Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

    калкулатор
    Не съм разбирач, не съм го пробвал, но звучи доста advanced за Руско говорящите вижте и темата
    П.С. май е с "уклон" към УАЗ, но май и за другите става

  • #2
    Мога да добавя това http://www.jeep.avtograd.ru/Tires/index.htm
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3

      това значи ли че ако по книжка ми пише за гумите 215/70/15, а аз съм сложил 245/70/15 то скоростомера ми показва грешно, т.е. когато ми показва 90 км/ч всъщност се движа с 95.85 км/ч
      значи и километрите са грешни - като ми показва че съм минал 90 км, то всъщност съм минал 95.85 км, съответно и разхода дето си изчислявам също е грешен

      та това са си 6%, което никак не е малко

      всъщност някой ще обясни ли какво значат тези цифри. аз си мислех че това 215(245) е широчината и съответно няма отношение към изминатите километри и скоростта
      Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

      Коментар


      • #4
        да това е широчината но височината е се изразява като проценти от широчината, втората е цифра показва колко са тези проценти (70)
        и така едната гума ще има височина 70 процента от 215 а другата 70 процента от 245

        215/70/16 е с диаметър 707мм
        245/70/16 е с диаметър 749мм

        ако искаш да запазиш приблизително същтата височина трябва да подбереш гума с друго отношение примерно 60

        245/60/16 е с диаметър 700мм

        калкулатор на български http://www.avtogumi.com/

        Коментар


        • #5
          много ясно, че няма да ти показва вярно километрите! Засичал съм с Тойотата до едно и също място с едните гуми е 95км, а с другите - 90км Оттам и разхода трябва да се преизчислява...

          С по-големите гуми се променят и предавателните числа, оборотите на мотора падат при същата реална скорост...

          Спирачките също стават по-слаби...

          Обаче джипа започва да прилича на джип
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6

            аааааааааааааааа
            ясно
            благодаря

            бе защо требва да е се нещо усукано
            Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от kirilsp
              :...
              бе защо требва да е се нещо усукано
              Защо сменяш гумите като искаш да ти е просто?

              Коментар


              • #8
                щото гумаджията (и той толко разбира, май) ми каза че е все едно, само били по широки.
                всъщност така по-ми харесва, но требваше да ми обясни коректно
                Land Rover Discovery 2,5 TDI 1996

                Коментар


                • #9
                  99% от гумаджиите си нямат представа от гуми за джипове... един ми показа комплект БФГудрич М/Т и ми обясни, че собственика им /ловец/ ги слагал само като ходи на лов, щото на асфалт се скапвали веднага а и въобще каква глупост било да си каляш джипа /сиреч той си е само за хубав път, иначе москвич, а в най-лошия случай - жигула /
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от kirilsp


                    ...
                    та това са си 6%, което никак не е малко ...
                    И без това скоротомерите дават постоянна грешка около 7%
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • #11
                      Здравейте,
                      аз съм нов, но по въпроса с гумите съм се занимавал и твърдя, че знам, защото съм прочел в ръководството на колата ни - Голф 3. Тук съм, защото ни (жена ми и аз) е мерак да си купим джип, та сега разучавам. Пример:
                      175/70 R 13 82 T
                      Ето кое какво е:
                      175 - ширината на контактната повърхност на гумата с пътя в милиметри.
                      70 - височината на гумата в ПРОЦЕНТИ ОТ ШИРИНАТА! ( 70% от 175мм)
                      R - радиална
                      13 - диаметъра на отвора за джантата в инчове (цолове)
                      82 - товароносимост на гумата (не знам в какво се измерва)
                      Т - максимална скорост.
                      Ето и значенията за буквените означения за максимална скорост:
                      Q - 160 км/ч Т - 190 км/ч Н - 210 км/ч
                      Има и други, за които не знам.

                      Коментар


                      • #12
                        Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

                        Здравейте,

                        Надявам се да ви е полезен този линк:

                        http://www.4lo.com/calc/gearratio.htm

                        Поздрави,
                        Бъдете живи и здрави

                        Коментар


                        • #13
                          До: Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

                          Още един много добър калкулатор за гуми и джанти.

                          http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp

                          Коментар


                          • #14
                            До: Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

                            я уже вроде бы размещал где то у вас.....

                            Куча считалок-колькуляторов для вычисления диаметра колес, передаточного числа редуктора, метры-дюймы, паскали-атмосферы, скорости и т.д. и т.п.

                            http://www.rocky-road.com/calculator...35483870967746
                            http://jeep.dn.ru/Converters/index.htm
                            http://jeep.avtograd.ru/Tires/tiresize.htm
                            http://convertplus.com/ru/conversion-pressure
                            http://www.1010tires.com/TireSizeCal...?action=submit

                            и програмка для тех кто строит сам монстрики
                            Прикачени файлове
                            ... и это пройдет.....
                            Chevrolet Express G1500 2000 г. Ford Explorer 1994 г. Opel Kadett 1979 г. Voschod-2 1971 г. UNIMOG 1963 г.

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: Супер Калкулатор за гуми, джанти, лифт...

                              Намалено до 99% (от610 x 321) - Щракнете за да увеличите





                              За ЕТ има малко повече обяснение

                              Мярката се използва както за железни, така и за лети (алуминиеви) джанти. Съкращението ЕТ идва от германската дума Einpresstiefe, което си значи офсет. С това понятие него се отбелязва разстоянието между мислената напречна ос която разделя джантата на две равни части (червената линия долу) и монтажната повърхност (там дето джантата "ляга" върху диска или барабана на спирачките)




                              Ето един малко по-прост пример за пояснение:
                              - Голямо ЕТ, например 50 - джантата е по-хлътнала в калника, има голям шанс да закача някъде по окачването или спирачната система
                              - Малко ЕТ, например 15 - джантата е изнесена навън, но има риск да се трие в калника, особено при комбинация от натоварен автомобил и дупки
                              - ЕТ с отрицателна стойност, например -15 - мноого изнесена джанта, тука няма да се мине без раздувки на калниците
                              и малко по-сложно пояснение:
                              Размера на ЕТ-то (между другото е в милиметри) зависи и от ширината. Ако джантата е с индекс J6,5 и ЕТ40, това не значи, че ще е изнесена толкова, колкото е и джанта J8 също с ЕТ40.
                              Обяснено с цифри изглежда така:
                              Джанта J6.5, ЕТ40 - 6.5 инча са 16,51 сантиметра, средата на джантата е на 8,25 сантиметра + 4 см (ЕТ40) = 12,25 см
                              Джанта J8, ET40 - 8 инча са 20,32 сантиметра, средата е на 10,16 см + 4см = 14,16 см
                              Получава се разлика от грубо 2 сантиметра, която може да обърка нещата.
                              sigpic

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X