Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

    Най-добрият Форд е продаденият,имам товарен бус двойна кабина 2,5 турбо,внос от Италия,със един акумулатор.При температури под 5гр без спрей няма палене,въобще не пробвам,пръскам и чак тогава въртя.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

      Форд,циганин и коза в къщи не ща! Те сигурно затова ги монтират на Ягуар фордовите мотори,щото нищо не става от тях,нали.Цялата истина,колеги е,че кърпен чувал брашно не държи.А в повечето случаи така се процедира-"малко да го сръчкаме,колкото да тръгне".Друг е вече въпросът,дали е финансово оправдано качествен ремонт спрямо останалото от колата "Форд".
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

        Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение
        Колега да не те отчайвам, ама май наистина са си така. Преди години и аз имах един Ескорт 1.8Д, 95 на 70хил. км, същата история.
        Зима лете все пали на 3-4 секунда. По същото време имах и едно Пунто (и сега го имам де - жена ми) и избеснявах. Пунтото, зиме лете все на четвърт оборот, а Форда на 4-та секунда. Няколко пъти му развивах злобата с ходене по диагностики, препоръчани техници и др. гурута, консумативи, регулировки, центровки, добавки и т.н, и в крайна сметка само загуба на време и пари. Накрая се примирих и така и го продадох на на един приятел баща му. Човекът все още си го кара и си пали пак на 3-4сек, но винаги

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

          Компресия 25 е перфектна, НОВ АКУМУЛАТОР ~800 стартов ток!
          Biagini Passo Powered By VW Syncro

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

            Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
            Компресия 25 е перфектна, НОВ АКУМУЛАТОР ~800 стартов ток!
            Компресия 25 е на границата, а за Форда, с умрялото му въртене на стартера ........ на помощ идва "дългия" стартер.
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

              Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
              Компресия 25 е на границата, а за Форда, с умрялото му въртене на стартера ........ на помощ идва "дългия" стартер.
              Да използвам мнението на колегата. Стартера на тези фордове май беше с редуктор и един приятел като си ремонтира уж работещия стартер нещата много се промениха.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                Тази пролет подкарах една фиеста 1,8 Д, която стоя около година със свален двигател, в размисли да го сменям ли или да ремонтирам този. Накрая разума надделя взех нови сегменти и биелни лагери, смених разпръсквачи, шлайфах глава, смяна гумички и (без да съм мислил че причината е в него) смених и стартера с такъв от мондео 1,8 ТД (струва ми се че върти една идея по - енергично), защото неговия стартер при едно обслужване нещо му окъсахме жиците, въртеше 3-4 сек. и спираше. Та преди ремонта колата палеше след 10 секунди въртене лятото, зимата трябваше да я напече слънцето и тогава с дърпане . Сега на 2 рата секунда вече трака и това с откачен обогатител (щото не работи коректно ми се струва).

                ПП Компресията на студен мотор ли я мериха или топъл?
                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                  Тези дни ще погледнат стартера,ако и от него не се оправи така ще си кара докато не спре да работи ,акумулатора е нов със 740 стартов ток.
                  Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                  0885544754 Светослав Стоянов

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                    Вместо да се вторачвате във стартовия ток, пробвайте с наистина голям акумулатор (75Ач поне), нови кабели на стартера и масло 5W-нещо си - много иначе калпави дизели започват да сътрудничат при тази комбинация.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                      Ако акумулатора е добър, остава ти стартера. А маслото мисля си е най-добре 10/40.
                      Biagini Passo Powered By VW Syncro

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                        ще имате много поздрави, ама мойта баничарка тази сутрин си запали съвсем нормално с 2-3 секунди въртене... Или 4С не е достатъчно студено или всичко ми е наред
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                          Проблема е решен ,сега пали както ми се иска на мен. Свалиха ми стартера и го почистиха,смазаха всичко и сега пали супер. Преди въртеше едно провлачено ,все едно пада акумулатора ,сега е както трябва.
                          Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                          0885544754 Светослав Стоянов

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                            Карам служебен 1.8 TDCI,почти от чисто нов,зимата под нулата пали наистина трудно,от 120 000 пробег нагоре става все по зле с всяка измината зима !
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              Карам служебен 1.8 TDCI,почти от чисто нов,зимата под нулата пали наистина трудно,от 120 000 пробег нагоре става все по зле с всяка измината зима !
                              Не се притеснявай, така ще е. Майсторите казват - Форд и циганин зимата не работят.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с паленето сутрин Форд Ескорт 1.8 д.

                                То ако слушаме всички майстори трябва пеша да ходим. На мен ми казаха : японска кола не купувай никога, само немско. Добре ,че ги послушах и си взех Нисан
                                Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
                                0885544754 Светослав Стоянов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X