Смених термостат на едната кола, обаче новия има една дребна разлика със стария - на стария има щуцерче за циркулация на антифриза през метановия редуктор и дросел клапата и е изведено паралелно на термостата, а на новия е изведено след термостата.
Така изглежда новия:

А така изглеждаше стария:


Та по същество въпроса ми е проблем ли е че няма да има циркулация през дросел клапата и редуктора на метана при затворен термостат?
Станното е че с новия, дори като отвори пак не забелязвам циркулация в казанчето и редуктора е студен, но не е замръзнал, а преди беше горещ.
Мотора е метанов z16yng, а термостата дето са ми дали май е за бензинов z16xe
https://www.drive2.ru/l/991514/
Така изглежда новия:

А така изглеждаше стария:


Та по същество въпроса ми е проблем ли е че няма да има циркулация през дросел клапата и редуктора на метана при затворен термостат?
Станното е че с новия, дори като отвори пак не забелязвам циркулация в казанчето и редуктора е студен, но не е замръзнал, а преди беше горещ.
Мотора е метанов z16yng, а термостата дето са ми дали май е за бензинов z16xe
https://www.drive2.ru/l/991514/
Коментар