Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инцидент. Не карайте сами!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Инцидент. Не карайте сами!

    На 28.03.2009 събота аз и мои приятел тръгнахме от горна оряховица за елена през балкана.маршрута ни минава покрай капиновските вили и от там нагоре през балкана и се излиза на язовир йовковци.точно покрай тези вили се разминахме с един атевис когото спряхме да попитаме точно каде се отбиваше пътя за балкана,той ни каза и продължи на някаде .ние тръгнахме да качваме големите баири и след 5 км. спряхме за по цигарка а и изгледа си струваше да се види когато вапросния самотник с атв профуча поикрай нас и замина нагоре в балкана.10 тина минути по късно както си карахме в гъстата гора и пред мен видях обърнато атв а човека на другата страна и се даржеше за крака.спряхме и в първия момент незнаехме какво да правим а него го болеше ужасно много крака каза че май му се е извадило коляното,и тук може би помогнаха нещата на които се смеехме на курсовете по БЧК за шофиори.имах колан с който се теглим когато се наложи и моя човек извади здрав скоч и с две клечки му шинирахме крака качихме го на мойто атв и със скороста на мравка започнахме да караме към елена а тои горкият на гърба ми охкаше на всяко камаче през което мина,абе 15км. 3 часа.оказа се че дори и телефон неси е взел ,ейтака тръгнал да покара .чист касмет че ние минахме от там.
    на другия ден разбрахме че освен извадено коляно имал скъсани сухожилия и натрошени костици,общо взето много зле и късмет че сме го намерили.
    всеки самонадеен атевис си мисли абе то на мене няма да се случи,четох скоро за друг инцидент кадето момче и момиче тръгват на лека разходка с фатален край,има много хора в БЪЛГАРИЯ които имат повечко пари и ейтъка си копува хубаво атв качва се и му подава а белата става за секунда .
    не споменавам името на човека когото спасихме но тои също е много добре финансо обезпечен но има места кадето и парите немогат да помогнат а само разума .


    предлагам на господата модератори които постоянно ми лепват черни точки и ми трият публикациите поне тази да оставят за да може начинаещите колегите да разберат че не всичко в гората е ГАЗ И СПИРАЧКА
    пожелавам на колегата успешна операция и бързо възстановяване.
    Последно редактирано от Desislav Cekov; 01-04-09, 14:09.
    Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

  • #2
    До: инцидент не карайте сами

    Да поучителни са тези случки и не само за начинаещи и добре е да се споделят не да се плашим ами да мислим за да караме по дълго време.Браво че сте помогнали а пострадалия да благодари на Бог.Преди три години счупих бедрена кост с ендуро телефон имах ама нямаше обхват и ако бях сам сега нямаше да давам тези мъдри съвети.Лошото е че няма много време и като се отскубна пак карам сам ама си е голям риск.

    Коментар


    • #3
      До: инцидент не карайте сами

      Ами този пич не е чел
      Колко са опасни АТВтата? Ситуации. Как да се предпазим от падане и контузии

      Коментар


      • #4
        До: инцидент не карайте сами

        може и да не знае какво е интернет

        винаги се тръгва със заредена батерия на телефона дори и да не си сам...
        а там по Еленския балкан е можело да се седи с дни и никой да не го намери...
        късмет!

        наскоро гледах gps-gsm модули които освен за охрана на превозно средство (може да ти прати смс ако се премести на 5м когато е в режим на охрана)
        имат и паник бутон който като го натиснеш праща смс-и на предварително вкарани номера с точното ти местоположение
        е все пак който получи смс-а трябва да може да използва кординатите и да те намери къде си..

        и аз карам сам по Елена но винаги преди това казвам на някой маршрута по които мисля да мина и ориентировъчно време за което мисля да се върна.. телефона с мен и стискам палци....

        Коментар


        • #5
          До: инцидент не карайте сами

          Този човек сега е във военна болница в София и му правят операция на коляното и ще му вземат кост от гръбнака.

