Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма логика !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няма логика !!!

    Днеска в голямата жега си обикалям по работа из Варна, скивах на няколко пъти как си обикалят АТВ-та с регистрацийки,естествено изсипани, дрънчащи китайчета и си се разхлаждат приатно!!!


    Ясни са ми причините заради които неможем да си ги рагистрираме (Мерцедесите и БМВ-тата ),но докога ще е така че взех да се поизнервям леко ?
    Някой има ли инфо до кога ще продължи поредната Бг пародия?

    Да не ми се сърдят собствениците на китайчета,но ......
    Can-AM ,Renegad 800 X
    ,Mercedes ML320 CDI
    Mercedes SL 55 AMG
    Toyota HiLux 3.0

  • #2
    От: Няма логика !!!

    Не е Бг пародия, и има много логика.

    Никоя голяма японска фирма не продава атв-тата си с възможност за регистрация по простата причина че ги считат за прекалено опасни за пътя.

    Каквито хомологационни комплекти се продават са дело на местни, регионални и континентални вносители, и засягат в повечето случаи само машините продадени от тях.

    С възможност за регистрация идват китайците, канадците и американците, просто понеже са решили да запълнят пазарната ниша. И пак - хомологационните пакети са за официално внесени машини, пак на европейско ниво.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      От: Няма логика !!!

      Все пак би трябвало да е въпрос на лична преценка дали ще го караж на пътя или извън него,и на двете места си е риск!
      Но от гледна точка на сигурни машини си е жива пародия Китайче да може,а Японеца Не .

      Май ша са преориентираме към Американско Канадче !!!
      Can-AM ,Renegad 800 X
      ,Mercedes ML320 CDI
      Mercedes SL 55 AMG
      Toyota HiLux 3.0

      Коментар


      • #4
        От: Няма логика !!!

        По европейски изисквания максималната мощност на регистрирано атв май се движеше около 17к.с.

        Китайчетата отговарят на това изискване. Останалите - тц...

        А за личната преценка - на пътя се предполага че застрашаваш повече участници в движението отколкото извън него. Личната преценка е до момента в който си сам на пътя. След това се намесват и други променливи.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          От: Няма логика !!!

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          По европейски изисквания максималната мощност на регистрирано атв май се движеше около 17к.с.

          Китайчетата отговарят на това изискване. Останалите - тц...
          В Търговище живеят двама Германци които имат 2 раптора 660-ки,които са регистрирани с немски номера!
          В Гърция също така съм виждал Японски спортни АТВ-та с регистрации .
          Последно редактирано от Goblin; 27-05-10, 15:53.
          Can-AM ,Renegad 800 X
          ,Mercedes ML320 CDI
          Mercedes SL 55 AMG
          Toyota HiLux 3.0

          Коментар


          • #6
            От: Няма логика !!!

            За Гърция и аз имам лични наблюдения, че има регистрирани японски АТВ-та!
            LZ1ZAH

            Коментар


            • #7
              От: Няма логика !!!

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              ...
              ... по простата причина че ги считат за прекалено опасни за пътя.

              ...
              Тема дискутирна многократно. Ники не си прав. Мотора не е ли по опасен, ами тежките камиони, ами автобусите? Но стига със сравнения. Просто искам да ти кажа че всичко е опасно и не е това причината за отказа на "нашите" да регистрират машини.
              По надолу си обяснил че не е пародия регистрацията. За да регистрираш "нещо" то трябва да отговаря на някакви стандарти. В случая трябва да има редица неща (мигачи, огледала, обща спирачка, гуми за асфалт и куп други). Няма лошо, но проблема е в това че след като имаш всичко това отиваш по закон в технотест и там ти отказват (а не би трябвало) да ти дадът въпросния сертификат. Има и законна категория към които се причисляват тези машини L7 мисля че беше.
              Така се прави в Германия и много други страни. Има и фирми които ти подготвят машината за да отговаря за техностест. В България ако има парадокс тои е че технотест не си вършат работата, а не това че КАТ отказват регистрация.

              Спокоино, според мен скоро всичко ще се оправи. Защо държавата да не събира парите от АТВ-тата (данък и др.) и защо Полицията да не знае кои е минал еди къде си защото нямал номер, въпрос на малко време.

              Коментар


              • #8
                От: Няма логика !!!

                Поне от 2 години се внасят и хомологирани в Европа японски АТВ с Евро сертификат. Регистрират се без проблеми в КАТ. (всеки сертификат е индивидуален)
                По скъпи са с 1000 - 1500 Е ,това е нормално защото има доста доработки върху тях(спирачки,ограничена мощност,огледала,светлини за заден номер,мигачи...)

                А повечето Европейски страни има специална оффроуд регистраия(да ти вземат данъка,и ако караш в някой парк да ти запишат номера) с която не можеш да караш по асфалта

                Коментар


                • #9
                  От: Няма логика !!!

                  Директорката засича Иванчо по средата на часа в коридора да повтаря:

                  - Къде е логиката, къде е разума..

                  - Иванчо какво бучиш и защо не си в час ?!

