Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GNCC

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: GNCC

    Мотокроса в гр.Левски е на 20.07.2008, така че, там любителите му ще имат възможност да покажат на какво са способни.
    Само преди това ще трябва да уговорим участието с БФМ, че да не се реши нещо друго в последствие.
    Така или иначе, тези които нямат лиценз от мотокроса или ендурото ще трябва да си извадят поне еднократен такъв
    Това означава:
    - медицинско
    - кръвна група
    - декларация
    - нотариално заверено съгласие на родителите за ненавършилите 18 години участници !

    На новобранците зострям вниманието, да не се юркат свръх техните възможности, защото ще се убедите, че в кроса конкретно при ATV последствията за човека и машината при една грешка се наказват много повече отколкото в ендурото.
    Кашкавалени герои не са необходими на никого !
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      До: GNCC

      Да де, нещо като ендуро-теста, който правим сега в събота.
      -да -точно така си е ..само е малко по голяма дистанцията за каране
      ..и в този ред на мисли..Жоре дали първия ден хем да влиза за класирането за ендуро шампионата а хем да го кръстим -крос -кънтри -шампионат и да си стане като отделно състезание и с отделно класиране само за него така според мен доста ще скочи посещаемостта и атрактивността първият ден и ще привлечем много нови участници ..разбира се -обиколките ще трябва да нарастнат както и като цяло леко може да се вдигне и дължината на затвореното трасе а екстийм и ендуро препятствията си остават ..ще стане хем голямо шоу хем ще си имаме и гнсс крос кънтри шампионат ..като цяло организацията и федерацията само би спечелила от този ход

      Коментар


      • #18
        До: GNCC

        Четох им правилника. Някои интересни моменти:

        А.2. Състезанието за мотори е миминум 2:45 - 3 часа. За ATV - 2 часа.
        А.4. Състезанието може да се проведе независимо от времето. При дъжд или други неблагоприятни условия графика на състезанието може да се променя, включително (но не само) промяна дължината на състезанието, отлагане и прекратяване.

        G.1. Трасето може да включва пътеки, пътища, изкачвания, писти за мотокрос или всякакъв терен който може да бъде преминат с мотор или ATV.
        G.2. Състезателите нямат право да се запознават с трасето преди деня на състезанието.
        Н.1. Състезателите трябва да останат в рамките на маркираното трасе. Трасето е в рамките на 25 фута (около 8 метра) от стрелките. Обаче е задължително оставането в рамките на следните маркери: Двойни стрелки, поставени от двете страни на трасето, ленти, знаци, бали, варели, писта за мотокрос и т.н.
        Н.2. При образуване на тапа състезателите могат да се отклонят на повече от 25 фута от трасето само за заобикалянето и. Състезателя трябва да се върне на трасето при първа възможност и при следващи обиколки да мине по оригиналното трасе ако е чисто. В случай, че оригиналните маркери на трасето са съборени, състезателя трябва да кара по оригиналното трасе. ТАПА е част от трасето което е станало непреминаваемо по всякаква причина, с изключение на контролите.
        Н.5 Състезателите могат да ремонтират машините (без презареждане с гориво), както и да получават външна помощ от всеки и навсякъде по трасето, стига да не пречат на останалите състезатели.
        Н.6. Презареждането с гориво става само в определените за целта боксове. В случай че състезател остане без гориво, той може да получи гориво достатъчно за да стигне до определения му бокс.
        Н.7. Състезателите нямат право да носят гориво никъде освен в резервоарите на своите машини.

        К.1. Състезанието завършва за всички участници при завършване на обилколката в която е развят карирания флаг.
        К.2. За да се счита обилколката за завършена състезателят и машината трябва да пресекат старт-финала без чужда помощ. Тегленето е забранено.
        К.3. Класирането се прави по реда на финиширане и брой завършени обиколки. Не е задължително състезател да завърши всички обиколки за да бъде класиран.
        К.4. Състезателите имат 50 минути след развяване на карирания флаг за да финишират
        Последното ме навежда на мисълта, че обиколката може да стига до двайсетина километра, че и повече.
        Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 16-04-08, 17:18. Причина: оправяне формата на цитата
        “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
        Walter Rohrl
        GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

        Коментар


        • #19
          До: GNCC

          Мерси за информацията.

