Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

    Здравейте,
    монтирах си въздушни възглавници на задния мост направи си сам на кемпер Форд F 350 за подобряване комфорта на возене.

    Възглавниците са турски от авточасти за камиони мисля от бугето на някакъв камион с два задни моста.

    Окачващите планки са домашно пройзводство а компресорчето е от авто моргата от незнамси кво на 12 волта с монтиран пресостат и манометър на таблото за нагледност и контрол на състоянието на възглавниците.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Николай Колев; 17-07-17, 22:30.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

  • #2
    От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

    Изработката на елементите в едно с неуспешния първи опит ми отне една седмица в "размисли и страсти" (опити и налучкване на размери).

    Това е неуспешния първи опит с малки възглавници като за кемпер от по-малък клас които се оказаха с недостатъчна подемна сила и повдигаха американския камион едва едва с 6 - 7 см което ми се стори недостатъчно и се отказах от тях.

    Нещо не мога да се справя с прикачване на снимките излизат ми само като прикачени икони и не мога да пиша между тях някои да ми подскаже
    какво пропускам и защо не мога да качвам снимкин в текста като снимки а не като прикачени икони моля !
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Николай Колев; 17-07-17, 22:55.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

      След като приключих с изработката на окачващите елементи доиде момента с монтажа им на кемпера.
      Прикачени файлове
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

        Подготовка на компресора за работа на борда на кемпера.

        Монтирах малък вентилатор да подпомага охлаждането на компресорчето.

        При пробите се оказа че ,времето необходимо до достигане на налягане от 5 атмосфери е само 30 секунди и няма никаква вероятност от прегряване.

        При тези 5 атмосфери възглавниците повдигат кемпера с 10 см и поемат половината от товара на ресьорите с което комфорта при возеное се подобри значително особенно при движение по настилки като паваж и подобни на тях амортизирани асфалтови пътни платна.
        Прикачени файлове
        Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
        Място и хора към които да принадлежи ...

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

          Браво колега, много интересна тема и онагледена със снимки.
          От доста време и аз умувам за допълнителен монтаж на възд. възгл. на товарен бус Мерцедес 210.
          Та няколко въпроса-какъв максимален товар им дават на твоите възглавници и на тези от които си се отказал и тези които си монтирал. Ако разбира се имаш такива данни за тях.
          Каква марка са възглавниците, и габаритни размери мин. макс. височина.
          Поздрави


          HYUNDAI TERRACAN 2.9 CRDI ,05 163hp
          VW PASSAT 1.9 TDI AFN ,98 110hp
          Няма да е все така!
          Нула две осмици 724 пет едно пет 1

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

            Двете възглавници на една въздушна линия ли са,или са разделени? Ако не са,ги раздели,че иначе ефекта по завоите ще е впечатляващ. Иначе добре е станало!
            088пет722пет99
            http://www.hydropompi.com/

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

              На една от снимките се вижда, че имаш регулатор на налягането(по народному - кантар) към спирачките на задния мост(онова нещо с влизаща тръбичка и маркуч и щанга към моста). При повдигане с възглавници, регулатора ще ограничава налягането към спирачките на задния мост, защото ще отчита че автомобила е празен. Може би ще е най-добре да се откачи и изолира или поне да се регулира за новото ниво на окачването (ако въобще работи това устройство).

              Отделно регулирането на нивото е добре да е с кранчета и да е по-ниско от максималното. Като за целта ще е нужен и поне малък резервоар за въздух.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

                Да, трябва да са на 2 отделни кръга, за да не се накланя по завоите, и не му трябва резервоар за компенсация. Помпи се еднократно и от време на време се проверява какво е налягането.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

                  Първоначално публикуван от BRUKLLIN Преглед на мнение
                  Браво колега, много интересна тема и онагледена със снимки.
                  От доста време и аз умувам за допълнителен монтаж на възд. възгл. на товарен бус Мерцедес 210.
                  Та няколко въпроса-какъв максимален товар им дават на твоите възглавници и на тези от които си се отказал и тези които си монтирал. Ако разбира се имаш такива данни за тях.
                  Каква марка са възглавниците, и габаритни размери мин. макс. височина.
                  Поздрави
                  Пишеш
                  Въздушна възглавница боге FD200-191/4M10

                  в гугъл и четеш на воля.
                  Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                  Място и хора към които да принадлежи ...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    На една от снимките се вижда, че имаш регулатор на налягането(по народному - кантар) към спирачките на задния мост(онова нещо с влизаща тръбичка и маркуч и щанга към моста). При повдигане с възглавници, регулатора ще ограничава налягането към спирачките на задния мост, защото ще отчита че автомобила е празен. Може би ще е най-добре да се откачи и изолира или поне да се регулира за новото ниво на окачването (ако въобще работи това устройство).

                    Отделно регулирането на нивото е добре да е с кранчета и да е по-ниско от максималното. Като за целта ще е нужен и поне малък резервоар за въздух.
                    Има го този момент с намаляване на спирачното усилие но ресьорите са доста увиснали и повдигането с възглавниците не превишава положението в което са били ресьорите в стоков вид когато кемпера е бил нов.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на въздушни въззглавници на кемпер Форд F 350

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      Да, трябва да са на 2 отделни кръга, за да не се накланя по завоите, и не му трябва резервоар за компенсация. Помпи се еднократно и от време на време се проверява какво е налягането.
                      Не се забелязва повишено странично накланяне по завоите понеже ресьорите са доста твърди и инертни пък и размера на кемпера не предполага ралиджийско каране особено в трасе със завои.

                      Моята другарка от "малка" не понася дълги пътувания със екстремни промени на ускорението и за да и е комфортно съм придобил навик да карам плавно като трамвай,тръгвам спирам с чаша вода на таблото без да я разлея иначе няма пътешествие ........... и я фаща главоболие освен всичко друго .........
                      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                      Място и хора към които да принадлежи ...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                      Зареждам...
                      X