Здравейте, имам въпрос и ще съм благодарен ако можете да ми помогнете. Атв-то не беше палено от 2-3 години и стоя в гаража, преди известно време реших да го запаля и да карам но така и не стана след което виках приятели с тях сменяхме свеща, бубината и блока за електронното запалване (или нещо такова) след което атв-то пак не запали и решихме да му отваряме карбурато тъи като свеща стоеше суха. Отворихме го почистихме го след което запали но уви пали върви, но не може да държи обороти. А въпросът ми е след отварянето и почистването на карбуратора трябва ли да се прави настройка като се има предвид че не сам пипал болчето за оборотите, а само тези които са вътре. Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с китайско атв
Свий
X
-
От: Проблеми с китайско атв
със стария бензин ли пробвахте да запалите атв-то?Имах същия проблем само че на пистов мотор.Стоя една година в гаража и после не искаше да запали.Отварях карбуратори,свещи,кабели сменях и после източих старият бензин,сложих нов и запали.За карбуратора щом не си пипал другите болтчета няма да ти трябва настройка освен ако не сте разместили пластината на поплавъка.Атв-то палеше ли преди да вкарате в гаража?
-
От: Проблеми с китайско атв
В началото със стария бензин, но после го сменихме след почистването на карбуратора.След смяната на свещи кабели и тем подобни и почистване на карбуратора запали (с дърпане, тъи като му беше паднал акумулатора), но проблема е следния : пали и върви с отворен смукач (на затворен иска повече газ), но и със затворен и с отворен отпуснеш ли гаста до края гасне на момента. А относно карбуратора махал съм всички болчета и съм ги чистил и доколкото съм чел след това трябва да се настрой, но не знам кое за какво е и дали вътре в карбуратора тъи наречените жигльори трябва да се настройват.
Коментар
-
От: Проблеми с китайско атв
Здравейте и от мен колеги, имам същия проблем с моето АТВ, не бях го палил над 2-3 години. Наскоро смених маслото, свещта, източих стария бензин, налях нов, и пробвах с един голям акумулатор да го запаля. След дълго въртене само препалваше, но така и не заработи.
Ще съм благодарен ако има някой колега, който да помогне.лошите неща .. ме правят по добър човек...
Коментар
-
От: Проблеми с китайско атв
Колеги, ако сте променили настройките на карбуратора (като сте развили всичко възможно по него) и нямате специалист, който да се опита да възстанови нещата до приемливи граници, по-добре си вземете нов карбуратор и сменете стария.
Ще стане по-бързо и безболезнено.
Иначе относно настройката на ГВС има писано доста в нет-а.
Все пак, какво в АТВ-то кубици и т.н.YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)
Коментар
-
От: Проблеми с китайско атв
Колеги, оправих моя проблем.
След разглобяване на карбуратора, накисване в жълтия обезмаслител (с едно червено мотрорче на етикета), цялата мръсотия падна,
а конкретно ми беше запушен канала от дъното на поплавковата камера към разпръсквача, с тънък стоманен косъм от телена четка се отпуши. Продухах със сгъстен въздух всички канали, внимателно сглобих всички почистени жигльори и мембрани.
пристегнах и скобите на вакумните маркучи и запали веднага.
.. един съвет от мен към колеги, които ще им предстои палене на работещ, не функционирал дълго време двигател, почистете с шкурка клемите на акумулатора, също и тази на стартера и релето за запалване. Проверете дали филтърната кутия е добре затворена и уплътнена, дали филтъра е чист, свещ, кабел, лула.
Поздрави... аз днес заминавам на разходка към река Тунджа да се поокалям малколошите неща .. ме правят по добър човек...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар