Привет на всички !
Нека да се представя първо - Иван се казвам, от Габрово, на 22 съм. От 14 годишен се занимавам с автомобили, минах през доста грешки (коли с предно) и понеже дрифта ми е страст, се разтиквам от приблизително година с 1050кг Е36 318is подготвена любителски за писта...и т.н. Това не е важно. Преминавам към съществената част.
Бях решил за тази пролет да си закупя 2.8 двигател за около 1200-1500лв.
С оглед на цените на горивата обаче, почнах да се разубеждавам, понеже заплатата ми се върти от 500 до 700лв, и засега ентусиазма ми за писта се позамрази (до по-добри дни).
От няколко дена насам бях решил да си взема нещо икономично, и понеже живея в балкана, гори, поляни и баири колко щеш. Бях се спрял на 250кубика ендуро, обаче след повече проучване се оказа, че се пада стабилно, а аз предпочитам да си стоя на 4 гуми, та затова чета МАСИРАНО всякакви теми из форума свързани с атв-та.
Понеже бачкам на 7км от работата си, искам да си взема АТВ, което да мога да карам из града без проблеми с "господата", а събота и неделя да излизам с аверите с ендуротата и джипките да карам.
Както писах по-горе бюджета ми е около 1200-1300 за машина, като имам за цел да отделя някой лев за първоначално стягане.
Същинския въпрос - понеже ямаха/кава и т.н. за тези пари няма как да си взема, съм се спрял на Шинерай/Башан. Днес ходих в КАТ и ми казаха, че със сертификат, или вече регистрирана машина в България мога да си карам из града.
Струва ли си за 1200-1300лв да си взема някой Шинерай 250 (230 кубика) и за 100-200 лева да сменя по-слабите звена (втулки, шарнири, лагери...), да сменя гърнето (тука всичко е хоум мейд с ЦО-то и малката ракета), и да си поиграя със запалването и карбуратора ?
Не ме е страх да се оцапам, всичко по колата си прая сам (освен заварките, понеже ЦО-то е на комшията). Мисля че атв-то не би било проблем.
Шинерай 250 за 1200-1300 лв + стягане от моя страна, или не ?
Искрено се извинявам, на всички които намират поста ми за досаден, или съм ако съм отнел на някой твърде много време в овертюри
Мерси предварително.
Нека да се представя първо - Иван се казвам, от Габрово, на 22 съм. От 14 годишен се занимавам с автомобили, минах през доста грешки (коли с предно) и понеже дрифта ми е страст, се разтиквам от приблизително година с 1050кг Е36 318is подготвена любителски за писта...и т.н. Това не е важно. Преминавам към съществената част.
Бях решил за тази пролет да си закупя 2.8 двигател за около 1200-1500лв.
С оглед на цените на горивата обаче, почнах да се разубеждавам, понеже заплатата ми се върти от 500 до 700лв, и засега ентусиазма ми за писта се позамрази (до по-добри дни).
От няколко дена насам бях решил да си взема нещо икономично, и понеже живея в балкана, гори, поляни и баири колко щеш. Бях се спрял на 250кубика ендуро, обаче след повече проучване се оказа, че се пада стабилно, а аз предпочитам да си стоя на 4 гуми, та затова чета МАСИРАНО всякакви теми из форума свързани с атв-та.
Понеже бачкам на 7км от работата си, искам да си взема АТВ, което да мога да карам из града без проблеми с "господата", а събота и неделя да излизам с аверите с ендуротата и джипките да карам.
Както писах по-горе бюджета ми е около 1200-1300 за машина, като имам за цел да отделя някой лев за първоначално стягане.
Същинския въпрос - понеже ямаха/кава и т.н. за тези пари няма как да си взема, съм се спрял на Шинерай/Башан. Днес ходих в КАТ и ми казаха, че със сертификат, или вече регистрирана машина в България мога да си карам из града.
Струва ли си за 1200-1300лв да си взема някой Шинерай 250 (230 кубика) и за 100-200 лева да сменя по-слабите звена (втулки, шарнири, лагери...), да сменя гърнето (тука всичко е хоум мейд с ЦО-то и малката ракета), и да си поиграя със запалването и карбуратора ?
Не ме е страх да се оцапам, всичко по колата си прая сам (освен заварките, понеже ЦО-то е на комшията). Мисля че атв-то не би било проблем.
Шинерай 250 за 1200-1300 лв + стягане от моя страна, или не ?
Искрено се извинявам, на всички които намират поста ми за досаден, или съм ако съм отнел на някой твърде много време в овертюри
Мерси предварително.
Коментар