Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

    Новия клас АТV „Експерт” – Рали за сега все още е ограничен до 450кб.
    Има време за дебати дали това е правилното решение.


    Концепцията за този клас е:
    • Спортните острилки да намерят своето място в РШЕ
    • Трасетата ще са равни без камъни и дълбоки коловози и без тежки ендуро елементи с повече скокове
    Ако класът е OPEN ще са позволени и китове на двигателите на 450тките

    Какво мислите?
    Ще пусна и допитване до всички АТВ клубове за официално становище.
    Анкетата ще е валидна до 31 март
    69
    Без ограничение по кубатура
    78.26%
    54
    Ограничен до 450кб
    21.74%
    15

    Анкетата е изтекла.

    Последно редактирано от Краси Грудев; 10-03-09, 22:43.

  • #2
    До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

    Аз гласувах за OPEN
    Идеята отлежа и мисля,че това е правилното решение

    Коментар


    • #3
      До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

      без ограничение

      Коментар


      • #4
        До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

        Понеже е ново въведен клас от тази година е нормално да бъде като в супермотото и мотокроса (АТВ). Сега те вече са официално в календара на БФМ и все още са отворени без да са разделени на до и над. Особено за ендурото мисля че това е задължително даже така да си остане.
        Така поне се оставя на състезателя да прецени какво да кара. Много хора карат KFX700 но не искат хард ендурото както е на Експерт, така те могат да се запишат в клас рали. Последно всички го знаем много добре от предходните години !!!

        Коментар


        • #5
          До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

          open мисля че ще е по добре за всички,които искат да усетят тръпката от състезанието

          Коментар


          • #6
            До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

            Определено мисля,че ще е по интересно всички да сме заедно......независимо дали е 450 или 525....примерно мошностите са почти изравнени.

            Коментар


            • #7
              До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

              Мисля че ще е доста трудно да се разделят нещата на ендуро и рали, както и на до 450с.с. и над 450с.с. винаги ще има преливане от клас в клас сложно е, дано се намери баланс. За това трябва да има точно определени правила за да няма в впоследствие разравии, в смисъл ако ще в кубатури твърдо да е ДО и НАД и да карат едни трасета което ще доведе и до по малко разходи и разправии на организаторите, друг вариант ако е клас ОPEN самото име само по себе си подсказва за доработки на машините и леко прекрачване на границата от кубатури и да се кара тип рали което малко го отдалечава от ендурото а бе не знам дано клубовете и федерацията намерят верния баланс и да се увеличат участниците и да няма обратен ефект.
              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

              Коментар


              • #8
                До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                най вероятно нещо не съм дочел но мислех че тази година в ендуро шампионата има само атв експерт и атв хоби като експерта имаше клас 2Х4, 4Х4 и до 450сс а в хобито всичко накуп
                сега излиза че има и клас рали самото му заглавие ''РАЛИ'' значи яко газ затова смятам че даже и турбини трябва да се разрешат и всички заедно във прахоляка да не говорим че повечето 450-ки са с мощност равна или по голяма на по големите кубатури и са по леки затова мисля че клас рали трябва да е OPEN и гласувам за това
                Николай Гогов 0898676912

                НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                Коментар


                • #9
                  До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                  Аз гласувах за "до 450 кубика", според мен ако е "Open" ще стане една мешавица, а пък и нека да си има клас само за клас 450cc.
                  Горе главата, дори и да е празна!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                    Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                    най вероятно нещо не съм дочел но мислех че тази година в ендуро шампионата има само атв експерт и атв хоби като експерта имаше клас 2Х4, 4Х4 и до 450сс а в хобито всичко накуп
                    сега излиза че има и клас рали самото му заглавие ''РАЛИ'' значи яко газ затова смятам че даже и турбини трябва да се разрешат и всички заедно във прахоляка да не говорим че повечето 450-ки са с мощност равна или по голяма на по големите кубатури и са по леки затова мисля че клас рали трябва да е OPEN и гласувам за това

                    Клас до 450 го кръстихме АТV „Експерт” – Рали
                    и идеята е той да се отвори и да кара по РАЛИ трасе 35км 1+2 обиколки

                    Коментар


                    • #11
                      До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                      Според мен сами си усложняваме живота, Организаторите имам в предвид...
                      Все още в България няма възможност за точно измерване на кубатурата и наложени изисквания,
                      няма технически подготвени специалисти ( независими имам в предвид )
                      От друга страна някак странно ми звучи клас "РАЛИ" в Ендуро Шампионат
                      Не се сещам за скоростно рали-ендуро състезание по света... има си "Баха Шампионат" където се "развинтват" скорости,
                      щото си е "ръчкаджийско", но там първата обиколка е по роудбук и не става за нас и нашите условия...
                      Разбирам желанието на Комисията да вкара повече участници в Шампионата, но с моите бедни технически познания се чудя как трябва да се подготви "ралиджийска" машина за Ендуро Трасе ?!?
                      Или трасето трябва да е като "тепсия", супер обезопасено от изненади ( а знаем, че не е отцепено) и яко маркирано за да "ръчкаш"...
                      Според мен ще е грешка "Клас Рали", а от там и самата анкета...и затова не гласувам...по скоро трябваше да има първо анкета "Да има ли Клас Рали" като се знае как, по какво и къде ще карат...?!?

