Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KFX700 2009г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KFX700 2009г.

    Искам да ви изкажа гелемите си разочарования от Kawasaki. На пук на всички те ми очаквания модела си остава непроменен. Определено очаквах поне инжекцион да го направят, та каму ли резервуар, окачване и спирачки!!! Както предходните години така и тази са сменили лепенките остава си традиционно зеления цвят и са добавили червен мрамор които за 2005 си го имаше.
    Нямам думи......

  • #2
    До: KFX700 2009г.

    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
    Искам да ви изкажа гелемите си разочарования от Kawasaki. На пук на всички те ми очаквания модела си остава непроменен. Определено очаквах поне инжекцион да го направят, та каму ли резервуар, окачване и спирачки!!! Както предходните години така и тази са сменили лепенките остава си традиционно зеления цвят и са добавили червен мрамор които за 2005 си го имаше.
    Нямам думи......
    Инжекциона тази година отива при кросовия KX450F. Защо там а не при КФХ700. Много просто - кавазаки имат двама фирмени състезатели в челните позиции при кросовите. Неискам да ви обиждам модела но това че тук е толкова разпространен незначи че и в чужбина е така. Даже обратното. САЩ където е основният пазар и арена за съревнование на атв-та КФХ 700 е по рядък отколкото в България са 450тките. Просто не се вписва добре в нито един тип от американските състезания. Знам че го използват главно за драг рейсинг в пустинята след един куп модификации и разпилване.
    Така че е нормално според мен да не му обращат внимание след като нямат голям кяр от него. И едва ли ще го променят само заради нас в БГ. Даже мисля че до наколко години ще го заменят с нещо подобно на хонда 700 , раптора и поларис Outlaw. Вмомента истинската битка е при 450тките и кавазаки според мен ще усъвършенстват КФХ 450 и най-вече както писах кросовите мотори.
    It's not the Ride, It's the RIDER

    Коментар


    • #3
      До: KFX700 2009г.

      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
      Искам да ви изкажа гелемите си разочарования от Kawasaki. На пук на всички те ми очаквания модела си остава непроменен. Определено очаквах поне инжекцион да го направят, та каму ли резервуар, окачване и спирачки!!! Както предходните години така и тази са сменили лепенките остава си традиционно зеления цвят и са добавили червен мрамор които за 2005 си го имаше.
      Нямам думи......
      Десо, има лек за твоята болка... Нали знаеш коя е марката, сега излизе нов модел 800R Х, октомври ще е тук С 9 % увеличена мощност, промени в окачването и куп глезотии насочени към "Kawasaki" феновете
      Само дето цвета е пак черен и лепенките са същите...
      А колегата ATV RIDER е прав, Can-Am също инвестират много в разработката на "кросаците", в случая DS 450 и за 2009 освен другите подобрения са му пуснали и червено-бял цвят
      Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 26-06-08, 17:33.

      Коментар


      • #4
        До: KFX700 2009г.

        Все още има някаква надежда, може да представят нещо Декември месец като "ранна реколта 2010", както направиха с KLX450R в края на 2006.
        Но е факт че са вкарали толкова новости в кросаците KX250F и KX450F, че просто явно не са останали много пари и време за 700ката.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: KFX700 2009г.

          ами то и кфх 450р не е променен за 2009г. и са му оставили на собствениците да му оправят бъговете кой както може държавна фирма ако са японци
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • #6
            До: KFX700 2009г.

            Ми то 450ката беше ранна реколта 2008 и тя...
            А и за тази година как бе, 450ката излиза във версия с BNG, или Bold New Graphics, или Дръзки Нови Лепенки (ДНЛ) на български, ааа !!!
            Не знаеш ли че последните години за производителите е модно да пишат цели прес-комюникета за такива титанични промени...
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: KFX700 2009г.

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Ми то 450ката беше ранна реколта 2008 и тя...
              А и за тази година как бе, 450ката излиза във версия с BNG, или Bold New Graphics, или Дръзки Нови Лепенки (ДНЛ) на български, ааа !!!
              Не знаеш ли че последните години за производителите е модно да пишат цели прес-комюникета за такива титанични промени...
              знам аз знам те там разните прес незнам кви си , производители и машини си нямат задръжки(спирачки) а и некои други неща за които Десо е писал по горе виж по добре е да кандидастваме при некой производител за франчайс тест лаборатория за доразработване на нови модели щото квито сме философи такъв модел ще им стъкмиме че ще уморът пазара(от смях) по света


              п.п. Явно има тенденция да се крадът по стари концепции за производство, една от тях е да се копират братушките които например се бяха специализирали в разработването и произвоството на даден автомобил по 30-40 години мам....та им не ги е срам. Крадът бе гадове с гадове идеите на хората
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #8
                До: KFX700 2009г.

                Съгласен съм че в чужбина масовоста е при 450, ама може ли да не пипаш модел от 4-5г които има доста неща за оправяне!? При условие че другите модели излизат всяка година!? Не бих се съгласил че само в България са толко много спрямо други модели, мисля че и на други места по света има доста продадени KFX700. Незнам .... неочаквах да остане така и за 2009!
                Тоше, да ти кажа че не робувам на марки, фен съм на Yamaha но те нямат добър модел за ендуро. Колкото до BPR мисля постоянно но нещо не ми се връзва в сметките все още. Пък и Ти недаваш хубаво предложение, неискате шампиони в Zundert!?

                Коментар


                • #9
                  До: KFX700 2009г.

                  Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                  държавна фирма ако са японци
                  Аха като им се продават яко бройки що да инвестират в промени.
                  Току виж ако го променят им секнат и продажбите

                  Коментар


                  • #10
                    До: KFX700 2009г.

                    Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                    Съгласен съм че в чужбина масовоста е при 450, ама може ли да не пипаш модел от 4-5г които има доста неща за оправяне!? При условие че другите модели излизат всяка година!? Не бих се съгласил че само в България са толко много спрямо други модели, мисля че и на други места по света има доста продадени KFX700. Незнам .... неочаквах да остане така и за 2009!
                    Тоше, да ти кажа че не робувам на марки, фен съм на Yamaha но те нямат добър модел за ендуро. Колкото до BPR мисля постоянно но нещо не ми се връзва в сметките все още. Пък и Ти недаваш хубаво предложение, неискате шампиони в Zundert!?
                    Ямахата почти не промениха Баншито за близо 20 год, ти за 4-5 се сърдиш . Просто според мен няма смисъл да го променят при положение че за това за което главно го ползват в САЩ (драг рейсинг и пустинно каране) си има каквото му трябва голям V-образен двигател. За да направят инвестиция в окачване, спирачки(това според мен най му трябва) и инжекцион трябва да го вкарат в някакъв клас (например както са раптора ,бомбардера DS 650 и новата хонда 700) и в някакво съревнование с други подобни на него модели. В случая че е полу спортно-полу работно му е в минус точно защото неспада нито към едните нито към другите. Аз мисля че или ще го заменят в скоро време с някакъв модел подобен на раптора или бомбардера или ще го прекроят до кости или в краен случай ще го оставят като баншито 20 год така. Относно Ямахата съм съгласен че нямат подходящ модел за нашето ендуро и нашата атв аудитория и купувачи ако мога така да се израза, но не и като цяло. За пример давам 7 кратния шампион на GNCC Бил Баланс кара YFZ 450.
                    It's not the Ride, It's the RIDER

                    Коментар


                    • #11
                      До: KFX700 2009г.

                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Искам да ви каму ли резервуар, окачване
                      КамО ли, резервОар...

                      Коментар


                      • #12
                        До: KFX700 2009г.

                        Извинете ме, но бях ядосан когато писах! Пък и по Врачански така му казваме!

                        Коментар


                        • #13
                          До: KFX700 2009г.

                          Явно усилията са при Дж. Хопкинс че той е с най-куция кон от марката.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X