          Коментар


          • #6
            До: инцидент не карайте сами

            Ами, Браво! Спасили сте един човешки живот!
            Добре е непрекъснато да се разпространяват 10те оффроуд заповеди /ако не са написани, да се напишат/. Даже трябва да направим дипляни /листовки/ и всеки от нас да ги разпространява.
            Смятам, че положението ще се влошава поради увеличаването броя на търсачите на силни усещания.
            Тези листовки могат /трябва/ да присъстват във всички магазини и сервизи за АТВ, мотори, джипки и на всички места за отдих.
            Всеки може да добави предложение!
            Да пазиш природата, да пазиш човешкия живот и да дадеш основната информация за 4х4 каране е изключително належащо.
            Още веднъж поздравления!
            Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

            Коментар


            • #7
              До: инцидент не карайте сами

              Първоначално публикуван от DragoGT Преглед на мнение
              може и да не знае какво е интернет

              винаги се тръгва със заредена батерия на телефона дори и да не си сам...
              а там по Еленския балкан е можело да се седи с дни и никой да не го намери...
              късмет!

              наскоро гледах gps-gsm модули които освен за охрана на превозно средство (може да ти прати смс ако се премести на 5м когато е в режим на охрана)
              имат и паник бутон който като го натиснеш праща смс-и на предварително вкарани номера с точното ти местоположение
              е все пак който получи смс-а трябва да може да използва кординатите и да те намери къде си..

              и аз карам сам по Елена но винаги преди това казвам на някой маршрута по които мисля да мина и ориентировъчно време за което мисля да се върна.. телефона с мен и стискам палци....
              Колега, дай моля някакъв линк или инфо за тези модули ,че ми стана интересно
              Далеч се стига не като се бърза, а като не се спира...

              Коментар


              • #8
                До: инцидент не карайте сами

                леле ужас. kritars и компания идваха към Елена да покараме... очаквах ги и от притеснение за тях започнах да звъня по телефоните. Звъня на Асенката ( kritars ) в продължение на часове и никакъв отговор -> повод за притеснение. След което получих обаждане от него, че са намерили колегата със счупения крак и много зле била работата. Както и да е... та мисълта ми е голям късмет. Този човек се възстановява, а всички ние трябва да внимаваме и да бъдем предпазливи.
                [B]®[/B][I]Always Off Road[/I][B]®[/B]

                Коментар


                • #9
                  До: инцидент не карайте сами

                  Първоначално публикуван от Ставрев Преглед на мнение
                  Колега, дай моля някакъв линк или инфо за тези модули ,че ми стана интересно

                  Main functions:
                  1. Positioning and Tracking: Through the on-line Positioning Platform or the cell phone to locates at times, and get the working status. You can choose the Positioning Platform by yourself.

                  2. Triggering Emergency Alarm: When there is a emergency happened on the vehicle, you can put on the button and the installed unit will send out alarm to the authorized numbers.
                   
                  3. Remote controlling oil and circuit: you can control the oil and circuit via the unit by SMS in anywhere and anytime.
                   
                  4. Remote Monitoring: In anywhere and anytime, call the phone number in the unit, when it connects, you can monitor the sound around 5 meter.

                  5. Movement Alert: Send SMS to the unit to start the movement alert function. When the vehicle is moving, the unit will send the movement alert to all authorized numbers.
                   
                  6. Overspeed Alert: Send SMS to the unit to start the movement alert function. When the vehicle is overspeed, the unit will send the overspeed alert to all authorized numbers.
                   
                  7. Geo-fence: Set up a geo-fence for the unit to restrict its movements within a district. The unit will send the message to all authorized numbers when it breaches the district.
                   
                  9. Restart the unit: send SMS to resume the default of unit.
                   
                  10. Auto Track: You can set up auto track by SMS or on-line positioning platform.
                   
                  11. Mileage statistics; ACC checking; cutting off power and alarm.
                   
                  12. Compatible with the original anti-theft alarm: It will send SMS alarm after the original anti-theft alarm warning.
                   
                  Modify the IP and Port of Communication Protocol for different on-line positioning platform

