Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помпане на гуми от кабината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помпане на гуми от кабината

    Вече няколко пъти със страх задавам въпроси, на които мислех ще ми се смеят

    Оказва се, че и ма и други като мен, чакащи отговор.

    Този път, наблюдавайки високо проходими, предимно военни машини, обърнах отново внимание на радиално разположената тръбичка от центъра на оста към вентила на гумата.

    Поддържането на нужното налягане в гумите от кабината на водача е много стара работа.

    Какъв точно е пътят на въздуха от компресора до всеки вентил?

  • #2
    До: Помпане на гуми от кабината

    Измислено е Дърто
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #3
      До: Помпане на гуми от кабината

      И аз като бачо Симеон.
      Трудното за схващане при мен е как е измислена системата да не изпуска въздух в центъра, нали там при въртенето уплътнътелите ще се износят сравнително бързо, пък и влизат разни л@йналъци...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        До: Помпане на гуми от кабината

        Не знам как е на Хамър и другите западни машини но руската самонапомпваща система ми е до болка позната. Гумите на зила и виетнамката се карат обикновенно на 3.5 атмосфери и завода производител дава че могат да се спадат до 0.5 атмосфери. Налягането в гумите не може да се поддържа автоматично ако има испускане от системата (спукана гума) но ако всичко е на ред отвътре командваш налягането в гумите. Командния лост е с три положения и манометър на ЗиЛ 131 се намира от ляво на таблото. Но при всяка руска техника има едно условно НО системата никога не е херметична и за да не ти спаднат всичките гуми за няколко часа като изгасиш двигателя предвидливо руските конструктори са сложили на всяка гума кранче помпаш до оптималното налягане и затваряш кранчето. На ЗиЛ 157 в кабината има шест кранчета и можеш да регулираш на коя гума да подаваш въздух и от вътре което е само пожелателно защото за две години казарма не видях поне един джоган с кранчета които като ги отвиеш после да можеш да ги завиеш без проблеми. Самонапомпването не е лошо като система един път ми се наложи да го ползвам бях надянал една скоба за снаждане на греди в една задна гума по сред зима в кучешки студ на ЗиЛ 131 и пред алтернативата да я сменям на път се прибрах с допомпване.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          До: Помпане на гуми от кабината

          кажи, кажи как се предава въздуха на въртящото се колело ?

          Коментар


          • #6
            До: Помпане на гуми от кабината

            Ще се опитам на кратко и по спомен да ви кажа Значи ,въздуха по тръбичка отива до ръкава на даденото колело.От там през дупка на ръкава преминава в зоната на главината кадето има канал на ръкава и две семеринги отстрани ,или така наречената "ЦАПВА".ОТ главината с тръбичка или маркуч до винтила.
            0887632135-Краси

            Коментар


            • #7
              До: Помпане на гуми от кабината

              На по новите ЗИЛове 157 няма кранове към гумите вътре в кабината.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #8
                До: Помпане на гуми от кабината

                Имаше чертеж на тая система в книгите за ЗиЛ 130/131.
                Гледал съм го,и на практика съм го виждал-карал съм Зил 131 и Урал.
                Не съм го виждал разглобено ама чертежа ще свърши работа...
                Ето и човек предлагащ такива книжки http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1&postcount=40
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  До: Помпане на гуми от кабината

                  И на мен ми стана интересно как се предава въздуха към главините,та намерих това http://www.uralst.ru/doc/ural_4320/rukov_1.pdf
                  на страница 163 има разрез и описание.
                  PDFа е 3.2МБ !
                  Дано да съм бил полезен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помпане на гуми от кабината

                    Ако мостовете са редукторни ,тръбичката излиза от долното колело и минава през главината и оттам за вентила.
                    При нередукторните е подобно ,но по негодно,защото като руска системата за държене на въздуха,

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помпане на гуми от кабината

                      На системата за самонапомпване дори и конструкторите на руските камиони и нямат много вяра за това всички руски машини имат кранче на някоя бутилка и маркуч за помпане на гуми. В армията имаше една максима едно нещо може да се направи по три начина правилен ; неправилен и армейски и в крайна сметка и дървените ни ЗКТЧта бяха разбрали че системата е непоправима от към испускане на въздух и никога не сме се и опитвали да я херметизираме. В най лошия случай когато резбата на кранчето се скапеше го закрепвахме да не испуска и слагахме обикновенна игличка на винтила отгоре си закачахме маркуча и външно всичко изглеждаше идеално.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X