Привет колеги. Причината да питам с какво си возите атеветата е следната:
Имаме няколко машини и определено имаме проблем с транспортирането. Преработил съм един бус само за целта. Това е стар Мерцедес 310 4х4 който е снабден вътре с лебедка и подвижни рампи за товарене и разтоварване. Този бус обаче събира 2 спортни АТВ "на магия".
Може да вози и едно спортно и едно работно но с отворени задни врати. Ако обаче отиваш на 200-300 км е невъзможно да се издържи на вкарваните през отворената врата изгорели газове.
Така че това е вариант само за близки разстояния.
Имаме разбира се и платформа, но и тя е за 2 спортни или едно работно напряко и едно надълго. Този вариант не е хич добър. АТВ-то което е напречно е качено на кантар и гумите му са наполовина във въздуха. Трудно се товари и се очуква и ожулва всеки път.
Друг недостатък е че на тази платформа трябва да и търсъш сигурно място да я оставиш докато караш а по баирите такова не знам.
Машините са ми общо 5 броя. Никога не тръгваме и с петте, но поне с две, определено. Случвало се е и да карам двете спортни в буса а двете работни на платформата ама пак се изправям пред неудобствата на ремаркето.
Друг проблем с платформата имах в 4 звезден хотел. Оказа се че няма подходящо място. Скриха я при парното на хотела и на няколко пъти не можах да си изкарам машините.
Става ако там където отиваш си си вкъщи (вила, роднини) , но не и ако отиваш на непознато място.
Та за това си мисля че най-универсалния вариант си е закрит бус в който могат машините да си стоят въте, дори докато той е на паркинга. За съжаление не мога да видя такъв който да се управлява с Б категория и да събере две работни машинки.
Иначе казано, някой знае ли модел бус който качва 2 работни атевета и си затваря вратите.
Или да споделите ваш опит.
Имаме няколко машини и определено имаме проблем с транспортирането. Преработил съм един бус само за целта. Това е стар Мерцедес 310 4х4 който е снабден вътре с лебедка и подвижни рампи за товарене и разтоварване. Този бус обаче събира 2 спортни АТВ "на магия".
Може да вози и едно спортно и едно работно но с отворени задни врати. Ако обаче отиваш на 200-300 км е невъзможно да се издържи на вкарваните през отворената врата изгорели газове.
Така че това е вариант само за близки разстояния.
Имаме разбира се и платформа, но и тя е за 2 спортни или едно работно напряко и едно надълго. Този вариант не е хич добър. АТВ-то което е напречно е качено на кантар и гумите му са наполовина във въздуха. Трудно се товари и се очуква и ожулва всеки път.
Друг недостатък е че на тази платформа трябва да и търсъш сигурно място да я оставиш докато караш а по баирите такова не знам.
Машините са ми общо 5 броя. Никога не тръгваме и с петте, но поне с две, определено. Случвало се е и да карам двете спортни в буса а двете работни на платформата ама пак се изправям пред неудобствата на ремаркето.
Друг проблем с платформата имах в 4 звезден хотел. Оказа се че няма подходящо място. Скриха я при парното на хотела и на няколко пъти не можах да си изкарам машините.
Става ако там където отиваш си си вкъщи (вила, роднини) , но не и ако отиваш на непознато място.
Та за това си мисля че най-универсалния вариант си е закрит бус в който могат машините да си стоят въте, дори докато той е на паркинга. За съжаление не мога да видя такъв който да се управлява с Б категория и да събере две работни машинки.
Иначе казано, някой знае ли модел бус който качва 2 работни атевета и си затваря вратите.
Или да споделите ваш опит.
побира ренегад и кфх /остават 20см за да се затворят и задните врати. Транзит се предлага и дълга база която е LWB 3400мм. Което в този случай би било идеално, но за две работни ще е късо. Следващото като база при фордове е LWB Е 4125 което ще побере със сигурност и две работни. Като най-дългата база се среща и с единична гума до 3.5т категория В, и с двойна гума 4.25т категория С. 
Коментар