Здравейте скъпи колеги!
Преди месец, брадовчеда си взе от една автокъща Nissan Almera 2.2 dCi, двигателят е уж 136 конски сили. До тук всичко добре, но от най-близкият сервиз в който успял да провери колата му казали ,че е перфектна,просто трябва да се покара по-дълго време на високи обороти за да изчисти саждения филтър. Момчето и това направило.
Но главният проблем идва точно сега, колата се форсира до 5000 оборота без никакви проблеми, но задържи ли се на 2000 оборота , започва да мени обороти, да пуши и да си изменя много начина на работа. Цвета на пушека е черен и в момента на пускане на педала ставя бяло-сив .Колата е в сервиз, направени са им всякакви диагностики, но нищо по-съществено.
Сменян дебитомер, сменяни датчици за положение на разпределителен и колянов вал , запушван ЕГР, смяна на компютъра за впръскването барабар с главния компютър и проблема не можа да се реши.
След това, момчетата свалиха двигателя, за да се проверят белезите на газоразпределението, но уви, всичко си е на мястото, както го дават по книга.
Та реших да се спитам с вас, защото има много компетентни хора , занимаващи се със сервизна дейност, които биха помогнали на нашия неоткриваем проблем.
От другате седмица, двигателя отново влиза в коша на купето и дано се разпознае причината каква е.
Давайте идеи на воля, приемам всичко, черпелъка след като двигетеля се оправи, и той влиза в благодарностите.
Поздрави на всички!!!
Преди месец, брадовчеда си взе от една автокъща Nissan Almera 2.2 dCi, двигателят е уж 136 конски сили. До тук всичко добре, но от най-близкият сервиз в който успял да провери колата му казали ,че е перфектна,просто трябва да се покара по-дълго време на високи обороти за да изчисти саждения филтър. Момчето и това направило.
Но главният проблем идва точно сега, колата се форсира до 5000 оборота без никакви проблеми, но задържи ли се на 2000 оборота , започва да мени обороти, да пуши и да си изменя много начина на работа. Цвета на пушека е черен и в момента на пускане на педала ставя бяло-сив .Колата е в сервиз, направени са им всякакви диагностики, но нищо по-съществено.
Сменян дебитомер, сменяни датчици за положение на разпределителен и колянов вал , запушван ЕГР, смяна на компютъра за впръскването барабар с главния компютър и проблема не можа да се реши.
След това, момчетата свалиха двигателя, за да се проверят белезите на газоразпределението, но уви, всичко си е на мястото, както го дават по книга.
Та реших да се спитам с вас, защото има много компетентни хора , занимаващи се със сервизна дейност, които биха помогнали на нашия неоткриваем проблем.
От другате седмица, двигателя отново влиза в коша на купето и дано се разпознае причината каква е.
Давайте идеи на воля, приемам всичко, черпелъка след като двигетеля се оправи, и той влиза в благодарностите.
Поздрави на всички!!!
Коментар