ходя да я гледам,като цяло повече ме влече към хондата.
    http://motori.cars.bg/m15484 за Сузито няма толкова изписано но също има доста добри отзиви.По ново е като година и изглежда по запазено,но на една от снимките предницата изглежда крива,може би е имало среща с някое дърво
    Моля споделете впечатления,за съм на 32г и тежа 110кила мисля да дам около 5000лв за новата машина.Благодаря предварително!
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

  • #2
    От: TRX 400 EX или LTZ 400

    Лично аз бих избрал Сузукито.По-добро окачване,въздушно охлаждане,лимитед едишън и т.н.....
    SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

    Коментар


    • #3
      От: TRX 400 EX или LTZ 400

      Откога LT-Z 400 е с въздушно охлаждане ?

      Коментар


      • #4
        От: TRX 400 EX или LTZ 400

        От снощи 00.07 h.Явно късния час ме е накарал да го направя с въздушно....Все пак 4 години карах този модел....
        SUZUKI QuadSport - First on 4 Wheels !!!

        Коментар


        • #5
          От: TRX 400 EX или LTZ 400

          И предполагам че си доволен,има ли някакви слаби места или нещо по конкретно за което да гледам като отида на оглед.Знам че двигателя е от DR400Z,тоест е читав.
          Снощи говорих с продавача и той естествено ми каза че било много малко карано,маслото е сменяно 3-4 пъти само.Било блъскано обаче което е гадно защото може рамата да е крива и да набера много ядове,било купено ново от САЩ,било е тест драйв във магазин и някой който го пробвал го блъснал(според думите на продавача),той самият също бил падал веднъж и си счупил ключицата.
          Като цяло много малко карано и два пъти претърпявало катастрофа,интересна комбинация
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #6
            От: TRX 400 EX или LTZ 400

            И двете машини са много здрави и евтини за подръжка. Лично аз карам LTZ и съм много доволен, последните месеци даже се бях замислил да го продам за да го сменя с по-големия му брат (LTR) или с КТМ, но поради оскъдно предлагане на тези модели и почти никакъв интерес към моята обява, ще си го карам още. Ако избереш Сузуките ще останеш доволен. Като недостатък сега се сещам само нуждата от периодична настройка на клапани от към двигател и нужда от разширяване (особено на задната ос) от към ходова част!

            Коментар


            • #7
              От: TRX 400 EX или LTZ 400

              Днес ми вкараха оферта за Раптор660, утре ще ходя да го гледам.
              Не знам защо но нещо не съм фен на Рапторите, просто някакво вътрешно убеждение но утре ще видим може да взема това което най малко очаквам.
              До колкото четох правили им стартерите нещо проблеми,и частите били доста скъпи,това се води някакъв спешъл едишън,но освен пластмасите май не виждам какво толкова му е спешъл.
              Ако някой има наблюдения,да казва.
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #8
                От: TRX 400 EX или LTZ 400

                Значи раптор 660 до 2002-ра имат ядове със скоростите, за проблеми със стартерите не съм чувал Спрямо другите модели рапторите им е тежка предницата, огледай го добре за да няма главоболия.

                Коментар


                • #9
                  От: TRX 400 EX или LTZ 400

                  От днес собственик на ей това сузи
                  не знам дали ще повярвате но го докарах с колата от Свищов до Сливен от зад в комбито
                  Някой да има идея от къде да си намеря спусъка за газта че е направено с масур като мотор а за гората май не е добра идея.Имаче за сега други забележки нямам,утре ще го събирам и ще покарам по сериозно.
                  Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                  Коментар


                  • #10
                    От: TRX 400 EX или LTZ 400

                    Дай снимки колега и много безаварийни , на мен ЛТЗ-то ми е в момента на прицела като модел само чакам разрешение от по-горна инстанция и аз се мятам на същото ;]] !!
                    Няма кал - Няма кеф !!!
                    Suzuki Samurai LJ410 1984
                    Suzuki LTZ400 2008
                    Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                    Коментар


                    • #11
                      От: TRX 400 EX или LTZ 400

                      Първоначално публикуван от Емил Трайков Преглед на мнение
                      Значи раптор 660 до 2002-ра имат ядове със скоростите, за проблеми със стартерите не съм чувал Спрямо другите модели рапторите им е тежка предницата, огледай го добре за да няма главоболия.
                      Раптор 660 е най-скапаната машина произвеждана някога.
                      Проблемни скорости,дефектиращ храповик на стартера.Струваше към 450$ и се чупи за по малко от година.
                      Всички болтове по машината са слаби и се късат или саморазвиват.
                      Проблеми с оборотите на двигателя,слаб съединител.
                      Проблеми с вентилатора и радиатора.
                      Лесно късащ се маркуч на водната система.
                      Смешно тясна задна ос.Слаби горни А рамена.Както и слаби шарнирни болтове.
                      Слаби лагери на задната ос.
                      Труден реглаж на клапаните.
                      Дефекти в запалването.Прогаря запалителната свещ.
                      И още много други дефекти.Вече съм ги забравил но помня много добре какъв болкук е тази машина.

                      TRX 400 EX е много добра машина.
                      Единствено бере ядове с задните главини.Или се саморазвиват или се образуват луфтове.

                      Наблюденията ми и за двете машини са от всекидневно каране.
                      И много състезания.С Хондата завърших състезанието Ком-Емине 2002г.с една спукана гума и без никакви проблеми по машината.
                      Това е и първото АТВ изминало в състезателен режим този маратон.
                      С Раптора винаги ме прибираха на въже.

                      Коментар


                      • #12
                        От: TRX 400 EX или LTZ 400

                        Благодаря на всички за мненията!
                        А за колегата от Добрич един жокер в Аксаково има едно сузи черно 06,собственика го е купил от щатите ново,ако не бях взел това сигурно щях да взема черното.
                        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X