На последното каране ме видя приятел на бензиностанцията в Железница,преди да ми каже здрасти запсува бензинджийката.
Оказа се че заредил там и това му струвало куп пари защото в бензина имало тиня и боклуци,и колата му 200-300метра по на горе загаснала.
За мой късмет още същия ден Кавазакито взе да губи ниските обороти да пуши черно и да гасне.И даде голям разход.
Оставих го при Еди за центровка на карбураторите.
Оказа се че налягането в карбураторите е ниско,но какво ли е причината.Провериха всичко - компютъра,филтри,вакуми,дори центровка на клапаните,нови свещи но проблема не бе открит.
АТВто ми е на 12резорвоара от както съм го купил и никой не предположи,че има проблем там.
Накрая отворили карбураторите и вътре ТИНЯК-запушени жигльори,изпръскали са цял спрей за да ги прочистят и Кавазакито отново замъркало.
Освен на Железница заредих и на още една рискова бензиностанция на Витиня
Но проблема по скоро е от Железница,трябва да отбягваме тази бензиностанция ,а е толкова удобна.
Оказа се че заредил там и това му струвало куп пари защото в бензина имало тиня и боклуци,и колата му 200-300метра по на горе загаснала.
За мой късмет още същия ден Кавазакито взе да губи ниските обороти да пуши черно и да гасне.И даде голям разход.
Оставих го при Еди за центровка на карбураторите.
Оказа се че налягането в карбураторите е ниско,но какво ли е причината.Провериха всичко - компютъра,филтри,вакуми,дори центровка на клапаните,нови свещи но проблема не бе открит.
АТВто ми е на 12резорвоара от както съм го купил и никой не предположи,че има проблем там.
Накрая отворили карбураторите и вътре ТИНЯК-запушени жигльори,изпръскали са цял спрей за да ги прочистят и Кавазакито отново замъркало.
Освен на Железница заредих и на още една рискова бензиностанция на Витиня
Но проблема по скоро е от Железница,трябва да отбягваме тази бензиностанция ,а е толкова удобна.
Коментар