От: Разработване на сегменти ?!?
Все пак не забравяйте, че сегментите трябва да улегнат към елипсата на цилиндъра.Това не отнема малко време и като нищо може да отнема повече от колкото разработването на нов двигател. Това за закаляването при високи обороти са глупости, като каза Ясен. Моята препоръка е хубаво масло, смяна на маслото и филтъра преждевременно (това е по-скоро за всеки случай) и по възможност избягване максималното натоварване на двигателя. Избягването на максималното натоварване се прави именно заради елипсата. тихита обороти не могат да навредят. Искам да обърна внимание, че трябва да се внимава с размера на сегментите. На колите, на които са ми сменяни сегментите винаги се е взимал по-голяма размер и чрез изпилване на ръка на ключа на сегментите се е докарва до подходящ размер на ключа. Но това се прави само от хора, които наистина знаят какво правят и са ювелири с пилата. За протокола ще отбележа, че напасването на сегментите по този начин за четирицилидров двигател отнема 3-4 часа. На 11 годишна Форд Фиеста, следа тази процедура, двигателят изкара над 150 000 км. без проблеми с компресията.
Все пак не забравяйте, че сегментите трябва да улегнат към елипсата на цилиндъра.Това не отнема малко време и като нищо може да отнема повече от колкото разработването на нов двигател. Това за закаляването при високи обороти са глупости, като каза Ясен. Моята препоръка е хубаво масло, смяна на маслото и филтъра преждевременно (това е по-скоро за всеки случай) и по възможност избягване максималното натоварване на двигателя. Избягването на максималното натоварване се прави именно заради елипсата. тихита обороти не могат да навредят. Искам да обърна внимание, че трябва да се внимава с размера на сегментите. На колите, на които са ми сменяни сегментите винаги се е взимал по-голяма размер и чрез изпилване на ръка на ключа на сегментите се е докарва до подходящ размер на ключа. Но това се прави само от хора, които наистина знаят какво правят и са ювелири с пилата. За протокола ще отбележа, че напасването на сегментите по този начин за четирицилидров двигател отнема 3-4 часа. На 11 годишна Форд Фиеста, следа тази процедура, двигателят изкара над 150 000 км. без проблеми с компресията.
Коментар