                   
                  Content
                  Specs.
                  Dim.
                  77*44*19 (mm)
                  Weight
                  110g
                  Network
                  GSM/GPRS
                  Band
                  850/1800/1900Mhz or 900/1800/1900Mhz
                  GPS chip
                  SIRF3 chip
                  GPS sensitivity
                  -104dBm
                  GPS accuracy
                  15-20 feet
                  Time To First Fix
                  Reacquisition 0.1s
                  Cold status 45s
                  Warm status 35s
                  Hot status 1s
                  Working Voltage
                  DC 10V-36V
                  Location inquiring
                  Cell Phone or online positioning platform
                  Standby work current
                  < 30mA
                  Battery
                  Chargeable changeable 3.7V / 1.2Ah Li-ion battery
                  Storage Temp.
                  -40°C to +85°C
                  Operation Temp.
                  -20°C to +55°C
                  Humidity
                  5%--95% non-condensing








                  Application:
                  1>Anti-theft of the vehicle/heavy equipment etc;
                  2>Protection of the cheld/elderly/disabled/pet etc;
                  3>Provide peace-of-mind for businessman;
                  4>Personnel management;
                  5>Covert criminal tracking;
                  Specification:
                  Dim: 64mm x 46mm x 17mm (1.8''*2.5''*0.65'')
                  Band: 850/1800/1900Mhz or 900/1800/1900Mhz;
                  Network: GSM/GPRS;
                  GPS Chip: SIRF3 Chip;
                  GPS Sensitivity: -159dBm;
                  GPS accuracy: 5m;
                  Weight: 50g;
                  Time to First Fix: Cold status 45s, Warm status 35s,Hot status 1s;
                  Car Charge: 12-24V input, 5V output;
                  Wall Charger: 110-220V input, 5V output;
                  Battery: Chargeable Changeable 3.7V, 800mAh Li-ion battery;
                  standby: 48 hours;


                  5.6 Authorization
                  There are only 5 numbers able to be authorized.
                  5.6.1 Call the tracker for 10 times, it will make the cell phone number as the authorized number automatically.
                  5.6.2 Send SMS admin+password+space+cell phone number to set up a authorized number. The other authorized numbers should be set by the first authorized number. If the number is successfully authorized, the unit will reply “admin ok!” in SMS.
                  5.6.3 Send SMS noadmin+password+space+authorized number to delete the authorized number.
                  5.6.4 For roaming purpose, you have to add your country code ahead of the cell phone number, for example, please send admin123456 008613322221111 to tracker to set 13322221111 as an authorized number.

                  5.7 Real-time polling
                  5.7.1If there is no authorized number, when any number dials up the unit, it will report a Geo-info; If there is already an authorized number, then it will not respond when an unauthorized number calls it up.
                  5.7.2 When an authorized number dials up the unit, it will hang up and report a real-time Geo-info;

                  5.8 Auto Track
                  Report a Geo-info at 30s intervals to the authorized numbers for 5 times:
                  5.8.1 Set up: Send SMS t030s005n+password to the unit, it will report the Geo-info at 30s intervals for 5 times.(s: second, m: minute, h: hour). The setting must be in 3 digits and at maximum 255 in value.
                  5.8.2 Send SMS t030s***n+password to the unit, it will reply SMS heaps of times
                  5.8.3 Cancel: Send notn+password to delete the “ auto track ”
                  Remark: the interval must not be less than 20s.

                  5.9 Voice Surveillance
                  In this mode, the user can dial up the unit to monitor the voice (please refer to 5.10 for instruction).

                  5.10 Modes switch between “track” and “monitor”
                  5.10.1.The default mode is “track”.
                  5.10.2.Send SMS monitor+password to the unit, and it will reply “monitor ok!” and switch to “monitor”mode.
                  5.10.3. Send SMS tracker+password to the unit, it will reply “tracker ok!” and restore to “track” mode.

                  5.11 Geo-fence
                  Set up a geo-fence for the unit to restrict its movements within a district. The unit will send the message to the authorized numbers when it breaches the district.
                  5.11.1 Set up: When the unit stays immobile in a place for 3-10 minutes, the user can Send SMS stockade+password+space+latitude,longitude; latitude,longitude to unit to set the restricted district. In case of breach, it will send SMS “stockade!+geo-info” to the authorized numbers.
                  Remark : The first latitude&longitude is coordinate of the top left corner of the Geo-fence, while the second latitude&longitude is the coordinate of the bottom right corner. It will alarm one time in each setting.
                  5.11.2 Cancel: Send SMS nostockade+password to deactivate this function.
                  This function will be out of effect after the unit moves outside the district.

