Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на турбо в къщи ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт на турбо в къщи ?

    Абе и моята турбина като даде фира ( счупена ос ) специализирания сервиз смения цялото вътрешно тяло.
    Та имам подозрение че и нашенските сервизи си балансират ушите и гледат да сменят вътрешното тяло и хоп.
    Ето клипче как се прави в домашни условия. https://www.youtube.com/watch?v=9945rwopUpw
    Въпросът е бай китаец какво е произвел за тези пари и колко ще изкара.
    Последно редактирано от vas33; 12-09-15, 21:10. Причина: правопис
    Land Rover Discovery
    Където е текло пак ще тече ...

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на турбо в къщи ?

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      В твоя случай турбината е високооборотна(90-120000об/мин)със плаващ лагер и нямаш шанс да я балансираш у вас,
      От няколко години слагам такива средни части и до тоя момент такава операция не съм правил щото си идват балансирани и с едно листче с графиката от баланса!! Не бъркайте средна част с ремонтен комплект!!

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на турбо в къщи ?

        Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
        Не бъркайте средна част с ремонтен комплект!!
        Точно,имаш да наденеш два охлюва, с които почти всеки средностатистически българин може да се справи.Закъръчването се изявява в скъсани шпилки на топлата част...Проблем е ако е рем комплект.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на турбо в къщи ?

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Колега, бърникай с иглата в руските часовници, ама ги пази, че не останаха много.
          Освен от останките да почнеш да правиш нови...

          То и на мен в инженерната диплома пише нещо подобно, ама не човъркам с иглата в часовника.. щото знам какво има в него, и как и защо е направено така.

          И на мен ми остават части - от два ремонта остават части за едно ново, ама добре, че клиентите не са претенциозни - плащат, като за три.

          Та, я вземи, ако си болен, да идеш на доктор, ако те боли зъба - на стоматолог, ако ти е кофти турбото, да идеш на турболог....

          Прочее, ти с какво си вадиш хляба?
          Виж,ще отида на турболог.Въпросът ми е с опознавателна цел.Нима не знаете,че има и любознателни хора ?

          Хляба,хляба......пържоли вада аз.Имам един малък,спретнат завод,или ако трябва да съм скромен,-цех,работилница,ако литературно е по коректно.

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на турбо в къщи ?

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            То, и аз не съм гинеколог, ама може да погледна...

            Имам приятели, дето си вадят хляба с ремонт на турбини. Отстрани е много лесно, ама то и кучето, що не е станало касапин?
            Интересно - това, дето го правят професионалистите, го мога и аз, ама що хората ходят при тях?
            При мен ще е почти без пари, пък ако го правя за себе си - съвсем без пари. Ама аз лично бих отишъл при моите хора.

            Както и ходя при зъболекаря си, а не си правя сам зъбите - то е много проста работа, това.

            Пък да се подстрижеш - елементарно е, кво му е- щракаш с гараклизите, и след малко си като нов.

            Козата си сака пръча!!!


            Въпросите се задават от хора които искат да научат повече от това което знаят до момента.
            Ако някой се интересува от пръстените на Сатурн,не почвайте веднага да го разубеждавате че космоса не е за него понеже ракетите са скъпи.

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт на турбо в къщи ?

              Най-много ме дразни по форумите като почнат 100 човека да ти обясняват, че няма да стане. Ми ако вземе, че стане какво??
              Човека за да се замисли, явно е преценил, че може да пожали 300лв за нова сърцевина, ако не му се получи ремонта. Или пък да спечели знанието, умението, задоволството, че сам се е справил. И тук лафа "риск печели, риск гуми" не е подходящ, защото няма нищо хазартно в цялата ситуация. Това е по-скоро тест за личните умения.

              Тошо, дерзай!!!
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #22
                От: Ремонт на турбо в къщи ?

                Той пък на черногледците да не обръща внимание. Ако не скъса някоя шпилка сигурно може и сам да се оправи.
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #23
                  От: Ремонт на турбо в къщи ?

                  Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                  Той пък на черногледците да не обръща внимание. Ако не скъса някоя шпилка сигурно може и сам да се оправи.


                  Някой да внесе светлина,до колко трагично за двигателя е да дефектира турбината ? За нея си е лошо,но какво може да причини на двигателя ? Какви са симптомите за належащ ремонт ?И при обувките е така,-не че са нови,но ходят! Скъсат ли се,пак не са нови,но вече не ходят .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ремонт на турбо в къщи ?

                    Чакам да видя, как се балансира турбина с игла.
                    Иначе нищо не може да стане на двигателя, освен да останеш без масло, щотот турбото го е издухало.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ремонт на турбо в къщи ?

