Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Циркулация на антифриз през дросел клапа и метанов редуктор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Циркулация на антифриз през дросел клапа и метанов редуктор

    Смених термостат на едната кола, обаче новия има една дребна разлика със стария - на стария има щуцерче за циркулация на антифриза през метановия редуктор и дросел клапата и е изведено паралелно на термостата, а на новия е изведено след термостата.

    Така изглежда новия:



    А така изглеждаше стария:




    Та по същество въпроса ми е проблем ли е че няма да има циркулация през дросел клапата и редуктора на метана при затворен термостат?
    Станното е че с новия, дори като отвори пак не забелязвам циркулация в казанчето и редуктора е студен, но не е замръзнал, а преди беше горещ.
    Мотора е метанов z16yng, а термостата дето са ми дали май е за бензинов z16xe
    https://www.drive2.ru/l/991514/
    Ники

  • #2
    От: Циркулация на антифриз през дросел клапа и метанов редуктор

    Проблем си е,особено зимата. Да не говорим че отвора преди термостата е критичен за обезвъздушаването и правилната работа на охладителната с-ма.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      От: Циркулация на антифриз през дросел клапа и метанов редуктор

      За момента не е замръвал редуктора, но преди след каране ако го пипнех беше горещ, а сега е едва доловимо топъл. Ще има ли негативни последици за редуктора ако карам така? В него има ли гумени мембрани както в изпарителите?
      Ники

      Коментар


      • #4
        От: Циркулация на антифриз през дросел клапа и метанов редуктор

        Има.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X