                  5.12 Movement alert
                  5.12.1 Set up: When the unit stays immobile in a place for 3-10 minutes, the user can send SMS move+password to the unit, then the unit will reply “move ok!”. In case of such a movement, it will send SMS “Move” along with a Geo-info to the authorized numbers. It will alarm one time in each setting.
                  5.12.2 Cancel: Send SMS nomove+password to deactivate the movement alert.
                  Remark: This function will be out of effect after the unit moves outside the district.

                  5.13 Overspeed alert:
                  5.13.1 Set up: Send SMS speed+password+space+080 to the unit (suppose the speed is 80km/h), and it will reply “speed ok!”. When the target moves exceeding 80 km/h, the unit will send SMS speed+080!+Geo-info to the authorized numbers. It will alarm one time in each setting.
                  5.13.2 Cancel: Send SMS nospeed+password to deactivate the overspeed alert
                  Remark: It is recommended that the speed alarm is set at not less than 50km/h. For below that rate, it may cause the excursion of the GPS signal influenced by clounds etc.
                  Последно редактирано от cveti; 08-04-09, 09:37.

                  Коментар


                  • #10
                    До: инцидент не карайте сами

                    Сега ако кажеш и от къде може да си купя тоя втория ГПС...

                    Коментар


                    • #11
                      До: инцидент не карайте сами

                      откъдето си купувам всичко
                      Ebay

                      ако неможеш да се оправиш пиши на лично

                      Коментар


                      • #12
                        До: Инцидент. Не карайте сами!

                        Аз паднах при около 7-8 месеца в едно село. Счупих си крака точно 2 пръста над коляното. Трябваше да ми направят операция, за да ми заздравее коста. Сега имам 5 болта и една Л образна плака. На никой не пожелавам да претърпи такава злополука.

                        Коментар


                        • #13
                          До: инцидент не карайте сами

                          предлагам в тази тема всеки да описва своите инциденти за да може който ги чете да се замисля какви може да са последствията и да се замисля преди да подаде мъшката гас
                          на 1 май покарахме малко и на едно баирче и страничен наклон се обърнах странично и кфх -са се претърколи през мене и сега ме болят гърдите,а бях в спряло положение
                          така че никой не е застрахован но нека се пазим и помагаме в нужда
                          Човек колкото и добре да живеее накрая се жени

                          Коментар


                          • #14
                            До: инцидент не карайте сами

                            Каквито и съвети да се дават,каквито и поуки да се извличат,истината е само една.Там където адреналина е водещ,страх и предрасъдаци са/"думи от смехотворни вицове"/.Или да правим като КАТ-статистика:повличам карак на 10ти януари,права/много газ/лед пируети и на финал пълно салто-4 ребра в дясно/спукани/,глезен,коляно/усукани/таза отекъл.Много боли!Следват колеги/без имена и дати/,общо до момента 7.05.09/за тези с които карам/-16 ребра,3 ръце до рамена става,1 лъчевакост/предмишница/,3 китки,1 коляно/2 пъти/,1глезен,много-ама наистина много мускулни разтежения,отоци.И това е което се сещам сега/и добре че,забравям някой/.Изговорено е много и все пак,не по-малко от 3-ма в група,винаги пълна екипировка,поне още трима да знаят на къде отлиташ.
                            Няма невъзможни неща!Или техниката е слаба,или парите са малко...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Инцидент. Не карайте сами!

                              Първоначално публикуван от vasko_yamaha Преглед на мнение
                              Аз паднах при около 7-8 месеца в едно село. Счупих си крака точно 2 пръста над коляното. Трябваше да ми направят операция, за да ми заздравее коста. Сега имам 5 болта и една Л образна плака. На никой не пожелавам да претърпи такава злополука.
                              с наколенки ли беше?

                              ако си бил, то с какви?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X