Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

    Здравейте приятели,понеже взех да се заглеждам по Кан Ам на-последък и ми изпадат разни оферти от Атв-та използвани във ферми имам следния въпрос:-много ли са 28000км за Кан Ама?
    Харесах си един убавец ама този преход ме постресна,2009 година е модела и е каран доста но от възрастен човек който е пътувал до фермата си с него и чат пат е вършил и някоя друга работа,това не изключва и теглене на ремарке с общо тегло от около 300кг.
    Никога не се е състезавала машината и се продава сервизирана и "реди то гоу" както ми казаха,също така подлежи на регистрация и в момента е регистрирана даже(за това и е с толкова километри явно,понеже е бил основен транспорт за въпросния фермер).
    На мен ми изглежда че е гледана машинка и дори има външен вид.
    Продава се за 3800 паунда но след разговор се разбра че ще я дадат и за 3500 но само ако са кеш
    В състояние съм да дам още 1000 паунда за подмяна на някой части и сериозно обслужване.
    Какво ще кажете?
    Това е машината:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Outlander650xtexewart001.jpg
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5948806Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Outlander650xtexewart003.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:5948807Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Outlander650xtexewart004.jpg
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5948808
    Kawasaki GTR 1400

    Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

  • #2
    От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

    Принципно това са много километри за такава машина,трябва да провериш в какво състояние са окачването,скоростна кутия,кардани,полуоски,защото може да получиш някоя неприятна изненада.Принципно двигателите Ротакс имат добра слава и ако някой не го е карал без масло или вода няма какво да му стане.Ако машината е обслужвана редовно с масла и греси препоръчвани от производителя би трябвало да нямаш проблеми с двигател и скоростна кутия,провери за течове на масло от диференциалите и скоростната кутия.Можеш да си направиш една приблизителна сметка колко ще ти струва ремонта на машината,4 шарнирни болта,4 кормилни накрайника,16 втулки на предните носачи,нови гуми масла и филтри,накладки,възможно е да има някой спукам маншон по каретата на полуоските,някой мръднал лагер по главините,някое каре по карданите най вероятно на задния кардан ако не е гресиран редовно,ремък задължително трябва да си купиш дори и този сега да не е за смяна винаги трябва да имаш резервен.Не е лошо да провериш в какво състояние са шайбите на вариатора.Предполагам че ако няма изненади 1000 паунда ще ти стигнат и дори ще останат за почерпка и ще знаеш че караш обслужена машина.Предлагам ти да си купиш всичко от там че тук нещата са на едни надути цени направо ще те заболи главата от цифри особено при официалния представител.Като цяло машинката е добра,не е лошо също да напишеш на колко часа е,предполагам че ще е около 1000 което не е чак толкова много за един двигател но за останалото не е малко.Като заключение всичко зависи от реалното състояние на машината,на снимките изглежда добре но какво е вътре само собственика и знае.
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

    Коментар


    • #3
      От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

      Уау, виждал съм същия Аутландер на 18600 км. ама чак на 28 000 км. не бях виждал. Нещата който колегата по горе ти каза са абсолютно вярни и е хубаво да ги вземеш под внимание. Друго което мога да добавя е че на тия километри двигателчето най-вероятно ще погорява малко масло, което не е чак такъв голям проблем.
      Отзад на снимките виждам един малък Аутландер 400 куб. червен на него колко паунда му искат, че ми трябва един такъв.
      Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
      Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

      Коментар


      • #4
        От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

        Съдейки по гумите, движело се е основно по асфалт. Колкото и да не е мъчено и да не е лашкано по гората, километрите са доста, което води до: 1.двигателя си е за ремонт - ако щеш и планов; 2.предполагам че и вариатора се е износил доволно, след като и ремъркенце е дърпал; 3.с тези гуми по асфалта твърде възможно е и лагерите да са заминали; 4.ако верно основно по асфалт е карано, то поне рамата и ел инсталацията трябва да са ок.
        Провери си колко ще ти струва комплект бутала с гарнитури, вариатор, сметни масла, ремък и филтри, остави още някой лев за непредвидени разходи и тогава тегли чертата.
        [SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

          Ако не греша 4500паунда са около 10260лв. За тази сума можеш да вземеш почти ново или и чисто ново работно (4Х4) от България. Транспорта до Англия да е още 300-400лв максимум, варианти много. Да не говориме че тук можеш да го обслужиш за без пари..