          Коментар


          • #20
            До: GNCC

            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
            -да -точно така си е ..само е малко по голяма дистанцията за каране
            ..и в този ред на мисли..Жоре дали първия ден хем да влиза за класирането за ендуро шампионата а хем да го кръстим -крос -кънтри -шампионат и да си стане като отделно състезание и с отделно класиране само за него така според мен доста ще скочи посещаемостта и атрактивността първият ден и ще привлечем много нови участници ..разбира се -обиколките ще трябва да нарастнат както и като цяло леко може да се вдигне и дължината на затвореното трасе а екстийм и ендуро препятствията си остават ..ще стане хем голямо шоу хем ще си имаме и гнсс крос кънтри шампионат ..като цяло организацията и федерацията само би спечелила от този ход
            Идеята не е лоша, Митак !
            Нищо не ни пречи да си водим и навигация и крос-кънтри отделно, така и така ги има, а накрая и overall шампиона от двете дисциплини.
            Аз по принцип съм съгласен. Само за това, че са много категории и класове, виж как времето не стига за по-дълга дистанция !
            За в бъдеще ще изнесем старта на тази дисциплина по-рано, за да има време за цялата дистанция, а не да я съкращаваме заради недостиг на време !

            Знаеш ли кое ме притеснява само ?
            Всеки в един момент тръгва да търси някаква нова дисциплина, в която все още не са го победили, защото я нямаме ! Утре ще почнат да го бият и там, тъй като това си е неминуемо и ще са му виновни или съдиите, или свинефермата наоколо. Тогава ще започне да иска да включим и "обладаването" от Руното, че дано му потръгне все пак ! Някакси въпросът избива по-скоро на засегнато самочувствие при някои. Така го виждам аз.

            Вкарването на нов вид надпревара е разнообразие и никак не е зле да го има, така че, може да се пробва.
            Само, както казва Javoresku, дистанцията май не е толкова малка, особено за щатите !!!
            И това правило със заобикалянето на препятствие при тапа е неприложимо за нашите условия, като ги знаем какви хитреци са ATV-истите, 50% от тапите ще са умишлени !
            Това, което на този етап можем да направим е наистина да водим отделно класиране и да удължим времето, ама чак на 2-3 часа ... кога ще карат всички категории ?
            Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 16-04-08, 16:06.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #21
              До: GNCC

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
              За в бъдеще ще изнесем старта на тази дисциплина по рано, за да има време за цялата дистанция, а не да я съкращаваме заради недостиг на време !
              кога ще карат всички категории ?
              може би са прекалено много категориите

              Коментар


              • #22
                До: GNCC

                Дори са малко според участниците !
                Мнозина искат да се разделят ATV според кубатура, според насоченост (спортни и работни), а да не говорим за останалите категории.
                Не е лесно да се угоди на всички.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #23
                  До: GNCC

                  абе всички в един клас и толкова,само се разделят на групи според общата броика на участниците,то тука маи няма гоялмо значение каква кубатура ти е моторетката,докарва се на маисторлък и преценнка,и газ на мотора

                  Коментар


                  • #24
                    До: GNCC

                    Нищо не ни пречи да си водим и навигация и крос-кънтри отделно, така и така ги има, а накрая и overall шампиона от двете дисциплини.
                    Аз по принцип съм съгласен.
                    ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ВСИЧКИ
                    РОДИ СЕ НОВА МНОГО ИНТЕРЕСНА ДЕСЦИПЛИНА
                    БРАВО ЖОРЕ

                    ..Не мисля че някой нещо има да доказва..-крос кънтри шампионатите все повече се развиват във всички страни ..по ред причини-включително и екологични и тн..ще видите че до някоя и друга година ендурото все по трудно ще вземе да се организира и постепенно ще премине най вече е в такива по кратки крос къннтри трасета ..италия вече им крос кънтри шампионат германия отдавна има ..за GNCC в щатите няма да говорим..има го отдавна и става все по и по популярно../дори последните години КТМ спряха ехс ендуро моделите за щатите и направиха специален XC-тоест -крос кънтри модел за износ само за щатите/..гърците между другото също имат подобни състезания..а и явно има нужда от такава дисциплина защото едно че ще допадне според мен на всички участници в ендуро шампионата друго че ще се привлекат много нови лица -мотокрос ендуро любители..
                    федерацията само ще спечели от увеличаване на хората и атрактивността -влизането в този клас изисква по малки инвестиции от това че е в 1 състезателен ден и че не изисква закупуване на навигационни итн уреди разходите спадат значително ..въобще тогава вече ..никой нама да има извинение да не идва на състезание ендуро и екстрем спецификата на част от трасето както и наличието на мотокрос елементи в други части на трасето са предпоставка нито мотокрос нито ендуро състезатели да имат превес един над друг
                    вносители и дилъри също печелят защото колкото повече хора се занимават по активно с мотоспорт -повече гуми масла и мотори ще продават..от там и повече средства ще има смисъл да отделят и за спонсорство..
                    -зрителите също печелят защото шоуто ще стане по голямо и нещата се развиват пред очите им
                    -телевизията по лесно ще отразява нещата и репортажите ща са по атрактивни..въобще никой не губи
                    а федерацията и без това и сега отделя време да прави тестовете за първия ден тоест всички предпоставки са налице

                    ..за атв да се разделят на 4х4 и спортни .. вече е отделен въпрос атв вистите тр да се съберат и да си го решат ..лично на мен ми се струва че има много участници с атв и няма да е проблем да се разделят ..не знам как е решен проблема в GNCC сериите..колегата дето даде превод от правилника ..ако може да потърси ще сме му благодарни
                    Последно редактирано от mitkov; 18-04-08, 12:47.

                    Коментар


                    • #25
                      До: GNCC

                      Вярно е че съм дърт, и нямам подготовка, но не мога да си представя да караш "на ръчка" 120 мин. АТВ. На пистата за бъги до гр. Търговище, която е 975м. когато направя 2 обиколки на мах се изморявам и задъхвам и съм забелязал, че това не е само при мен, а и при моторджийте. Не мога да си представя каква издържливост е необходима да караш на мах 2 ч.
                      Иначе, понеже е затворено ще има голямо шоу за публиката и в този аспект аз съм за, това да си пия пиенето и да му..ам кИбапчета, само да има кой да кара, че да ми прави кефа.
                      А относно бавното провеждане на състезанията редно е да има час за старта и макар, че някой още да не е стартирал стартовото му време да тече, и тогава ще видим дали някой ще си пие кафето в хотела, докато колегите му ще се пекат на слънце в предстартова зона...
                      А дали АТВ-тата ще се делят на работни и спортни и дали затрудняват провеждането на състезението, за да не го забавят да стартират заедно, но да се отчетат по отделно.
                      Но лично мое мнение е да бъдат в 1 клас, защото на различните видове терени превес имат или едните или другите. Не знам нищо за мотоциклетите, но за АТВ за добро представяне зависи най-много от водача и много по-малко от вида или мощността на машината.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        До: GNCC

                        мисля че сегашното делене на АТВ-тата в два класа хоби и експерт е най-сполучливото разделяне защото повечето машини са от 650 кубика нагоре единици са машините с по малка кубатура, работните АТВ-та също се броят на пръсти а иначе ако се увеличи драстично броя на по горните машини мисля че тогава може и да се мисли нещо по въпроса все пак на съзтезание се събират не повече от 30-35 машини от двата класа рядко са случаите като в Хисаря тази и миналата година когато се събират повече машини, все пак това си е свързано с организация и средства и ако се разроиме точно след една година нито ще има кой да участва нито кой да организира иначе и на мен ми допада идеята за такъв формат съзтезания ама май още не му е дошло времето поне за сега
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #27
                          До: GNCC

                          Това наистина много ми прилича на пролога в нашият формат на състезанията.
                          Те са притиснати и бръмкат на един частен парцел,
                          че някой нервак може да им пусне по едно куршумче че са му влезли в имота.
                          А за едно трасе 60-70 км колко имота се пресичат?

                          Ама и в БГ почва де става така скоро /дано не е така/ ще ни стане тясно около врата и ще има да си въртим в кръг докато свят ни се завие...
                          Но може и да ни хареса нищо не се знае

                          Коментар


                          • #28
                            До: GNCC

                            Говорих с Васко офицялния вносител на МAXXIS за България и каза,че има възможност МAXXIS да доидат и да направят GNCC или мото-крос състезания и сигорно някои състезания от мото-кроса,ще са кръг от европеиското по мото-крос за АТВ.

                            Коментар


                            • #29
                              До: GNCC

                              От месец насам коментирахме с Жоро и Краси Грудев нещо подобно да направим на мотопистата в Дълбок Дол, пододяща е, а и най-важното е, че можем да я "моделираме" както си пожелаем Обиколката й е около 1,5 км. за скоростно каране, а могат да се добавят още толкова около нея. Проблема беше в датите, че няма свободни от толкова Шампионати, международни състезания, игри и преходи... Сега го мисля за празника на Троян, но още не съм го съгласувал с общината ! До края на седмицата ще знам !

                              Коментар


                              • #30
                                До: GNCC

                                Ако ще се прави GNCC в България,по-добре да го прави,някоя друга федерация,защото с БЕФ много състезатели се отказаха в последствие,на воденето на състезанията и организацията,може би тябваше,да си остане всеки клуб,да си организара кръга в региона,а сега само един човек ги прави и свиква КЕ,защото е решил,че нетрябва да наказва даден състезател!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X