                      Коментар


                      • #12
                        До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                        Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                        Според мен сами си усложняваме живота, Организаторите имам в предвид...
                        Все още в България няма възможност за точно измерване на кубатурата и наложени изисквания,
                        няма технически подготвени специалисти ( независими имам в предвид )
                        От друга страна някак странно ми звучи клас "РАЛИ" в Ендуро Шампионат
                        Не се сещам за скоростно рали-ендуро състезание по света... има си "Баха Шампионат" където се "развинтват" скорости,
                        щото си е "ръчкаджийско", но там първата обиколка е по роудбук и не става за нас и нашите условия...
                        Разбирам желанието на Комисията да вкара повече участници в Шампионата, но с моите бедни технически познания се чудя как трябва да се подготви "ралиджийска" машина за Ендуро Трасе ?!?
                        Или трасето трябва да е като "тепсия", супер обезопасено от изненади ( а знаем, че не е отцепено) и яко маркирано за да "ръчкаш"...
                        Според мен ще е грешка "Клас Рали", а от там и самата анкета...и затова не гласувам...по скоро трябваше да има първо анкета "Да има ли Клас Рали" като се знае как, по какво и къде ще карат...?!?
                        За такъв клас има доста желаещи и за това го направихме
                        Много хора си карат спортните четириколки в гората ,и не искат да се завират по хендеците - това е за тях
                        а решението за този клас се одобри единодушно от Общото Събрание на КЕ
                        сега отворих въпроса да махнем ограничението до 450 пак по многобройни молби на състезатели
                        Последно редактирано от Краси Грудев; 11-03-09, 21:01.

                        Коментар


                        • #13
                          До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                          А на това състезание дали няколко АТВ не се изкефиха