          Относно Кан-Ама, 28.000км за АТВ са много (+ гуми 500паунда). Бих ти препоръчал де избегнеш марката, също Поларис и Арктик Кат.
          Всички се произвеждат в Мексико. За Двигателите на Ротакс изобщо не съм съгласен че са надеждни, вземи за пример Априлията Пегас и БМВ Ф650. Продават се на смешни цени поради проблемния двигател.
          Кан-Ама е по скъпа марка спрямо японските, части и подръжка в пъти отгоре. Рамата се усуква и без търкаляния, има теми в форума, потърси ги. Токовете са под всякаква критика. За двигателите не ми се и говори, в момента се сещам за 2 случая на познати с основни ремонти на под 7-8.000км. Плюса им е че са по силни и харчат по малко от японските.

          Обърни внимание на Кавазаки Брут Форс 750 или Ямаха Гризли 700. Зависи от това за какво ще го ползваш.
          Кавазакито е двуцилиндрово (по спортно) а Ямахата с един (по турист). Досещаш се за плюсовете и минусите на всяко едно.

          Напиши най вече за какво ти трябва.

          Поздрави

          Коментар


          • #6
            От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

            Ванка, не си прав за мене за Ротакса. Самият двигател е доста добър. Моторите са на смешни пари, първо че са много произведени, второ, че априлията е италианска. Тези мотори имат чест проблем със съединителя, и всеизвестният с бендикса и скъпият ремонт само с оригинални части. Но иначе двигателят си е добър.

            Прав си на 100% за 3500 паунда и ресурса на този двигател. Много са и парите и километрите, и както каза Ванката, ще ти излезне много по-евтино да си вземеш машина от БГ.
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #7
              От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

              Всички сте много прави и ще взема под внимание всеки един съвет-благодаря ви.
              Варианта за АТВ с такъв голям преход отпада и продължавам да се оглеждам,що се отнася за машината то тя ще бъде използвана единствено и само за разходки и разбира се като всеки млад ездач ще раздавам газ от време на време но по принцип съм заклет софт разходкаджия.
              Ще продължавам да търся нещо що годе добро,задължително да е 650 или повече кубици и най задължителното е да може да се регистрира.
              Проблема е че единствено кан ам и поларис ми харесват на външен вид и се оглеждам само в този диапазон,искам да си взема нещо което освен да ме вози трябва и да ми харесва.
              Поздрави,ако излезне нещо пак ще пиша
              Kawasaki GTR 1400

              Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

              Коментар


              • #8
                От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                Относно Кан-Ама, 28.000км за АТВ са много (+ гуми 500паунда). Бих ти препоръчал де избегнеш марката, също Поларис и Арктик Кат.
                Всички се произвеждат в Мексико. За Двигателите на Ротакс изобщо не съм съгласен че са надеждни, вземи за пример Априлията Пегас и БМВ Ф650. Продават се на смешни цени поради проблемния двигател.
                Кан-Ама е по скъпа марка спрямо японските, части и подръжка в пъти отгоре. Рамата се усуква и без търкаляния, има теми в форума, потърси ги. Токовете са под всякаква критика. За двигателите не ми се и говори, в момента се сещам за 2 случая на познати с основни ремонти на под 7-8.000км. Плюса им е че са по силни и харчат по малко от японските.

                Обърни внимание на Кавазаки Брут Форс 750 или Ямаха Гризли 700. Зависи от това за какво ще го ползваш.
                Кавазакито е двуцилиндрово (по спортно) а Ямахата с един (по турист). Досещаш се за плюсовете и минусите на всяко едно.

                Напиши най вече за какво ти трябва.

                Поздрави
                Като цяло това за Кан Ам въобще не е верно. И то говя от личен опит а не от опит тип " абе имах един двама приятеля дето имаха Кан Ами"
                Начи имал съм и Кавазаки Брут Форс 750 чисто ново и стария и новия модел. Имал съм и Ямаха Гризли стрия 660. И двете НЕ Могат да стъпят и на малкия пръст на Кан Ама който карам сега. По тоците няма никви ама абсолутно никви грижи. Рамата е слаба но само за състезания. За търкали и падания дали ще е японска или на кан ам е все тая. Двигателя на Кан Ам е доста по ресурсно идръжлив от на двете изброени Японки който почват да погоряват мъсалце по на 9000 км. ако са правилно експлоатирани. Докато при Кан Ам това се случва чак към 17-18 000 км. както написах по горе. За мощност и возия няма смъсъл да говорим щото Японците не се класират въобще там. За разход на гориво също Кан Ам са номер 1.
                И за обобщение не случайно съм си продал и Кавазакитата и Ямахата и съм си купил Кан Ам.
                Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
                Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

                Коментар


                • #9
                  От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                  Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
                  Ако не греша 4500паунда са около 10260лв. За тази сума можеш да вземеш почти ново или и чисто ново работно (4Х4) от България. Транспорта до Англия да е още 300-400лв максимум, варианти много. Да не говориме че тук можеш да го обслужиш за без пари..

                  Относно Кан-Ама, 28.000км за АТВ са много (+ гуми 500паунда). Бих ти препоръчал де избегнеш марката, също Поларис и Арктик Кат.
                  Всички се произвеждат в Мексико. За Двигателите на Ротакс изобщо не съм съгласен че са надеждни, вземи за пример Априлията Пегас и БМВ Ф650. Продават се на смешни цени поради проблемния двигател.
                  Кан-Ама е по скъпа марка спрямо японските, части и подръжка в пъти отгоре. Рамата се усуква и без търкаляния, има теми в форума, потърси ги. Токовете са под всякаква критика. За двигателите не ми се и говори, в момента се сещам за 2 случая на познати с основни ремонти на под 7-8.000км. Плюса им е че са по силни и харчат по малко от японските.

                  Обърни внимание на Кавазаки Брут Форс 750 или Ямаха Гризли 700. Зависи от това за какво ще го ползваш.
                  Кавазакито е двуцилиндрово (по спортно) а Ямахата с един (по турист). Досещаш се за плюсовете и минусите на всяко едно.

                  Напиши най вече за какво ти трябва.

                  Поздрави
                  Ако има работен КТМ сигурно би му препоръчал ,първо му кажи на човека ,че мразиш марката CAN AM и той да си прецени дали да вземе под внимание мнението ти!
                  Сменили сме два ренегада 500 и 800х ,Поларис Спортсман 800/Аутлендър 800мах лимитед, две години караме вече мотокрос с три CAN AM ds450 и стигнахме до извода ,че ренегада и аутлендъра са най доброто за момента .като двигатели в сегмента 4х4/работно атв/.
                  При редовни грижи и обслужване на машината може да те зарови като двигател.На двигател ROTAX800 му дават живот 7000 часа.
                  Мисля че в България може да намериш по изгодно и много по запазено и на цена АТВ.Ако те интересува повече за CAN AM ми пиши на л.с. от 2008 не признавам друга марка освен CAN AM . .ето ти и малко снимки във времето
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00394.jpg
Прегледи:1
Размер:165.0 КБ
ID:5321585Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00062.jpg
Прегледи:2
Размер:208.3 КБ
ID:5321592Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01805.jpg
Прегледи:2
Размер:191.5 КБ
ID:5321590Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01689.jpg
Прегледи:2
Размер:175.5 КБ
ID:5321589Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01588.jpg
Прегледи:1
Размер:177.9 КБ
ID:5321588Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00565.jpg
Прегледи:3
Размер:146.2 КБ
ID:5321587Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00409.jpg
Прегледи:1
Размер:180.6 КБ
ID:5321586Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00017.jpg
Прегледи:1
Размер:105.9 КБ
ID:5321591Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00179.jpg
Прегледи:1
Размер:226.4 КБ
ID:5321594Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00233.jpg
Прегледи:1
Размер:185.2 КБ
ID:5321593Натиснете снимката за да я уголемите

