Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЖ - мото-вседеход САМПСОН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ИЖ - мото-вседеход САМПСОН

    Интересна машина на основата на мотоциклет ИЖ. Има раздатъчна кутия (бързи, бавни), задна скорост. Тежи около 400кг. Може да тегли ремарке до около 200кг. Предназначена е за двама човека + малко багаж.

    Производителя гарантира невероятна проходимост включително до движение по блата и силно наводнени места. Без проблем преодолява произволно дебела снежна покривка (движи се отгоре) без да потъва.







    VPetrov.photography

  • #2
    Ех, вечния проблем на триколесните...
    Три коловоза вместо два. Съпротивление, гориво, условия за неустойчивост на всяко колело поотделно.
    А иначе красиво, ако бях ммм ... малко)) по-млад, това и щях да сънувам

    Коментар


    • #3
      Поредния руски хибрид,който няма да се наложи.Като гледам така ще има много и конструктивни и експлоатационни проблеми. Да не говорим, че при тези 400 кг не искам да съм аз човекът, който ще върти кормилото в някоя дълбока кал.
      Предпочитам АТV-то на японците.
      Иначе е интересно.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        и сигурно е 2-тактово 350сс... 400кг с такова моторче... нали имам подобно чудо - ЗиМ350... като идея - горе-долу ама като реализация... no comment
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Кубатурата е 347cc и е с мощност 24 кс. Нямам идея как е реализацията, виждал съм го само на картинка и съм чел какво пишат други хора за него, твърдят че е доста качествено в сравнение с подобните му производни.. Максималната му скорост е 40км/час.

          Предпочитам АТV-то на японците
          Тази машина няма нищо общо като предназначение с ATV-та. Предназначена е за бавно движение по-силно заблатени местности и дори малки водни пространства. Като проходимост е сравнима само с верижни машини или ратраци. А за кормилото Жоро си прав, всички които са го карали твърдят че е "малко" тежко.
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Това е машината.Атцкия звяр

            Коментар


            • #7
              Бе като го гледам с тия балони спокойно може да преджапаш Дунава ако не те обърне някой клон

              Коментар


              • #8
                Същото го има само че е с нормални(стандартни) гуми и нормалното окачване и тогава АТВ-то с едно ремаркенце отзад може би е по-добрия вариант.

                Коментар


                • #9
                  Не ви ли се струва като поредния експеримент на братската руска мисъл?Аз мисля че направо си е "сделано".Още едно доказателство че направи ли се нещо руско+цивилно, винаги резултата е потресаващ!
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    В Крайния север такива колела са единствения смислен транспорт. Освен тях има верижни и шнекоходи. Такива дълги цилиндри - поплавъци с наварена на тях на спирала ламаринена лента, като винта в машината за мелене на месо. Те минават навсякъде, обаче нямат голяма товароподемност. А най - страшното е, че повреждат мъха на тундрата само с едно минаване, и следата изчезва след 20 години. А където е повреден мъха, няколко дни през лятото се топи, 2 - 3 сантиметра, не повече, обаче това място завинаги става непроходимо.
                    Аерошейните също са малки и не работят през цялата година. Разните чудесии на въздушна възглавница искат безобразно много гориво. За поддържане на екраноплани няма инфраструктура, пак ще излязат скъпи. Така че такива чудесии не са извращения, а единственото възможно. А не ги прави никой друг, просто защото другата държава, която има такива места - Канада, просто не ги усвоява.
                    Имаше един документален филм за едни дето големи мъже, и решили да врътнат едно кръгче някъде на Камчатка с БТР, не помня 60 или 70. Леда го смачка и го глътна, а тия ги измъкнаха с въртолети.
                    А ако не е направено от масови агрегати ще струва други пари, и тогава цялата история губи смисъл, щото в тия адски условия всичката техника е просто консуматив...

                    Коментар


                    • #11
                      Краен север + водно охлаждане на мотор?
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #12
                        Изхвърлят радиаторите, моторите и скоростните кутии увиват с кожуси и ги връзват. На стъклата лепят отвънка още едни стъкла, все едно стъклопакет. Двигателите се палят в началото на септемри и се гасят в края на май. Където може ги държат в топли гаражи с нафтови горелки, те вдигат температурата до -30, когато на улицата е -60. По цяла нощ ги обикалят разни дядки, и като видят че някъде резервоара се изпразва, доливат. На улицата си стоят заключени, и моторите работят. Като постои 20 минути, първите 5 километра подскача, щото гумите стават квадратни.
                        След -35 затварят населените места, и никой няма право да излиза. При крайна нужда - само кервани, минимум три коли, и поне едната - камион с фургон, и в него запалена печка с дърва.
                        От леките коли там живеят само 2106, тукашната корекомска Лада 1500, Волгите и УАЗовете. Каквито има Тойоти "не е експлоатирана през зимата". От камионите - Камаз и Урал, изхвърлят ги след 2 години, и Татра, те живеят по 3.
                        Това, ние живеем в рая, ама все не ни се вярва, щото нали не сме виждали друго ...

                        Коментар


                        • #13
                          Хей,Стефане, ти от къде ги знаеш тия работи
                          Да не си бил репортер на National Geographic
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Без думи!
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #15
                              От тамошните момчета И те се веселят понякога. Имат си Арктик трофи, хиляди километри между тороси и пукнатини в леда, сигурно до центъра на Земята. Понякога се возят нощем по леда на Карско море.
                              А, потрябвал съм на някого... А на тия и на Дискавъри съм им сърдит. Има един филм, едни англичани обикалят света с мотоциклети. Много серии, хубав филм, а на края - на връщане минахме през Турция, Сърбия, Австрия ... Като че не съществуваме, или сме прокажени ...((( Научно-популярните книжки вече са рекламни((( Тогава пък аз няма да им казвам каквото знам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X