Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

    Здравей самодържец може ли телефон за връска

    Коментар


    • #32
      От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

      И аз да се изплача....
      Без да се усетя, и моя заден мост даде фира.... Берлинго 1.8 бензин.
      Срещу 180 лв за труд ми смениха и лагерите и осите. За половин ден бяха готови.
      Частите взех от старс 94 на Sasic.
      Оказа се, че ми липсваха и двата фиксиращи болта на торсионите. Дали са изпаднали или при предишния ремонт не са ми ги сложили.... Факт е че единия носач се беше изместил с около 5-6 мм в страни...
      А каква ръжда и гняс беше вътре - просто не е истина. А ужким от предишния ремонт не са минали 60 000 км.
      Сега обаче съм доволен от крайния резултат. Зацепиха ми торсиона с един зъб нагоре и колата застана леко "вирната".
      Обиколих поне 5 магазина за авточасти на известни вериги за да си намеря гресьорки в ..... квартална железария. В авточастите ме гледаха като облъчени, включително имаше въпрос и "Що е това гресьорка и с какво се употребява?".
      Благодаря за добрата идея. Не бягам от черпавка....
      Последно редактирано от aig; 01-03-14, 04:36.
      АИГ-Заваряване ООД
      Производител на заваръчни апарати "DEL"
      http://www.aigwelding.com
      0889 522 036

      Коментар


      • #33
        От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        Оси има и не "оригинални" на 3 пъти по-ниска цена.Нещата се правят и на по-малка преса, а специализираните приспособления са си самоделки, които всеки шлосер сам си прави, за да избива/набива осите.Носачите също(ако се налага смяна на такъв) оригинални са малко под 500лв, а не оригиналното парче желязо е малко под 200лв.Оригинална нова греда за заден мост в момента е над 1000лв, при мен рециклираната с половин година гаранция и връщане на старата е 240лв.Имаше и цели рециклирани мостове със зацепени торсиони , скоро не съм използвал такъв.А пък има хора, които си купуват цял мост втора употреба.Варианти има достатъчно, всеки сам си преценява и избира.Труда също на хората им се вижда множко, но и хамалогията и необходимото време не са малко.
        Последните оси които купувахме от АМК бяха по 40 лева испански . То и френските всъщност са испански защото цялата товарна и лекотоварна серия на ПСА се произвежда в заводите в град Виго в Испания .
        Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
        И аз да се изплача....
        Без да се усетя, и моя заден мост даде фира.... Берлинго 1.8 бензин.
        Срещу 180 лв за труд ми смениха и лагерите и осите. За половин ден бяха готови.
        Частите взех от старс 94 на Sasic.
        Оказа се, че ми липсваха и двата фиксиращи болта на торсионите. Дали са изпаднали или при предишния ремонт не са ми ги сложили.... Факт е че единия носач се беше изместил с около 5-6 мм в страни...
        А каква ръжда и гняс беше вътре - просто не е истина. А ужким от предишния ремонт не са минали 60 000 км.
        Сега обаче съм доволен от крайния резултат. Зацепиха ми торсиона с един зъб нагоре и колата застана леко "вирната".
        Обиколих поне 5 магазина за авточасти на известни вериги за да си намеря гресьорки в ..... квартална железария. В авточастите ме гледаха като облъчени, включително имаше въпрос и "Що е това гресьорка и с какво се употребява?".
        Благодаря за добрата идея. Не бягам от черпавка....
        Трябваше да се обадиш щяха да ти го направят с истински части за по малко пари . Използването на алтернативни оси е малко рисково защото тази ос го играе един вид лагерна черупка и е по спомени е с твърдост над 60 единици по спесификация . Виждал съм такива изкопани за няколко месеца .
        Последно редактирано от sek.1; 01-03-14, 06:05.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #34
          От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Последните оси които купувахме от АМК бяха по 40 лева испански . То и френските всъщност са испански защото цялата товарна и лекотоварна серия на ПСА се произвежда в заводите в град Виго в Испания . Трябваше да се обадиш щяха да ти го направят с истински части за по малко пари . Използването на алтернативни оси е малко рисково защото тази ос го играе един вид лагерна черупка и е по спомени е с твърдост над 60 единици по спесификация . Виждал съм такива изкопани за няколко месеца .
          Последните оси, които са ти продали по 40лв не са били оригинални, а алтернативни, закупени от една друга фирма.А пък ако си ги взел от магазина им на опълченска, там пък схемата е съвсем друга...
          Така относно алтернативните оси - нямат проблем с качеството, изработени и закалени са качествено.Говоря за такива от един конкретен вносител, ако се внасят и други производства в/у тях съм нямал наблюдения.Така че дали ще се водят "оригинални" или "алтернативни" няма значение ако взимаш от проверен вносител, определящото е цената.Забелязал съм, че има достатъчно много хора със стари модели, или конкретни екземпляри в лошо състояние, с този вид окачвания, които изобщо се отказват да влагат в качествен ремонт на окачването и карат със строшени лагери докато не дойде време за камиона със щипката...
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • #35
            От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

            Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
            носач се беше изместил с около 5-6 мм в страни...
            А каква ръжда и гняс беше вътре - просто не е истина. А ужким от предишния ремонт не са минали 60 000 км.
            Фабрично, от завода, моста изкарва средно 80хил.км, виждал съм и на 125хил.км мост в прекрасно състояние, без ръжда и износване по осите и носачите, и без счупени лагери.Обикновено се препоръчва смяна на лагерите и уплътненията на 80хил.км, и обикновено една греда(или осите й) изкарва една смяна на лагери, на втората смяна вече осите са износени или има много ръжда.Но по мое лично мнение(и наблюдение) след първия ремонт на моста(от завода) до следващия ремонт обикновено са 40хил.км, не се учудвам че на 60хил.км всичко е било на дреб.От 40 на горе всичко е бонус.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #36
              От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

              Всичко, което каза колегата е вярно. Моето на 105 хил. се "разкрачи" така -> //--\\
              Сервиз -> смяна на заден мост и всичко по него /рециклиран и замяна/. Излезе около 1000 лв във фирмен сервиз. Ако се заменя за нов ще струва около 1500 лв.
              Смяна на лагери - до 80 хил. км. Всичко натам е късмет. Ще намеря снимката на моста, за да видите как беше "изровен", все едно с флекс си правил неравномерни разрези.
              0885600006 - Чичо Коце

              Коментар


              • #37
                От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

                Първоначално публикуван от kozeboy Преглед на мнение
                Всичко, което каза колегата е вярно. Моето на 105 хил. се "разкрачи" така -> //--\\
                Сервиз -> смяна на заден мост и всичко по него /рециклиран и замяна/. Излезе около 1000 лв във фирмен сервиз. Ако се заменя за нов ще струва около 1500 лв.
                Смяна на лагери - до 80 хил. км. Всичко натам е късмет. Ще намеря снимката на моста, за да видите как беше "изровен", все едно с флекс си правил неравномерни разрези.
                В момента във фирмен(или официален) сервиз с рециклирана греда, оригинални лагери и уплътнения, и труд излиза доста под хиляда лева.И ти дават половин година гаранция(реална), с нова греда(която само тя е около 1000лв) гаранцията е 1год.От тук насетне цената може да ти я вдигне някой тампон или някой износен носач...
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • #38
                  От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

                  Аз говоря преди 2 години, най-малко. Автомотор, Дианабад.
                  0885600006 - Чичо Коце

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

                    Здравейте! Гледам, че има доста ползватели на Берлинго, във форума, и да не отварям нова тема реших да питам тук.
                    Преди месец, баща ми си купи Ситроен Берлинго 2,0 ХДИ, на 200 000 км. Веднага го обслужихме и му проверихме слабите места всичко уж му е наред.
                    Това ни е първата турбодизелова кола. Забелязваме малко по-висок разход-около 6/100км, сравнение с астричката, която гореше скромните 5/100.
                    Въпросът ми е в какъв режим трябва да се кара двигателят? Смисъл при какви обороти работата му е най-оптимална. Ние сме свикнали да си караме на висока предавка с малки обороти, при берлингото явно че номерът не минава, иска си обороти, въпросът е колко. В момента го карам на дълъг път 90км/ч-2000об/мин.
                    Не че не можем и сами да си направим изводите, но защо пък да откриваме топлата вода, пък ако помогнете и с ръководства на английски/български...
                    Благодаря на всички за отзивите.
                    Кольо Динев

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

                      Както и да го карате разходът на Берлингото няма да падне под тези 6л/100км., а и няма как да я сравнявате с Астра-та. Това все пак не е лека кола, по-висока е, има по-високо челно съпротивление и този разход си е повече от нормален. А колкото до оборотите - този двигател -2.0HDI /зависи с кой точно двигател е: RHX; RHY; RHZ или RHW -16Valvе/ постига макс. въртящ момент /205 Nm/при около 1750/rpm /оборота/. При 1800 започва да се усеща тягата, а от около 2000 до 2500 оборота май му е най икономичния диапазон.
                      Поздрави!
                      P.S. За Manual дайте на Л.С. някакъв email. Мога да Ви изпратя за Citroen Berlingo 2001 год. и за 2005г./бензин и дизел/, които са нещо като Repair Manual, но има информация за доста възли и детайли и все ще са ви полезни с нещо.
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ситроен Берлинго-проблем със заден мост

                        Тя темата се разводни, та в този ред на мисли един въпрос ми се върти в главата. Още на първата година от производството, инженерите са разбрали за проблемите в задния мост. Защо са продължили да го правят същия 17 (седемнаЙсе ) години., че и повече.И това, при условие че постоянно имат обратна връзка със сервизите. За мен това е малоумие, но уверен съм че има логично обяснение.
                        „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                        Зареждам...
                        X