Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SHELL Rotella-T 15-40

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SHELL Rotella-T 15-40

    Има ли го това масло в България?





    Много хора казват,че "това е маслото" за АТВ/Ендуро мотори.Много добре пазело съединителя и издържало на нечовешки натоварвания.
    Николай Миланов

    "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

  • #2
    До: SHELL Rotella-T 15-40

    само като видя надписа DISEL ENGINE и ми става ясно че това няма да си го сипя в мотра или атв-то в повечето масла за коли а в това на 100% има добавки понижаващи триенето с което понижават износването и теоретически намаляват разхода на натоварените двигатели /дизелите/ съответно съединителя ако не ти изчезне най-малко ще приплъзва на по голяма натоварване защото тази добавка ще се наслои върху металните дискове и ще понижи триенето
    Николай Гогов 0898676912

    НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

    Коментар


    • #3
      До: SHELL Rotella-T 15-40

      Знам 4е е трудно за 4етене но тожа е наи добрия прежода4 които намерих.

      Така е, стажа, но много по добре 6те е синтети4ното 5-40в Ротелла за ЦРФ-и ти тн. 15-40в Ротелла Т е по добро за по продалйително каране като на пример ули4ен мотор, НО да кая 4е около 3000 км на жисоко стресож джигател маслото стажа от 10-40в на 10-25в или поне така е било през 94' (информация ж линка по доло). Сега има подобрения ж рефинирането на маслото но не толкожа 4е до ужели4ат издарянето 4ак толкожа много поже4е. Ако е нож джигател (сменини гарнитури и тн.) мойе6 да слойий 5-40в синтети4но Ротелла и на ули4ен мотор, но на стар сас старо масо ако слойи6 синтети4но то по4истжа много по добре и мойе да предизжика те4оже от жсякаде (пожяржаи ми, няколко пати ми се е слу4жало) но на мотор като кросожите които се разглобяжат толкожа 4есто няма проблем.
      Така, да се жарнем кам Ротелла-та знам 4е е тестжана за JASO и по MSDS-ите се жийда 4е е са6тото и дори по добро масло оф JASO MA цертефирано масло. Единстжената разика и за6то не минажа за ЯСО МА е заради пепелта която за 15-40в е 1.47 %вт а 5-40в е 1.3 %вт (от теглото) за да мине JASO MA трябжа да е маь 1.2 %вт.
      Така, какжа разлика 6те има тожа ? - мойеби 6те попита6...
      Разликата е 4е 6те има6 малко поже4е депозити по сже6тите и по буталата, не не не толкожа да има проблем жса6ност е мого, много дале4е от проблемните депозити.
      Изполджаи ка4естжен бензин - жинаги, са6то така колкото мойе по голямо октаножо 4исло и нама да има6 проблем с депозити и други гадости заради липсжа6тите добажки ж ежтиния бензин. ежтиния бензин е просто илузия за спестяжане на масите, отклоних се, тази тема е за масло.

      Ако има6 жапроси питаи, за6тото жси4ките фактори които играят роля 6те отнемат до6та писане.

      Заклу4ение:

      Смана на маслото перьоди4но = далаг и безпроблемен йижот на джигателя

      ули4ен - на 3000 км
      кросож - на 2-3 4аса састезателно каране

      Имам една снимка на 2001 GSXR 750 сас 172 хиляди мили (да, то4но така не е гре6ка тожа са 276 000км) но като я намеря 6те я пусна.
      Собстженика сменял маслото на 1500 мили (3200км) така 4е прецени си сам кога да сменя6 маслото мотора си е тжои.
      По жайно е сменянето на жреме отколкото марката, произжодителе и тн. жсики масла се износжат.

      Ротеллата е ежтина за6тото се купужа предимно от компании а не от индижидоални сожстженици.
      Дне6ните мотори имат жисоко стресирани мотори (смесено масло на скоростната кутия, саединителя, и праскане на масло под буталото за охлайдане и тн.) и се нуйдаят от за6тита от този жисок стрес. Диселите са6то са жисоки стресожи джигатели особено тези от последните години, заради опазжане на околната среда маслата на пасайерните прежозни средстжа трябжа да са енорго запазжа6ти които липсжат дожажки и дожят ножи които карат мокрия саединител да приплазжа. За на6а радост големите прежозни компании не подлеят на такижа маслени ограни4ения, те искат само да ожели4ат надейноста и продалйителноста на работа на джигателите и за тожа маслените компании им дажат то4но тожа - масло което да издаря на жисок стрес.
      Ротелла е наи доброто от не 4ак толкожа многоброините масла с такажа цел.

      Официялния саит на Шелл Ротелла има форум за мотори - макар на опакожката на мслото да не пи6е 4е стажа за мотори - тожа е така заради легални при4ини, така ето форума:

      http://www.shellusserver.com/ubbthre...Board=9&page=1


      Много далго и много полезно 4етене за маслата:

      http://www.calsci.com/motorcycleinfo/Oils1.html

      Последна добажка:
      Пи4 с 2009 Дуцати 1198 кара на Ротелл Т и Жика: Хората ме гледат странно когато им кая какжо масло изполджам(за диселеложи камьони) станно колко арогантни могат да бадат

      http://www.shellusserver.com/ubbthre...age=1#Post4523

      Този мотор е много скап.

      Както и да е ако има6 не6то питаи.

      Коментар


      • #4
        До: SHELL Rotella-T 15-40

        Само да добажя :

        http://www.shellusserver.com/ubbthre...age=1#Post3081

        Suzuki TL1000S 1997 67 000 mili (107 000 km) Rotella T 15-40w (точно като тожа на снимката) сменяно на 1500 мили (3200 км).

        Само забелиги чистотата на вси4ко !

        Коментар


        • #5
          До: SHELL Rotella-T 15-40

          Много интересен отговор с много полезна информация.Само че аз вече преминах на 4 колела (карам АТВ) и сменям маслото (Motul Power Quad 10-40 synt) на 15-25 часа и за сега проблеми нямам.Исках да пробвам с Rotella,но в България не се предлага.
          Николай Миланов

          "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

          Коментар


          • #6
            До: SHELL Rotella-T 15-40

            Намерих по добър преводач

            Всъщност аз попаднах на тази тема като търсех от къде да си намеря това масло в България, американците го взимат по 9$ на галон (3.73л). Докато дойде време да сменям маслото на Сузукито се надявам да намеря някаква евтина алтернатива която става за каране и ще пусна резултатите тук.

            Снимката на 2001 GSXR 750 със 270 000 км:

            http://img3.imageshack.us/img3/6494/295s.jpg

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X