Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT;)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT;)

    Привет приятели,бях питал преди нова година за ресурса на кан ам аутлендър и дали си струва да го взимам от Англия,е след доста търсене питане и чудене си намерих и аз машинка.
    Бях се спрял на Поларис 850 и Кан ам 800,и двете трябваше да са със седалка за втори човек,полариса го намерих в пловдив-добра на външен вид машинка но с много неща за смяна,все пак беше на 11500км а и продавача все едно че продаваше нещо безценно и не пожела да падне от цената,другия минус беше че не беше с турингова седалка а само със степенките за пасажера + куфар с облегалка!!!
    Помислих си и продължих за другата си цел която беше в Дупница,леко предубеден за Дупнишките автокъщи се разбрах със собственика и по-обяд бях вече там,зарадвах се като го видях-точно като на снимките с почти всичко което ми е нужно за безпроблемни и усмихнати преходи,130 часа и 1000 мили на километража,е малко по-стар но пък за сметка на това не каран,бърз тест драив,добър коментар на цената и две усмихнати лица-на мен и на продавача който се оказа невероятен симпатяга
    Едва след като го платих и го качих в буса попитах продавача дали му е сменяно нещо на което той отговори:–масло и ремък от предишния собственик които му е приятел и който е сменял нещата в Щатите,това ми беше достатъчно да знам,като се прибрах ги проверих и се оказа прав.

    Ето го красавеца,много ме радва и за 400км който успях да му навъртя единственото което поиска да направя за него е да го храня редовно с бензин а бонуса от мен беше гресчича след почти всяко каране

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00209-20120117-1431.jpg
Прегледи:1
Размер:243.3 КБ
ID:5957225Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00272-20120119-1553.jpg
Прегледи:1
Размер:196.7 КБ
ID:5957234Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00271-20120119-1548.jpg
Прегледи:2
Размер:233.6 КБ
ID:5957233Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00270-20120119-1548.jpg
Прегледи:1
Размер:207.3 КБ
ID:5957230Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00269-20120119-1548.jpg
Прегледи:1
Размер:218.2 КБ
ID:5957229Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00250-20120117-1525.jpg
Прегледи:1
Размер:154.7 КБ
ID:5957228Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00214-20120117-1432.jpg
Прегледи:1
Размер:196.2 КБ
ID:5957227Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00213-20120117-1432.jpg
Прегледи:1
Размер:238.8 КБ
ID:5957226Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2539.jpg
Прегледи:1
Размер:156.3 КБ
ID:5957224Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2538.jpg
Прегледи:1
Размер:178.5 КБ
ID:5957223Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2536.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5957222Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2535.jpg
Прегледи:1
Размер:139.2 КБ
ID:5957217Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2528.jpg
Прегледи:1
Размер:138.0 КБ
ID:5957216Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2526.jpg
Прегледи:1
Размер:142.6 КБ
ID:5957215Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00273-20120119-1553.jpg
Прегледи:1
Размер:212.8 КБ
ID:5957235

    е за малко да забравя че му смених заден ляв вътрешен маншон но това беше по вина на камък попаднал м/у маншона и протектора и вследствие на това маншона се протри и проби,имам и доста въпроси по подръжката,например
    -какво масло да сипвам в двигатела
    -какво масло за дифовете
    -графитната грес която използвам правилна ли е
    -на колко км да сменям маслата
    -на какъв период се сменя ремъка
    -има ли някаква подръжка на лебедката
    -резервните части като съм в България само от Зундерт ли се взимат и имат ли ги в наличност
    -компютъра само в Зундерт ли се чисти,сигурно има и друго но ще питам като се сетя!

    За сега нищо негативно за машината не мога да кажа,върви много и се държи добре на пътя и извън него,имам си поларис тук в Англия който ми е служебен 500но,разликата в конструкция и изработка е доста голяма,полариса ми беше доста лесен да го разглобя за норматив(говоря за пластмасите) докато кан ам'а е малко по-сложен и претрупан с доста датчици и други незнайни за сега неща за мен,но ще се справя-удоволствието е огромно и това е най важното!
    За следващото ми идване в БГ ще търся съмишленици щот ми писна да карам сам
    Всичко добро и пожелавам всеки му машина като моята!!!
    Kawasaki GTR 1400

    Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

  • #2
    От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

    Първо честито за новата придобивка,дълго и безаварийно да си я караш,много хубави места да посетиш.Прикачвам един файл за обслужването,на мен ми беше много полезен,има сервизни интервали за всичко и кое с какво трябва да се сменя.Ако все пак не съм прикачил файла както трябва ето ти малко отговори:
    1-сипвай най доброто което можеш да си позволиш,двигателя е като на кола,според мануала 5-30,10-40 или 15-40 според климатичните условия,сменя се на 100 часа,при условие че първото масло трябва да се смени на 10ч крайно време е да го смениш предвид часовете на двигателя.Филтъра също се сменя,струва 15-20лв има ги навсякъде.Аз в момента карам с Мотул 10-40 беше ми останал от предното атв,следващият път мисля да налея кастрол пак 10-40.
    2-на дифовете налях кастрол 70w95 на скоростната кутия също кастрол 75w140 макар,за дифовете ти трябва опаковка 1л а за ск.кутия 0.5л,ако си от софия може да си купиш и оригинални от зундерта,цените не са много по различни.Аз сложих кастрол защото спецификациите му превишават препоръчаните от производителя и не мисля че оригиналното масло ще е по добро.
    3-За греста нямам идея,аз ползвам най обикновена грес на приста ЕР-3 и гресирам след всяко каране или миене,носачите и трите карета.Аз моето като го взех разглобих цялата предница за да видя в какво състояние е,беше на 86ч и не бях очарован от това което видях имаше мръднали втулки и накрайниците на кормилните щанги също бяха мръднали.Имам тема по въпроса може да я погледнеш,може да намериш нещо полезно.
    4-в прикачения файл има схеми за обслужване на абсолютно всичко,на 100ч,3000км или 1 година което настъпи първо се сменя масло и филтър на двигателя.На 200ч се сменят маслата на дифовете и ск.кутия,спирачна течност и свещи.
    5-ремъка се проверява на 100ч и когато най-широката му част стане 30мм значи е за смяна,моя в момента е 32мм на 3400км.
    6-за лебедката нямам идея
    7-Като им знам цените на зундерта по добре е частите да се поръчват от алтернативни източници,например филтри и ремъци може да си поръчаш почти във всеки моторджийски магазин,едва ли ще имат нещо налично освен филтри и ремъци но доставките стават сравнително бързо.
    8-За съжаление компютъра е само един и той е в зундерта,периодично обикаля из техните оторизирани сервизи из България,през около 3 месеца обикаля Бургас Варна и вероятно Пловдив но не съм сигурен.
    Надявам се че информацията ти е достатъчна на първо време,надявам се мануала да се е прикачил успешно,там ще намериш отговори на повечето си въпроси.
    Прикачени файлове
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #3
      От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

      Жив и здрав приятелю,много полезни и изчерпателни съвети,мануала е шестица работи идеално,аз така и не можах да го открия и да го сваля-благодаря ти много.
      И аз си мислех за кастролските масла понеже в последно време ги използвам за джипките ми и съм доволен но исках да е проверено,бях чул преди че за кан ам имало компютър и в Пловдив?
      Kawasaki GTR 1400

      Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

      Коментар


      • #4
        От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

        Радвам се че успях да помогна,а ако намериш къде има компютър в Пловдив пиши да се знае.Аз до колкото съм запознат софтуера може да се използва само от официалния представител,бил само един компютър.Дано не съм прав и в Пловдив да има още един,че и моя Гад се нуждае от обезпаразитяване
        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

        Коментар


        • #5
          От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

          Честито и от мен. Имам го същия само, че новия модел със дигиталното табло и новия стоп. Купил си най-добрата машина за разходки.
          Сменил съм много АТВ-та и смея да твърдя че Аутлендер 800 Макс е най-доброто от тях.
          Комп. имаме в Пловдив на 100%. Всички Пловдивски Кан Ами си ги чистим тук без да ходим до Софията.
          Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
          Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

          Коментар


          • #6
            От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

            Харесва ми машинката! Поздравления! Може ли да се намери подобна?
            С поздрав!

            Коментар


            • #7
              От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

              Колега kerkelov дай координати,къде се намира тоя компютър в Пловдив и някой телефон ако имаш ще е най добре.Благодаря предварително!
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #8
                От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                нула осем осем шест девет четири девет четири пет пет - Жоро
                Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                Коментар


                • #9
                  От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                  Благодаря приятели,найстина машината много ме радва,огромен запас от мощност меко и комфортно возене и красиво излъчване(какво му трябва повече на един мъж ),в началото-понеже от 3години карам 500тин кубиков поларис си мислех че имам проблем с километража,карам си с 60 подавам газ и стрелката мигновено отива на 80-90,а то се оказа че върти гуми,на връщане се върнах по същия маршрут и се оказа че около 70 процента от маршрута сам го минал на превъртане-направо ми се стопли душата)))
                  Радвам се че колегата сподели номера за пловдив,ще се ходи от време на време и там,абе да ви попитам понеже било често срещано явление или поне така казват по щатските форуми,от време на време и то когато е загрял звяра трудно сменя позицийте на скоростния лост-има ли лек или да не ми пука,и как си подържате пластмасите-има ли някакъв спрей магесник и къде да го намеря?
                  Благодаря
                  Kawasaki GTR 1400

