След като КТМ навлезоха в атв-тата с моделите 450 XC 525 XC, които са ориентирани към крос кънтри състезанията и преходите и общо взето са атв-та за навсякъде, КТМ са сътворили модели спецялно за мотокрос които са както е модерно да се твърди "race ready"
На пръв поглед може да изглежда като другите модели на КТМ, но тези за мотокрос имат по широко окачване +2 , задна ос която се регулира между 47 и 50 инча. Двигателите 450 и 505(всъщност е 470)
са със два разпределителни вала и по къс ход на буталото в сравнение със ХС моделите, няма задна скорости е са с по малък резервоар. . Окачването е WP , задните джанти са тип "бедлок" и на тях са монтирани максис razrMX гуми със стандартния за мотокрос размер - 18 . АТВ-то идва фабрично със мрежи -nerf bars и kill switch.
Дотук чудесно, но според мен можеше окачавнето да е с повече от 10 инча ход впредвид широчината, можеше да сложат и една манивела с възможност за махане на ел старт за състезания за да се намали още теглото което междодругот е с 2 кг повече от другите модели на ктм въпреки липсата на задна и по малкия резервоар. И това преди да стигнем до $11,398 за 450 SX$11,698 за 505 SX това е цена в САЩ където KFX 450, YFZ 450, TRX 450 струват около 7000$ а другото готово за състезание атв - лтр 450 струва 7400$ да ме прощават КТМ страхотен е модела но не струва толкова повече от останалите утвърдени модели въпреки че е трудно да се каже без да сме го покарали . Цената в БГ окачвам про това положение да е над 20 000.
На пръв поглед може да изглежда като другите модели на КТМ, но тези за мотокрос имат по широко окачване +2 , задна ос която се регулира между 47 и 50 инча. Двигателите 450 и 505(всъщност е 470)
са със два разпределителни вала и по къс ход на буталото в сравнение със ХС моделите, няма задна скорости е са с по малък резервоар. . Окачването е WP , задните джанти са тип "бедлок" и на тях са монтирани максис razrMX гуми със стандартния за мотокрос размер - 18 . АТВ-то идва фабрично със мрежи -nerf bars и kill switch.
Дотук чудесно, но според мен можеше окачавнето да е с повече от 10 инча ход впредвид широчината, можеше да сложат и една манивела с възможност за махане на ел старт за състезания за да се намали още теглото което междодругот е с 2 кг повече от другите модели на ктм въпреки липсата на задна и по малкия резервоар. И това преди да стигнем до $11,398 за 450 SX$11,698 за 505 SX това е цена в САЩ където KFX 450, YFZ 450, TRX 450 струват около 7000$ а другото готово за състезание атв - лтр 450 струва 7400$ да ме прощават КТМ страхотен е модела но не струва толкова повече от останалите утвърдени модели въпреки че е трудно да се каже без да сме го покарали . Цената в БГ окачвам про това положение да е над 20 000.
Коментар