Здравейте,преди време си купих атв shineray 250 кубика ,втора ръка и гледам че антифриза е на привършване,та някой може ли да каже какъв модел антифриз да закупя,има ли значение модела,линк също може?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Антифриз за Атв
Свий
X
-
От: Антифриз за Атв
Аз мога.Първоначално публикуван от alexg35 Преглед на мнение.....та някой може ли да каже какъв модел антифриз да закупя.....
Същият който го дава производителя.
-
От: Антифриз за Атв
Потърси упътването за твоя модел. Ако е на чужд език, ще помогнем.Първоначално публикуван от alexg35 Преглед на мнениеДа, но аз от къде да знам какъв е този даден от производителя, атв-то е втора ръка на 1100 км а с човека нямам връзка вече за да питам него
)
Деигателя най-вероятно е алуминий. Така че търси охладител дето не поврежда алуминий.
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
Автомобилният не е лош, но има ниска точка на кипене колега. Наистина трябва да се провери проблема с антифриза и тогава да се сипе хубав. Иначе двигателя ще върви и с вода друг е въпроса колко дълго.Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеАнтифризът не трябва "да привършва". Намери проблема, после сипи автомобилен антифриз, подходящ за алуминиеви двигатели.Non scholae sed vitae discimus.
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
Това би ли малко го пояснил - моля. И каква е разликата между автомобилен и мотоциклетен четири тактов двигател?Първоначално публикуван от Преслав Василев - preskata Преглед на мнениеАвтомобилният не е лош, но има ниска точка на кипене колега. ....
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
С повишаване на температурата различните охладителни агенти променят различно плътността си. Червения на 90 градуса е супер разширен и започна да тече през отдушниците. Моторджийския стига до това състояние чак някъде на 140 градуса, според зависи точно от модела. Разликата между двата двигателя е предназначението им. Мотоциклетния е проектиран за офроуд натоварвания - буксуването в кал и пясък и продължителната работа на място са нещата при един спортен двигател, които карат антифриза да се стопли прекалено. При двжижение на автомобил със скорост от 100 км в час, коефициентът на оптикаемост на водния радиатор е значително по - висок и това позволява използването на по - евтин антифриз (червен и син)Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнениеТова би ли малко го пояснил - моля. И каква е разликата между автомобилен и мотоциклетен четири тактов двигател?Non scholae sed vitae discimus.
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
Първоначално публикуван от Преслав Василев - preskata Преглед на мнениеС повишаване на температурата различните охладителни агенти променят различно плътността си. Червения на 90 градуса е супер разширен и започна да тече през отдушниците. Моторджийския стига до това състояние чак някъде на 140 градуса, според зависи точно от модела. Разликата между двата двигателя е предназначението им. Мотоциклетния е проектиран за офроуд натоварвания - буксуването в кал и пясък и продължителната работа на място са нещата при един спортен двигател, които карат антифриза да се стопли прекалено. При двжижение на автомобил със скорост от 100 км в час, коефициентът на оптикаемост на водния радиатор е значително по - висок и това позволява използването на по - евтин антифриз (червен и син)
Това че си виждал само "моторджийски" антифриз с висока точка на кипене, не означава че само при мотоциклет се слага такъв. ДВГ са с доста широк диапазон на приложение. Точно на това атв не мисля че му трябва нищо повече от някакъв антифриз.[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
Имам по - малък опит от твоя и не съм си помислял че съм всезнаещ. Момчето ме попита затова обясних.. Не мисля че съм написал глупости, но все пак има доста вода да изтече докато стигна твоя стаж.. Форума нали е за да стават такива дискусии и да се учим. Както и да е. При състезателните двг на драга, циментират каналите за антифриз в блока и си ползват етанола за гориво. Вярвам че може и с мотул да "опечеш" едно бутало, ако нямаш никакво усещане какво се случва в цилиндъра. Надявам се да караш на Д.Дол и да се видим да си разкажем какви антифризи съществуватПървоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
Това че си виждал само "моторджийски" антифриз с висока точка на кипене, не означава че само при мотоциклет се слага такъв. ДВГ са с доста широк диапазон на приложение. Точно на това атв не мисля че му трябва нищо повече от някакъв антифриз.
Non scholae sed vitae discimus.
Коментар
-
От: Антифриз за Атв
С риск да ме нападнете да повдигна праха на темата, миналата година като си обслужвах машинката-Suzuki King Quad 450 2009-година и писах автомобилен антифриз I.G.A.T. някъде 50/50 в началото само текна от една скоба и по-нататък от друга и до сега съм нямал проблеми. Кара се през седмица в нормални условия без много тормоз от време на време му доливам по няколко милилитра ама мисля, че е нормално?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар