KTM 450 / 525 XC – „READY TO RACE”




Двигател тип: Едноцилиндров, четри клапана, SOHC, четри тактов, водно охлаждане
Кубатура: 510,4
Размер и ход на буталото: 95мм х 72 мм
Компресия: 11:1
Запалване: Електронно
Трансмисия: Механична 5-скоростна + задна
Горивна система: карбуратор Keihin FCR-MX 39
Масло: 10W50
Охлаждане: Антифриз
Съединител: Мулти диск с хидравлична помпа
Рама: Тръбна хромирана
Кормило: MAGURA алуминиево 28мм.
Предно окачване: OHLINS, А-рамена
Задно окачване: OHLINS
Ход на окачването – предно-задно: 257мм / 265мм.
Предни спирачки: 180мм вентилирани дискове с двубутални помпи.
Задни спирачки: 200мм диск с еднопутална помпа
Гуми предни/задни: 21"x7"-10"; 20"x11"-9" MAXXIS Razor
Широчина: 1148мм.
Клиренс: 290мм.
Височина на седалката: 820мм.
Резервуар: 13,4л.
Сухо тегло: 163кг.
Предлага се в три разцветки, черно, бяло и традициония оранж.
Модела излиза края на 2007г. Иделога на XC версията е Tim Farr 13 пъти шампион, състезател и мениджър на KTM тима. Тои казва: „Невроятно е да се състезаваш с ATV което си помогнал да бъде създадено още от 1-ия ден. KTM създаде мощен претрендент с най-добрите за класа си функции. Резултата е ясен, най-доброто ATV за състезания на пазара”
Цитат:
Taylor Kisler - КТМ ATV GNCC RACE Team : „ Ако искаш да спечелиш титла трябва да имаш доверие във своето ATV. Точно това харесвам на KTM. Само те предлагат ATV което е готово за състезание. За да спечелиш просто към него трябва да добавиш таланта си".
Цитат:
Adam McGill – КТМ ATV GNCC RACE Team: „За да успееш в GNCC трябва да разполагаш със най-добрата техника. Тук идват момчетата от KTM които са създали най-добрата четириколка. ATV-тата имат добре подбрани компоненти които те слагат една стъпка пред конкуренцията".
XC модификацията е много подходяща за крос кънтри трасета, ATV-то е с много голям клиренс и това го прави много проходимо и във гората А – рамената от пред са обърнати. Голямата кубатура дава мощност в ниските обороти и прави двигателя мек. Окачването е на OHILNS, марка с дългогодишни традиции в производството на окачвания за автомобили и мотоциклети. Монтираните амортесьори са с голям ход и големи възможности за настройка. Можете да се направят меки за ендуро и твърди за крос. Реглажите са много по чуствителни от тези на оригиналните и от тези на други марки. След правилните настроики ATV-то седи като „заковано” за терена по които карате. Много е приятно за скокове, не изхвърля и не разклаща. Пак фабрично има възможност да се направи задната ос по широка като се преместят фтулките от външната страна от вътре. Това деиствие става за 1 мин. И ATV-то става с 8см. по широко! Кормилния прът е от алуминиеви сплави удебелен а всички фтулки са заменени от лагери. Кормилото на практика се върти без никакви усилия. В долния си краи има предвидени засеци за монтаж на демпфер. Също така има предвидена планка на рамата за монтаж на същия. KTM препоръчват OHLINS, тои се монтира много лесно защото е предвидено място от пройзводителя. Спирачната система е разработка на MAGURA, пак фабрично си идва със маркучи с метална оплетка, помпи и супорти. Спирането на ATV-то е много приятно защото става с лек натиск на ръчката и има леко преплъзване!
Това наистина е ATV готово за състезания. В серииното си оборудване идва със: Много добра амортизация, много добри спирачки, възможност за разширяване на задната ос, усилено кормило, обърнати А-рамена, добри защити на задния спирачен диск, пиньон и двигател, усилени джанти, широки стъпенки, спортен въздушен филтър, дебел кормилен прът, усилени кормилни щанги и накрайници, грапава седалка и куп други дреболии. Според мен тези части струват над 8,000лв.
За по претенциозните може да се добавят някои компоненти като: Демпфер, метални кори на А-рамената, нерф-барове, генерация, по голям бъмпер и други глезотии. Тези части при официалния вностил струват към 3,000-4,000лв със ДДС и могат да бъдат доставени до 3 дни.
Първи впечатления от карането ми с 525XC: Много лесно се върти кормилото и лесно се управлява, много е маневрено. Двигателя е мек и няма заглъхване в ниските обороти, има равномерна мощност. Съединителя е мек, потеглянето също. Няма вибрациите които очаквах да са много големи. Много е удобен и приятен за каране, кормилото е на добра височина. Очудих се на проходимоста му, там където с KFX450 и KFX700 опирах с XC-то минавах без да закача!!! Още повече ме изненада че изкачвах наклони с лекота докато с 700-ката бях на магия а теста беше на много лепкавата кал в Дълбок дол!!! При спусканията и резките спирания забелязах невероятна разлика в спирачната система в сравнение с другите модели. Спирането на XC става с лекота и ATV-то се контролира лесно. Задната спирачка е може би най-добрата от на всички ATV-та които съм карал!
