Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Diesel vs Hybrid

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Toyota Corolla Hybrid - 1.8 122 к.с.Около 400 км (200 магистрала, 100 по първокласен път, 100 в града) скоростта беше средно 5-10 км над огранчението.Среден разход 4,2 литра на 100 км.
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Леко съм несъгласен: Toyota C-HR е същата като Toyota Corolla Hybrid - 1.8 122 като двигател и трансмисия.
      Същия при пътуване от село-Сф-Село с малко градско на 31.12 и 01.01 с + 5-10 км над ограниченията и най-спокойното каране /толкова празен не съм виждал пътя от времето на кризата за горива/ и 120 км на темпомат на магистралата даде среден разход по БК 5,6/100.

    • Маркони
      Маркони коментира
      Редактиране на коментар
      Няма как да бъде едно и също.
      Профила на шофиране вероятно ни е различен, атмосферните условия също, натовареността на пътя, самият път като такъв, натоварването на автомобила, пък и самата аеродинамика на модела.

  • #17
    D4D Toyota Corolla 1.4 1000км. средна скорост 105км/ч 4.8л./100
    D4D Toyota Corolla 2.0 2000км. средна скорост 76км/ч 5.3л./100

    Бензин 1.0 автомат DSG (горните са ръчка) 300км със средна скорост 72км/ч - 4.4/100 (много пенсионерско)
    Бензин 1.2 автомат DSG 4200км със средна скорост 72км/ч - 5.9/100

    Извод за мен - хибридите в сегашния им вид са безсмислено скъпи.
    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
    Суперспам - спама на суперите

    Коментар


    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      Абсолютно съгласен. Просто не виждам логика да съществуват в този си вид. Преди години се анонсира дизел хибридна технология , но нещата замряха.

    • Маркони
      Маркони коментира
      Редактиране на коментар
      Масовите хибриди са направени предимно за градско шофиране, и за движение по първокласни пътища.Там са по-доброто решение.Това е профила за шофиране на много клиенти.Естествено, че са компромис, и имат недостатъци.А за цената....там нещата са сложни, и не мога да коментирам.
      А за дизел хибридите...Силата на дизела е във въртящият момент на ниски обороти, и равномерно натоварване - тогава е икономичен.Ако е постоянно на старт/стоп система му се губи ефективността, както и температурният режим.

  • #18
    Малко късно виждам темата, но да споделя и моите наблюдения до тук.

    Корола Комби 2.0 Хибрид 180 кс. Завъртях 8000км за 2 месеца, като имам ходене до Франкфурт (сигурно над 90% магистрали) и после обиколка на Балканите - Сърбия, Черна Гора, Албания, Македония(сигурно под 10% магистрала). Среден разход според spritmonitor и педантично въвеждане на всяко зареждане от както е излязла от магазина - 6.12. Според мобилното приложение на Тойота, колата е карана 72% от времето на магистрала, максимална скорост 172, средна 51.
    Най-високия записан разход след зареждане е 7.63.
    За СУВ-ове не знам, но за моята употреба и сравнявайки с предишния ми автомобил Сеат Леон ФР 1.8ТСИ, разхода на Королата е надолу дори и извънградско. За градското няма смисъл да се коментира - От Люлин до Дружба през центъра със спокойно каране 3.7, "нормално" каране не повече от 5. Това сега в студа...
    Реално до сега не съм имал по-икономичен автомобил, дори на жена ми Ибизата 1.0ТСИ не може да постигне толкова нисък разход.

    Някой спомена как батерията заминавала за 2 изпреварвания. ОК, така е, ама що не добави, че след малко пак е позаредена и има нови 2 и т.н.?
    В началото и аз разсъждавах от гледна точка на чисто електрическите - колко е максималния пробег само на ток и т.н. При пълния хибрид това е нерелевантно. Там имаме постоянно периодично ползване и зареждане.
    Например: Слизам от Хемус към Златна Панега (преди последната нова отсечка, като си беше преди). Преди това по магистралата е имало постоянно ползване и зареждане и съм на 4 от 8 черти батерия (под 3 никога не пада реално). По завоите на спускането зареждам до край, дори накрая няма къде да запазва енергията и пуска мотора като моторна спирачка. Със заредената батерия и каране по знаците стигам на ток само до табелата за края на Румянцево. Това са 10.2 километра. За 1.4КвЧ батерийка мисля, че е повече от добре. А после по пътя отново си зарежда/разрежда...
    Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
    Seat Leon 2007 1.9 TDI

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Кое е това мобилно приложение на Тойота?

  • #19

    Публикувано във *****.бг: Mazda: Електромобилите са по-вредни от дизелите

    https://fakti.bg/avto/436475-mazda-e...ni-ot-dizelite


    O888 749-O86
    C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
    U421

    Коментар


    • #20
      Приложението не се предлага “официално” в България по някакви причини, но има варианти да се инсталира.

      https://play.google.com/store/apps/d...mytoyota&hl=en

      За целта обаче, автомобила трябва да е вързан към акаунта ви на сайта на Тойота и да е активирано connected services задължително със същия email като на акаунта ви там.
      Проверено е и с версията за iOS и за Андроид.
      Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
      Seat Leon 2007 1.9 TDI

      Коментар


      • #21
        Миналата седмица карах хибридното Равче магистрално, с темпомат на 140 км/ч - разход 8.8 по борд. Така е много нерентабилно, при положение че карам хибрид. Ако го карам без темпомата и с малко по-кротко темпо до макс 110 км/ч, пада и под 7.

        Но с дизеловия стар Лансер, с японския 4N13 , 110 КВт, при 140 км/ч на 6-та съм с 2400 оборота и разхода по борд компютъра ми е 4,4 л / 100 км, след 900 км по същият маршрут.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

        Зареждам...
        X