От: Спешно имам нужда от съвет
Когато двигателя е разглобен състоянието на всички части може да се определи еднозначно. Не знам защо си играете на разглобяване и сглобяване по метода "ако стане" и на диагностика чрез гадаене. Крив блок не може да се използва с каквато и да е гарнитура, а подаването на буталата над блока много лесно се мери с индикаторен часовник на стойка, който се занулява на лицето на блока и после се мери на челото на буталото. Причина за чукане е повлякло бутало и много други неща. Шумовете от газоразпределението са с честота два пъти по- малка от тази на коляновия вал.
Не забравяйте, докато е разглобен, да проверите и чалната повърхност на коляновия вал, под ремъчното колело, понеже на тези двигатели често се поврежда там, а после трудно се оправя.
Когато двигателя е разглобен състоянието на всички части може да се определи еднозначно. Не знам защо си играете на разглобяване и сглобяване по метода "ако стане" и на диагностика чрез гадаене. Крив блок не може да се използва с каквато и да е гарнитура, а подаването на буталата над блока много лесно се мери с индикаторен часовник на стойка, който се занулява на лицето на блока и после се мери на челото на буталото. Причина за чукане е повлякло бутало и много други неща. Шумовете от газоразпределението са с честота два пъти по- малка от тази на коляновия вал.
Не забравяйте, докато е разглобен, да проверите и чалната повърхност на коляновия вал, под ремъчното колело, понеже на тези двигатели често се поврежда там, а после трудно се оправя.
Коментар