                  - Ами другарката ме изгони защото пръднах, а те останаха вътре, къде е логиката, къде е разума..



                  Принципно държавата определя кое е опасно и вредно за инвестицията си. (под инвестиция имам предвид ТЕБЕ, помисли колко пари харчи за да те изучи, и опази за да бачкаш до пенсия)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няма логика !!!

                    Хубав пример

                    Коментар


                    • #11
                      От: Няма логика !!!

                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Тема дискутирна многократно. Ники не си прав. Мотора не е ли по опасен, ами тежките камиони, ами автобусите? Но стига със сравнения. Просто искам да ти кажа че всичко е опасно и не е това причината за отказа на "нашите" да регистрират машини.
                      По надолу си обяснил че не е пародия регистрацията. За да регистрираш "нещо" то трябва да отговаря на някакви стандарти. В случая трябва да има редица неща (мигачи, огледала, обща спирачка, гуми за асфалт и куп други). Няма лошо, но проблема е в това че след като имаш всичко това отиваш по закон в технотест и там ти отказват (а не би трябвало) да ти дадът въпросния сертификат. Има и законна категория към които се причисляват тези машини L7 мисля че беше.
                      Така се прави в Германия и много други страни. Има и фирми които ти подготвят машината за да отговаря за техностест. В България ако има парадокс тои е че технотест не си вършат работата, а не това че КАТ отказват регистрация.

                      Спокоино, според мен скоро всичко ще се оправи. Защо държавата да не събира парите от АТВ-тата (данък и др.) и защо Полицията да не знае кои е минал еди къде си защото нямал номер, въпрос на малко време.
                      Здравейте, аз мисля че всеки трябва да мисли занапред, когато купува Атв.
                      Трябва да са спокойни тези които са помислили, тези които са си купили атв, без дори фактура или документ доказваш произхода на машината, ще са обезпокоени много... според мен.
                      Преди година и нещо първото условие при което започнах да търся машина беше, да може да се регистрира... След обикаляне и чакане се сдобих с Ямаха Гризли 660 внос от Англия, регистрирах я, плащам си данъци и такси и си карам където пожелая, без да се безпокоя, регистрираха я като превозно средство категория В1, демек може да се кара без каска( аз карам със), може да се возят двама( возя макар да е забранено от спецификацията на машината), няма мигачи( добре че е автоматик и си махам с ръце, винаги, дори да няма никой на пътя( смешно е но, колите са по-бързи и идват неочаквано)).
                      Сега купих Ямаха Раптор 660, но с всички необходими документи за регистрация, ( само без технотест, като започнат да си вършат работата ще отида и при тях), но когато дойде момента да регистриране отново ще съм спокоен...
                      Наистина при наблюдаваният от всички нас, Увеличаващ се Брой на Такива машини, неимоверно скоро ще се затегне всичко...
                      И един АПЕЛ ...Моля всички тук, Карайте Бавно и Тихо из населените места..... Защото гъзарията на някои единици, ще доведе до ограничения за всички...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Няма логика !!!

                        Десо, ти и с триста коня атв няма да си опасен на пътя

                        Американски осемнайсетгодишен хлапак (основната клиентела на японските) - ще е малко по-опасен от теб. Най-вече за себе си.

                        За останалите - да, има регистрирани японски всякакви атв-та, с хомологационен пакет. Този пакет на теория, поне преди някоя и друга година, предполагаше освен всичко останало и ограничаване на мощността на 17к.с или на някаква подобна цифра.

                        Колко минути след излизането от TUV-a ограничителят се мята в кашон на тавана е съвсем друг въпрос
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Няма логика !!!

                          И японец можеш да си регистрираш като му накичиш всички неща по изискванията и му ограничиш мощността да е макс. 15kW и си платиш за индивидуалната хомологация към 2000+ лева. Не знам какво проверяват в България, но в останалите европейски страни всичко трябва да ти отговаря на евро изискванията (да има CE).

                          А относно в Германия си има отделна регистрация като Zugmaschine, и там има опция и над 15kW, но пак е около 1500Euro а и данъка+застраховка ще ти е доста солен.
                          ATV Shineray АТВ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Няма логика !!!

                            Добре де ама никой не споменава ядовете след това, минава се една година примерно след първа регистрация дал си една камара пара допълнително(Примерно 1500Евро) и идва ред да минеш техн. преглед и там ти показват един среден пръст- НЕ МОЖЕ като ти вадят некой сопол от торбата с нормативните актове, и какво правиш със тази регистрация като пак си нередовен на пътя и пак ядове с куките, а и ако си правиш и застраховки ако не си минал прегледа не важат. И правилото за нашта мила Татковина си се спазва как си требе "Един абсурд води до друг, и така до безкрайност"

                            п.п. Кафеджиите да си търсят друг вид МПС ако искат да си се показват из градо.
                            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Няма логика !!!

                              Наскоро и аз бях пред дилемата с или без регистрация. Накрая реших, че регитрираното АТВ е правилното. А то може да бъде такова само ако е купено от офицялен вносител. По-скъпо но сигурно. Няма проблем с регистрацията и контрола по пътищата. Поне за момента е така.
                              Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X