Име:224973_218513548174901_100000487722434_926526_6823383_n.jpg
Прегледи:1
Размер:91.6 КБ
ID:5321595

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                    Извинявам се, че не е по темата, но относно Ротакс моторите някой не са прави. Мой познат има БМВ Ф-650 със въпросния двигател, който е на 76000!!!!!км. Мотора работи перфектно, без никакви шумове и не личи нещо да е пипано по него.
                    Мое виждане по въпроса.
                    Силата е нищо без контрол.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                      Първоначално публикуван от kerkelov Преглед на мнение
                      Като цяло това за Кан Ам въобще не е верно. И то говя от личен опит а не от опит тип " абе имах един двама приятеля дето имаха Кан Ами"
                      ....Рамата е слаба но само за състезания. За търкали и падания дали ще е японска или на кан ам е все тая.
                      За марките мнения колко щеш. При мене идват само строшени а не перфекто работещи, от този опит го казвам.
                      За разходки по утъпкани черни пътища и покоряване на полянки и китайските рами много издържат.
                      НЕ казвам че не си обективен, просто не си си късал нервите колкото аз.


                      Първоначално публикуван от TROMBA Преглед на мнение
                      Ако има работен КТМ сигурно би му препоръчал ,първо му кажи на човека ,че мразиш марката CAN AM и той да си прецени дали да вземе под внимание мнението ти!
                      Ехх тоя пуберитет още те друса бе пич. Ти що не кажеш че по 2-3 дена не можеш да запалиш ДСката.
                      За марките ама грам не ми дреме какво пище по машината, ако върви и не се троши ще ко карам.

                      Порови се из форума, има други раздели като "Снимки и видео" и "Купувам-Продавам".



                      Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                      Извинявам се, че не е по темата, но относно Ротакс моторите някой не са прави. Мой познат има БМВ Ф-650 със въпросния двигател, който е на 76000!!!!!км. Мотора работи перфектно, без никакви шумове и не личи нещо да е пипано по него.
                      Мое виждане по въпроса.
                      Това може да означава само едно, приятеля ти го подържа и кара грамотно.
                      Изключения по пътя пълно, има хора още търкалят москвичи и трабанти.


                      Всяко мнение се определя от личните наблюдения, лошото е като се говори на изуст.
                      А у назе всеки разбира от двигатели, секс и строителство.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                        Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение

                        Ехх тоя пуберитет още те друса бе пич. Ти що не кажеш че по 2-3 дена не можеш да запалиш ДСката.
                        За марките ама грам не ми дреме какво пище по машината, ако върви и не се троши ще ко карам.

                        Порови се из форума, има други раздели като "Снимки и видео" и "Купувам-Продавам".
                        Интересно ми е от къде ти е информацията относно запалването на ДСа?
                        Пък едва ли карам на 45години пуберитет?
                        Явно си далеч от марката, повече не смятам да влизам в тона ти!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                          Каквото и да спорите и да се дрънката си се вижда, че кан ама колкото и добра машина да е, не си заслужава парите да си я купиш и подържаш.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                            Първоначално публикуван от gosho_hubavene6 Преглед на мнение
                            Каквото и да спорите и да се дрънката си се вижда, че кан ама колкото и добра машина да е, не си заслужава парите да си я купиш и подържаш.
                            Това си е твое лично мнение,всичко е въпрос на възможност,желание и здрав разум.Скъп ли е Кан Ам?Да.Скъпа ли е подръжката?Не чак толкова.Има ли по добра машина в клас Ренегад/Аутландер?НЕ.При положение че човек е достатъчно осведомен за плюсовете и минусите на машината всичко е въпрос на личен избор и вътрешно усещане.
                            Казано на кратко,машината не е перфектна но просто няма нищо по добро на пазара за момента.
                            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ресурс на Can am Outlаnder 650xt

                              И по какъв критерий разбирате, че е кан ам е най - добрата машина??

                              За мен най - важното за една работна машина е надеждността. А всеки знае, че там японците са най - силни. (също и в съотношение цена - качество) А и по вървене също не отстъпват.
                              Стоян Стоянов NESSEBARMOTO
                              0887259409

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X