                      Ако вземеш цял "картидж" няма какво да балансираш. Само слагаш 2та охлюва отгоре и си готов. Ако не си вързан в ръцете няма какво да сбъркаш. Разбира се не любопитстваш да въртиш гайките държащи студената перка и не въртиш самите перки спрмо остта.

                      Тия дето ремонтират турбини рядко купуват цели картиджи. Вземат се само необходимите части - перка, лагери, ос. Събира се, слага се на баланс машината и после е готово.

                      А за променливата геометрия - и там няма много сложно. Трябват ти някой инстурменти обаче. Примерно за тия с вакуумния актуатор ти трябва прецизна вакуум помпа и техническа информация за регулиране на актуатор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ремонт на турбо в къщи ?

                        Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                        Чакам да видя, как се балансира турбина с игла.
                        Иначе нищо не може да стане на двигателя, освен да останеш без масло, щотот турбото го е издухало.
                        Тези "средни части" които се продават,са си балансирани.Тоест,БАЛАНС НЕ СЕ НАЛАГА !

                        Иначе аз балансирам,шлайфмашина с диаметър 600мм на камъка. Лесно е.
                        Турбината,200 000 оборота!!! Звучи страшно,но диаметърът е малък,турбината е безумно лека,и по скоро,вихрите които се образуват,и контактът им с лопатките е силата която реално действа в сектора. Инак балансира се по два метода,-статичен и динамичен.Тук обаче поради малкото тегло и диаметър на въртящата се маса,статичният метод е неприложим,според мен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ремонт на турбо в къщи ?

                          Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                          Ако вземеш цял "картидж" няма какво да балансираш. Само слагаш 2та охлюва отгоре и си готов. Ако не си вързан в ръцете няма какво да сбъркаш. Разбира се не любопитстваш да въртиш гайките държащи студената перка и не въртиш самите перки спрмо остта.

                          Тия дето ремонтират турбини рядко купуват цели картиджи. Вземат се само необходимите части - перка, лагери, ос. Събира се, слага се на баланс машината и после е готово.

                          А за променливата геометрия - и там няма много сложно. Трябват ти някой инстурменти обаче. Примерно за тия с вакуумния актуатор ти трябва прецизна вакуум помпа и техническа информация за регулиране на актуатор.


                          Благодаря !Ето,че има и хора със самочувствие!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ремонт на турбо в къщи ?

                            Чак пък самочуствие . Познавам човек който ги прави тези работи и съм понаучил разни неща покрай него.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ремонт на турбо в къщи ?

                              Ако е картридж и не е някой китайски туч, е балансиран заводски и идва с протокол от стенда. Ако е китайски и поискаш такъв протокол, ще ти вземе още едни пари заради стенда /което ми говори, че преди това не е стендован/ или ще ти нарисува един.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DYNAMIC BALANCING REPORT.jpg
Прегледи:1
Размер:63.3 КБ
ID:5680947

                              Препоръката ми е - стой далеч от китайско производство, имам един такъв пръснат среден корпус.
                              Нищо не се пипа по картриджа, инак заминава баланса. Нахулват се двата охлюва и си готов.
                              Принципно, за оценка на състоянието след сглобяване се правят няколко замервания, характеризиращи експлоатационните хлабини. Това, няма как да направиш, не че не можеш, трябват референтни данни за конкретната турбина, както и схема на измерванията. В случая, оценката се свежда до това дали ротора не задържа някъде и плавно ли се движи, а хлабините...каквито са. Тази конструкция не е претенциозна, ще върти, но какъв надув ще дава, зависи от хлабините. А, от тях зависи и дали ще бъде маслояд, макар че при нов картридж, специално хлабината от която зависи увличането на маслото така или инак трябва да е в норма. Понижен надув и повишен разход на масло са индикациите за ревизия на турбина, за шума не споменавам.
                              На колело статичен баланс върви, за ротор обаче е крайно недостатъчен. Идеално балансиран статично ротор, в никакъв случай не е динамично балансиран и не може да бъде критерий. Дебаланса води до разбиване на лагерите, а след това и на останалите подвижни и неподвижни части, ако не се вземат мерки овреме. Дори и да се разлети турбина, вероятността да доведе до механични поражения на двигателя е много ниска.
                              Харесвам хората с претенции. В повечето случаи са ужасно забавни.

                              www.facebook.com/BgOffroadPhotographer

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ремонт на турбо в къщи ?

                                Да добавя нещо - при слагането на турбото обратно на колата се пълни с масло там където влиза маслената магситрала. Иначе при палене ще поработи за кратко без мазане. Така съм виждал да правят .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X