                          450тките по принцип са по-подходящи за това трасе



                          Първоначално публикуван от KOLEV Преглед на мнение
                          ЗДРАВЕЙТЕ И ОТ МЕН
                          СЛЕД ФИНАЛА НА РАЛИ БЬЛГАРИЯ ЕТО И МОЕТО МНЕНИЕ
                          НЕ ЗАМ ОТ КАДЕ ДА ЗАПОЧНА И КАК ДА ВИ ОБЯСНЯ САМОТО САСТЕЗАНИЕ ,ЗАЩОТО ТО БЕШЕ МНОГО ПО РАЗЛИЧНО ОТ НАШИТЕ. ЗАТОВА ЩЕ ИЗРБРОЯ НЯКОИ ФРАПИРАЩИ РАЗЛИКИ БЕЗ ПОЯСНЕНИЯ ,КАТО СЕ НАДЯВАМ ЖОРО ДА НАПРАВИ НЕЩО КАТО ОБОБЩЕНИЕ НА ЦЯЛОТО САСТЕЗАНИЕ.
                          1.СЬСТЕЗАНИЕ ПО РОДБУК (СТРАШНО ОТ НАЧАЛО ПОСЛЕ ДОСТА ИНТЕРЕСНО)
                          2.МНОГО ИНТЕРЕСЕН РЕГЛАМЕНТ (НА КОЙТО БЯХМЕ ЖЕРТВА ПЬРВИЯ ДЕН И ЕСТЕСТВЕНО ОТ ПОДЦЕНЯВАНЕ НА СЬСТЕЗАНИЕТО ЗА КОЕТО ИМАМЕ ЕДИН ЧАС НАКАЗАНИЕ И ЗА МАЛКО ОЩЕ 10 МИН. НА ТОДОР ХРИСТОВ)
                          3.ПЕРФЕКТЕН ОРГАНИЗАЦИОНЕН ЕКИП(ДОКТОРИ, СЬДИИ,НАБЛОДАВАЩИ,СПОНСОРИ,ВСИЧКО ОКОЛО 20 ЧОВЕКА НА МОТОРИ ПО ТРАСЕТО НА МОМЕНТИ ИМАШ ЧУВСТВО ,ЧЕ ПОСТОЯННО НЯКОИ ТЕ ГЛЕДА БЯХ ПРЕДУПРЕДЕН ОЩЕ ПЬРВИЯ ДЕН ЗА ВИСОКА СКОРОСТ В НАСЕЛЕНИ МЕСТА)
                          4.СТАРТОВЕ, БРИФИНГИ И ИЗОБЩО ВСИЧКО БЕШЕ ПОД ЧАС (ЗА ТОВА ПОМАГАХА И ВСИЧКИ САСТЕЗАТЕЛИ КАТО СПАЗВАХА ИЗРИЧНО УКАЗАНИЯТА НА СЪДИИ БЕЗ КОМЕНТАРИ)
                          5.ПЕРФЕКТЕН ПАРК (В НЕГО ВСЕКИ САСТЕЗАТЕЛ СИ ИМАШЕ ТОЧНО МЯСТО С НЕГОВИЯ НОМЕР+АСИСТЕНЦИЯ::::МНОГО ВАЖНО В ПАРКА СЕ ВЛИЗА И ИЗЛИЗА С УГАСЕН ДВИГАТЕЛ ТИКАШ !!!!!!! НЯМА ЗАДНИ ГУМИ НЯМА ФОРСИРАНЕ
                          6.СЬБРАНИЕ В 8 ЧАСА НА САДИИ В 9 ЧАСА БРИФИНГ С ПОКАЗВАНЕ НА СНИМКИ И ВИДЕО ОТ ДЕНЯ УКАЗАНИЯ ЗА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН И ЧАК ТОГАВА ПОКАЗВАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ КАТО В НИТО ЕДИН МОМЕНТ НЕ ВИДЯХ НЯКОИ ДА ГИ КОМЕНТИРА СЪС СЪДИИ !ЗАБРАНЕНО! НЯМАШЕ И КОНТЕСТАЦИИ НЯМАШЕ И ГРЕШКИ НА СЪДИИТЕ!!!!!!
                          ВЬПРЕКИ ЧЕ ИМАШЕ ДОСТА ЗВЕЗДИ ОТ ДАКАР И ПРОЧИЕ НЯМАШЕ ПРОШКА ДАЖЕ И ЗА ТЯХ)
                          ИМА ОЩЕ ДОСТА НЕЩА МОЖЕ ПО КЪСНО ПАК ДА СПОДЕЛЯ
                          И НАКРАЯ ИСКАМ ДА КАЖА
                          МНОГО СЕ РАДВАМ ЧЕ УЧАСТВАХ НА ТОВА САСТЕЗАНИЕ МИНАХМЕ ОКОЛО 820 КМ.ЗА 5 ДНИ ЖАЛКО ЧЕ НЯМАШЕ ПОВЕЧЕ БЬЛГАРИ НО СЕ НАДЯВАМ СЛЕДВАЩИЯ ПЬТ
                          ИЗЖИВЯВАНЕТО БЕШЕ СТРАХОТНО
                          БЛАГОДАРЯ НА КРЕИЗИ ДЖОБ И ЖОРО, КАКТО И НА НЕМСКИТЕ ОРГАНИЗАТОРИ ЗА ТОВА ПРЕКРАСНО САСТЕЗАНИЕ

                          П.С. МНОГО МАЛКО НИ ТРЯБВА И НАШИТЕ САСТЕЗАНИЯ ЩЕ СТАНАТ ДОБРИ. ПРАВИЛНИЦИ ИМА НЯМА КОИ ДА ГИ СПАЗВА
                          1.СЪДИИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ БЕЗКОМПРОМИСНИ КЪМ ВСЕКИ В ИМЕТО НА СПОРТА
                          2.САСТЕЗАТЕЛИТЕ ДА ИМАТ МАЛКО ПОВЕЧЕ КУЛТУРА ДА НЕ СМЕ РАЗПАСАНА БАНДА
                          ТОВА Е ОТ МЕН!!!!!!!
                          Последно редактирано от Краси Грудев; 11-03-09, 23:05.

                          Коментар


                          • #14
                            До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                            Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
                            А на това състезание дали няколко АТВ не се изкефиха
                            Така е, изкефихме се, но си беше РАЛИ като формат цялото състезание
                            Нямам против да си ръчкат "наточените" АТВ-та, просто Организатора ще трябва да осигури условия...а това няма да е леко, стават доста трасета за едно състезание

                            Коментар


                            • #15
                              До: АТV „Експерт” – Рали до 450кб. или OPEN

                              изцяло подкрепям казаното от тодор за мен класовете трябва да се делят на атв експерт 2wd и 4wd ; и атв хоби 2wd и 4wd в ендуро шампионата не намирам кои знае каква разлика от ктм 525 ктм 450 или при каввазаки 450 или раптор 660 или 700

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X