                  Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                    Това със скоростния лост си е нормално за всички Кан Ам не е проблем и спокойно може да си караш така. Така са направени че си превключват гадно от скорост на скорост. Най-добрите скорости и превключване го има при Сузуки Кинг Куад но там пък има други недостатъци спрямо Кан Ам.
                    Относно пластмасите има едни спрейчета който са като полир паста за пластмаси. Има ги из нета може да си поръчаш. Според мен обаче си карай така и хич да не ти пука. Още повече, че като гледам твойто е тъмен цвят и всичко ще му личи каквото и да го правиш и с каквото и да го мажеш. Моето понеже е със цвят сив металик и в това отношение е по добре че не му личът толкова драскотините от гората.
                    Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                    Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                    Коментар


                    • #11
                      От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                      Kerkelow,може ли да споделиш някаква марка и модел такива спрейчета!Моето АТВ има нужда от малко освежаване.Пробвах с разни но остава маазно и няма кой знае какъв ефект.
                      TLC 120 Prado
                      Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                      Коментар


                      • #12
                        От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                        Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                        Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                        Коментар


                        • #13
                          От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                          Супер си!Много ти благодаря!Миналото лято бая го понадрасках и се опитах да оправя драскотините,обаче....Пробвал ли си ги?Извинявам се за отклонението от темата и честито на колегата за страхотната придобивка!
                          Последно редактирано от jouzzin; 25-01-12, 18:18.
                          TLC 120 Prado
                          Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

                          Коментар


                          • #14
                            От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                            Благодаря колега,този новус наистина правел чудеса,проверих в английския амазон и там цената му е 20 паунда за пакет от три новуса 1,2 и 3ти номер в 400мл трови опаковки,ще грабна един пакет за напред,има много добри отзиви за него,да попитам така и така съм се разписал-оригиналните лепенки могат ли да се намерят в България,другия ми въпрос е каква навигация да му взема-бях видял струва ми се на бившия аутлендър на колегата кмета че имаше навигация подобна на автомобилните(или мотоциклетните,не съм сигурен) а не като тези дето се водят преносими.
                            Замислил съм и да го понатоваря малко с екстри,например слюда,предпазители за амортисьорите,разширители на калниците и някой друг халоген,също така и от тези плоските туби за бензин който се закачат някъде,та въпроса ми е има ли смисъл от тези екстри,напримен слюдата ще ме пази ли от вятъра,разширителите от калта,предпазителите ще пазят ли пружините и така на татък.
                            Със сигурност имам и други въпроси но за сега е това
                            Kawasaki GTR 1400

                            Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: След доста търсене и проучване съм собственик на Can Am Outlander 800 MAX XT

                              Според мен чорапи за амовете може да вземеш,но на слюдата нещо ми се губи идеята освен ако не си решил да правиш дълги скоростни преходи по асфалт или равно горски пътища където може да се поддържа висока скорост за дълъг период от време,още повече че клоните в гората бързо ще и разкажат играта.Разширители може да си сложиш не е лоша идея,не е гот винаги да се прибираш окалян до ушите,то всъщност е гот ама на жена ти няма да и е гот най вероятно.С един резервоар би трябвало да изкараш минимум 150км,ако смяташ да правиш по дълги пътешествия не е лошо да имаш някоя туба с теб,но най вероятно на всички останали от групата ще има свърши горивото преди твоето.Никога не е лошо да имаш една 5л тубичка с бензин но чак пък да кичиш туби по машината освен ако не си запланувал 300+км преход няма смисъл.За халогените е същото,фаровете принципно са ти напълно достатъчни за да караш вечер,ако искаш повече светлина просто си сложи едни ксенони,хем по евтино хем няма да трупаш допълнително машината,да не говорим че същите клони които ще си обезобразят слюдата ще очукат и евентуално счупят някой скъпо струващ халоген.Също така има проблем и с допълнителния разход на ток,до колкото знам преди 2010г динамото е кекаво.
                              Пак казвам Според Мен едни чорапи и едни оширители са ти напълно достатъчни за да направиш машината тотално невероятна,пожелавам ти много безпроблемни километри и още повече приятни преживявания сред природата.
                              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X