Привет приятели,бях питал преди нова година за ресурса на кан ам аутлендър и дали си струва да го взимам от Англия,е след доста търсене питане и чудене си намерих и аз машинка.
Бях се спрял на Поларис 850 и Кан ам 800,и двете трябваше да са със седалка за втори човек,полариса го намерих в пловдив-добра на външен вид машинка но с много неща за смяна,все пак беше на 11500км а и продавача все едно че продаваше нещо безценно и не пожела да падне от цената,другия минус беше че не беше с турингова седалка а само със степенките за пасажера + куфар с облегалка!!!
Помислих си и продължих за другата си цел която беше в Дупница,леко предубеден за Дупнишките автокъщи се разбрах със собственика и по-обяд бях вече там,зарадвах се като го видях-точно като на снимките с почти всичко което ми е нужно за безпроблемни и усмихнати преходи,130 часа и 1000 мили на километража,е малко по-стар но пък за сметка на това не каран,бърз тест драив,добър коментар на цената и две усмихнати лица-на мен и на продавача който се оказа невероятен симпатяга
Едва след като го платих и го качих в буса попитах продавача дали му е сменяно нещо на което той отговори:–масло и ремък от предишния собственик които му е приятел и който е сменял нещата в Щатите,това ми беше достатъчно да знам,като се прибрах ги проверих и се оказа прав.
Ето го красавеца,много ме радва и за 400км който успях да му навъртя единственото което поиска да направя за него е да го храня редовно с бензин а бонуса от мен беше гресчича след почти всяко каране















е за малко да забравя че му смених заден ляв вътрешен маншон но това беше по вина на камък попаднал м/у маншона и протектора и вследствие на това маншона се протри и проби,имам и доста въпроси по подръжката,например
-какво масло да сипвам в двигатела
-какво масло за дифовете
-графитната грес която използвам правилна ли е
-на колко км да сменям маслата
-на какъв период се сменя ремъка
-има ли някаква подръжка на лебедката
-резервните части като съм в България само от Зундерт ли се взимат и имат ли ги в наличност
-компютъра само в Зундерт ли се чисти,сигурно има и друго но ще питам като се сетя!
За сега нищо негативно за машината не мога да кажа,върви много и се държи добре на пътя и извън него
,имам си поларис тук в Англия който ми е служебен 500но,разликата в конструкция и изработка е доста голяма,полариса ми беше доста лесен да го разглобя за норматив(говоря за пластмасите) докато кан ам'а е малко по-сложен и претрупан с доста датчици и други незнайни за сега неща за мен,но ще се справя-удоволствието е огромно и това е най важното!
За следващото ми идване в БГ ще търся съмишленици щот ми писна да карам сам
Всичко добро и пожелавам всеки му машина като моята!!!
Бях се спрял на Поларис 850 и Кан ам 800,и двете трябваше да са със седалка за втори човек,полариса го намерих в пловдив-добра на външен вид машинка но с много неща за смяна,все пак беше на 11500км а и продавача все едно че продаваше нещо безценно и не пожела да падне от цената,другия минус беше че не беше с турингова седалка а само със степенките за пасажера + куфар с облегалка!!!
Помислих си и продължих за другата си цел която беше в Дупница,леко предубеден за Дупнишките автокъщи се разбрах със собственика и по-обяд бях вече там,зарадвах се като го видях-точно като на снимките с почти всичко което ми е нужно за безпроблемни и усмихнати преходи,130 часа и 1000 мили на километража,е малко по-стар но пък за сметка на това не каран,бърз тест драив,добър коментар на цената и две усмихнати лица-на мен и на продавача който се оказа невероятен симпатяга

Едва след като го платих и го качих в буса попитах продавача дали му е сменяно нещо на което той отговори:–масло и ремък от предишния собственик които му е приятел и който е сменял нещата в Щатите,това ми беше достатъчно да знам,като се прибрах ги проверих и се оказа прав.
Ето го красавеца,много ме радва и за 400км който успях да му навъртя единственото което поиска да направя за него е да го храня редовно с бензин а бонуса от мен беше гресчича след почти всяко каране

е за малко да забравя че му смених заден ляв вътрешен маншон но това беше по вина на камък попаднал м/у маншона и протектора и вследствие на това маншона се протри и проби,имам и доста въпроси по подръжката,например
-какво масло да сипвам в двигатела
-какво масло за дифовете
-графитната грес която използвам правилна ли е
-на колко км да сменям маслата
-на какъв период се сменя ремъка
-има ли някаква подръжка на лебедката
-резервните части като съм в България само от Зундерт ли се взимат и имат ли ги в наличност
-компютъра само в Зундерт ли се чисти,сигурно има и друго но ще питам като се сетя!
За сега нищо негативно за машината не мога да кажа,върви много и се държи добре на пътя и извън него

За следващото ми идване в БГ ще търся съмишленици щот ми писна да карам сам

Всичко добро и пожелавам всеки му машина като моята!!!
Коментар