Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki Teryx 750 4x4 - 2008

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki Teryx 750 4x4 - 2008

    След дълго очакване феновете на четириколесни развлекателни машини най-после получиха потвърждение на слуховете че Кавазаки готвят коренно нов модел за 2008.



    Тази категория машини не е много известна в България, за това се налага малко разяснение - Кавазаки де факто сами създадоха категорията "Товарни Вседеходи" (Utility Vehicles, или UV) в края на 80те години, когато бе пуснат първият от цяла серия модели MULE.
    С годините "Муленцето" си създаде завидна слава като идеален работен инструмент, с великолепна проходимост и добра товароподемност за големината си. Конкуренцията след дълъг размисъл също се включи в играта, с модели на Husquarna, Kubota и други. Постепенно показателите на кавазаки и на другите марки се повишиха достатъчно за да се появи нова категория - RUV (Recreational Utility Vehicle) - или Развлекателно-работно превозно средство.

    Не след дълго и Ямаха се намеси в битката, но я поведе на друг фронт - докато Муленцето си остава чисто работна машинка (ниска максимална скорост, никакви претенции за динамично поведение), моделът Rhino на Ямаха създаде нова категория - RSV (Recreational Sport Vehicle), или развлекателно-спортно превозно средство. С мощност два пъти по-висока от тази на конкуренцията, и с шаси оразмерено за мощността, Rhino-то до миналата седмица беше без конкуренция (като се изключат някои нови модели на Polaris).

    След включването на Кавазаки в играта обаче, картите явно ще трябва да се раздадат наново. Машината включва в едно най-доброто от товарните и от развлекателните.



    Следват официалните данни на Кавазаки, с малко коментари в червено по отделните точки.

    Накратко:

    - Пръв в категорията си с V-образен двигател.
    Двигателят е добре познатият агрегат от Brute Force 750 4x4 - при атв-то развива 52к.с, в случая не се знае все още дали ще има ограничител или не, но така или иначе с 41к.с Yamaha Rhino остава назад. Без да броим по-високият въртящ момент.

    - Спортно поведение, газови регулируеми задни амортисьори с отделен резервоар.

    - 26 цолови гуми Maxxis

    - Капсулована задна спирачка в маслена баня. Същата система като при Brute Force, гаранция за задна спирачка без поддръжка и без ядове.

    - Товароподемност на задната кофа - 250кг.

    Двигател:

    - V-образен двигател под 90 градуса, 749см3 - най-голям в категорията си.

    - Централно разположение на двигателя за оптимално балансирано поведение.

    - Прав всмукателен тракт на карбураторите за по-добра работа на двигателя

    - Компактен охладителен радиатор, разположен високо за по-добра защита от пробив, кал и боклуци.

    - Добре познатата от BF750 система за автоматичен задържащ ефект на двигателя при смъкване по нанадолнища е налице и при Teryx.

    - 4x4 или 2x4 по избор, с бутон от таблото.

    - CVT трансмисия, къси и дълги предавки, задна скорост.

    - Великолепно ускорение

    - Наличието на преден диференциал гарантира ниско усилие върху кормилото при завиване. Същевременно, също като при Brute Force 750 4x4, предният диференциал има и ръчен блокаж, вариращ по желание на водача от 0 до 100%, с лостче. Отзад няма диференциал, също като при АТВ-то колелата са постоянно зацепени на 100%

    Шаси

    - Тръбна рама

    - Единственото RSV с интегрална защита за пътниците

    - Първото RSV с изцяло спортно окачване - комфорта не е бил приоритет при разработването на машината.

    - Широката следа допринася за стабилно поведение на пътя, клиренсът е 28.5см.

    - Съчетанието на дълги носачи с тясна рама позволява на предното окачване да достигне 19.5см ход. Амортисьорите са газови регулируеми Kayaba.

    - Независимото задно окачване е с ход 18.5см, амортисьорите са газови регулируеми Kayaba с отделни резервоари.

    - Балансираното поведение на машината позволява взимане на завоите класически или в елегантен дрифт. И тук вече Кавазаки кротко-кротко хвърлят бомба в мравуняка. След като голяма и сериозна фирма въобще се наема да спомене че аджеба машината е мислена и за дрифт (занасяне на задницата в завой), в простосмъртен превод това означава "играчка за възрастни, при която ще гледате пътя по-често през страничните врати отколкото през предното стъкло"

    Спирачки
    - Двойни 200мм дискови спирачки с двубутални 27мм спирачни апарати отпред, патентована капсулована система в маслена баня отзад, за максимално добро спиране при всякакви условия.

    - Предните дискове са дръпнати вътре в колелата за по-добра защита от боклуци и кал.

    Гуми/Колела
    - 26 цола Maxxis специално разработени за Teryx 750 4x4, за добро поведение в трудни условия.

    - Грайеферът едновременно улеснява контролираното занасяне и добро сцепление при ускорение и спиране. Отново този контролиран дрифт


    Каросерия
    /Ергономия
    - Дълбоки седалки, триточкови предпазни колани.
    - Защита за краката в пода и в шасито
    - Мек волан (така и така първата работа на всеки ще е да го смени)
    - Калниците са от Thermo-Plastic Olefin и се драскат трудно.
    - Двойни 40W фарове, двойни стопове.
    - Подвижна товарна кофа, 250кг капацитет, вградени халки за колани и мрежа за багаж в стандартно изпълнение.

    Допълнителни екстри включени в NRA OUTDOORS EDITION
    - Газов амортисьор за товарната кофа.
    - Цифров километраж.
    - Camo табло с двойни къпхолдери.
    - Camo покрив (хард-топ)
    - Camo джанти
    - Предно полу-стъкло
    - Двойни стойки за пушки.

    ------------------------------------
    Спецификации

    Двигател: Течностно охлаждане, четиритактов V-образен на 90 градуса
    Клапани: SOHC, 4 клапана на цилиндър
    Работен обем: 749см3
    Стартер: Електрически
    Диаметър x ход на буталото: 85 x 66мм
    Степен на сгъстяване: 8.8:1
    Карбурация: (2) Keihin CVKR-34
    Запалване: Цифрово DC-CDI

    Трансмисия: CVT ремък с бавни и бързи предавки плюс заден ход. Спирачна система Kawasaki Engine Brake Control.
    Крайна предавка: Кардан, 4x4, превключваме 2х4/4х4, Variable Front Differential Control (блокируем преден диференциал, 0-100% блокаж с лостче).
    Рама: Тръбна, тънкостенна тръба с голям диаметър.
    Предно окачване / ход: Регулируемо с двоен A-носач, газови амортисьори, 19.5см ход
    Задно окачване / ход: Регулируемо независимо задно окачване (Independent Rear Suspension - IRS) газови амортисьори с отделен резервоар / 18.5см.
    Предни гуми: Maxxis 26x8-12
    Задни гуми: Maxxis 26x10-12
    Предни спирачки: Двойни хидравлични дискове с дву-бутални спирачни апарати.
    Задна спирачка: Капсулована, многодискова в маслена баня.
    Дължина: 294 см.
    Ширина: 148.3 см.
    Височина: 191 см.
    Междуосие: 192.5 см.
    Клиренс: 28.5 см.
    Осветление: (2) 40W дарове, (2) задни габарити, Стопове
    Капацитет товарна кофа: 250кг, Ширина 112 x Дължина 83 x Височина 30 см
    Максимално допустим товар за теглене: 590 кг
    Сухо тегло: --
    Резервоар: 30.2л
    Индикатори: R/N/P/4WD, температура на вода и налягане на масло (лампи), цифров километраж (NRA)
    Цветове: Realtree® APG HD™ camouflage, NRA Special Edition Camouflage, червен, зелен.
    Прикачени файлове
    Издъних се на Тюринг теста

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X