За моето ATV избрах да добавя демпфер на OHLINS, генерация на FMF с POWER BOMB, защити под A-рамената и двигателя и джанти HIPER. Всички тези компоненти не са задължителни с изключение на демпфера които пак е под въпрос в зависимост от карането. И с това се задоволяват наистина всички претенциозни изисквания
Цената на XC моделите в България варират от 16,000лв. до 18,000лв. със ДДС





Двигател тип: Едноцилиндров, четри клапана, SOHC, четри тактов, водно охлаждане
Кубатура: 510,4
Размер и ход на буталото: 95мм х 72 мм
Компресия: 11:1
Запалване: Електронно
Трансмисия: Механична 5-скоростна + задна
Горивна система: карбуратор Keihin FCR-MX 39
Масло: 10W50
Охлаждане: Антифриз
Съединител: Мулти диск с хидравлична помпа
Рама: Тръбна хромирана
Кормило: MAGURA алуминиево 28мм.
Предно окачване: OHLINS, А-рамена
Задно окачване: OHLINS
Ход на окачването – предно-задно: 257мм / 265мм.
Предни спирачки: 180мм вентилирани дискове с двубутални помпи.
Задни спирачки: 200мм диск с еднопутална помпа
Гуми предни/задни: 21"x7"-10"; 20"x11"-9" MAXXIS Razor
Широчина: 1148мм.
Клиренс: 290мм.
Височина на седалката: 820мм.
Резервуар: 13,4л.
Сухо тегло: 163кг.
Предлага се в три разцветки, черно, бяло и традициония оранж.
Модела излиза края на 2007г. Иделога на XC версията е Tim Farr 13 пъти шампион, състезател и мениджър на KTM тима. Тои казва: „Невроятно е да се състезаваш с ATV което си помогнал да бъде създадено още от 1-ия ден. KTM създаде мощен претрендент с най-добрите за класа си функции. Резултата е ясен, най-доброто ATV за състезания на пазара”
Цитат:
Taylor Kisler - КТМ ATV GNCC RACE Team : „ Ако искаш да спечелиш титла трябва да имаш доверие във своето ATV. Точно това харесвам на KTM. Само те предлагат ATV което е готово за състезание. За да спечелиш просто към него трябва да добавиш таланта си".
Цитат:
Adam McGill – КТМ ATV GNCC RACE Team: „За да успееш в GNCC трябва да разполагаш със най-добрата техника. Тук идват момчетата от KTM които са създали най-добрата четириколка. ATV-тата имат добре подбрани компоненти които те слагат една стъпка пред конкуренцията".
XC модификацията е много подходяща за крос кънтри трасета, ATV-то е с много голям клиренс и това го прави много проходимо и във гората А – рамената от пред са обърнати. Голямата кубатура дава мощност в ниските обороти и прави двигателя мек. Окачването е на OHILNS, марка с дългогодишни традиции в производството на окачвания за автомобили и мотоциклети. Монтираните амортесьори са с голям ход и големи възможности за настройка. Можете да се направят меки за ендуро и твърди за крос. Реглажите са много по чуствителни от тези на оригиналните и от тези на други марки. След правилните настроики ATV-то седи като „заковано” за терена по които карате. Много е приятно за скокове, не изхвърля и не разклаща. Пак фабрично има възможност да се направи задната ос по широка като се преместят фтулките от външната страна от вътре. Това деиствие става за 1 мин. И ATV-то става с 8см. по широко! Кормилния прът е от алуминиеви сплави удебелен а всички фтулки са заменени от лагери. Кормилото на практика се върти без никакви усилия. В долния си краи има предвидени засеци за монтаж на демпфер. Също така има предвидена планка на рамата за монтаж на същия. KTM препоръчват OHLINS, тои се монтира много лесно защото е предвидено място от пройзводителя. Спирачната система е разработка на MAGURA, пак фабрично си идва със маркучи с метална оплетка, помпи и супорти. Спирането на ATV-то е много приятно защото става с лек натиск на ръчката и има леко преплъзване!
Това наистина е ATV готово за състезания. В серииното си оборудване идва със: Много добра амортизация, много добри спирачки, възможност за разширяване на задната ос, усилено кормило, обърнати А-рамена, добри защити на задния спирачен диск, пиньон и двигател, усилени джанти, широки стъпенки, спортен въздушен филтър, дебел кормилен прът, усилени кормилни щанги и накрайници, грапава седалка и куп други дреболии. Според мен тези части струват над 8,000лв.
За по претенциозните може да се добавят някои компоненти като: Демпфер, метални кори на А-рамената, нерф-барове, генерация, по голям бъмпер и други глезотии. Тези части при официалния вностил струват към 3,000-4,000лв със ДДС и могат да бъдат доставени до 3 дни.
Първи впечатления от карането ми с 525XC: Много лесно се върти кормилото и лесно се управлява, много е маневрено. Двигателя е мек и няма заглъхване в ниските обороти, има равномерна мощност. Съединителя е мек, потеглянето също. Няма вибрациите които очаквах да са много големи. Много е удобен и приятен за каране, кормилото е на добра височина. Очудих се на проходимоста му, там където с KFX450 и KFX700 опирах с XC-то минавах без да закача!!! Още повече ме изненада че изкачвах наклони с лекота докато с 700-ката бях на магия а теста беше на много лепкавата кал в Дълбок дол!!! При спусканията и резките спирания забелязах невероятна разлика в спирачната система в сравнение с другите модели. Спирането на XC става с лекота и ATV-то се контролира лесно. Задната спирачка е може би най-добрата от на всички ATV-та които съм карал!
За моето ATV избрах да добавя демпфер на OHLINS, генерация на FMF с POWER BOMB, защити под A-рамената и двигателя и джанти HIPER. Всички тези компоненти не са задължителни с изключение на демпфера които пак е под въпрос в зависимост от карането. И с това се задоволяват наистина всички претенциозни изисквания
Цената на XC моделите в България варират от 16,000лв. до 18,000лв. със ДДС
Коментар