мисля че проблемът ще идва от високия център на тежестта, все пак те не са в каросерията а отгоре, но то си зависи и от модела на пикапа европейските модели са малко теснички
аз си возя атв-то с пикап и нямам проблем но го вкарвам в каросерията имам си рампи и се качва на ход
това е интересна идея но обърнете внимание на пикапа това е TUNDRA
с всякакъв по малък пикап с толкова високо разположено /особено ако е тежко работно/ атв мисля че ще имапроблем с лашкането
Николай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Не Ви трябва чак пикапи или монстери от SЕМА show, стига само да изберете един от моите монстери де и сте готови и за АТВ и за друго ,даже тъщата можете да я треснте от зад за да ви пази АТВ-то и ще остане много място .
заповядайте в София да ги видите де .
Иначе много идейно са го измислили дали ще има кой да го направи толкова добре?!!
аз си возя атв-то с пикап и нямам проблем но го вкарвам в каросерията имам си рампи и се качва на ход
това е интересна идея но обърнете внимание на пикапа това е TUNDRA
с всякакъв по малък пикап с толкова високо разположено /особено ако е тежко работно/ атв мисля че ще имапроблем с лашкането
Дали е удобно да ни пуснеш някоя снимка на пикапа ти с АТВ-то колега ? мен ми интресуват рампите от къдe и как са направени
Хубаво.Ето ти фабричен. Че даже си имаш и "Хамърченце" за сравнение. Само да спомена, че това е малкия вариант, големия е с 6 врати.
Еeee чак да се срараяваме F650 с моите монстери F250,, то е ясно че са друга категоря, примерно да сравниш принце Насим с М.Али или Форман
иначе който си има голям пикап няма да има грижа с АТВ-то , само не ми стана ясно къде продават такива греди в БГ.?
Коментар