Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

    Крилото е атлас а двигателя заедно с крилото ще станат на друга фърчилка
    В момента мисля за друга количка. След счупване на тръба на рамата близо до главината...
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      До: xgfu,

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Съгласен съм с това - естествено, че се строят и ще се строят такива машини. Аз също се занимавах преди с подобни неща. Това, което казах е, че не е чак толкова просто и компромиси с материалите не е желателно да се правят. Тръбите, които се използват са Д16Т по БДС и ГОСТ. Намират се и не са чак толкова скъпи. Аз съм фен на двигателите Субару. Напоследък са ми много интересни автожирите, но там проблемът е с намиране на лопатите за ротора.
      давам две нови лопати от КАМОВ КА-26(стъклопласт), срещу грамотен възел за захващането им към роторната глава, или най-малкото грамотно направен корен на лопатите. Отрязал съм ги, т.к. иначе не се побираха в гаража, а и оригиналната дължина не е като за автожир матреяла за възела от мен, ако ще е Д16Т или една друга тарикатска сплав, ползвана за витла на АН26. Наистина грамотно трябва - там е най-натоварената част на автожира.

      Коментар


      • #48
        До: Мотоделтапланер

        За сравнение давам "нашата" наредба:
        "Чл. 200. (1) В тази част се разглеждат правилата за експлоатация на индивидуални ВС.

        (2) В категорията индивидуални ВС се включват само тези ВС, които отговарят на следните условия:

        1. предназначени са за използване от един човек;

        2. използват се или са предназначени да се използват само за спортни цели или за целите на отдиха;

        3. нямат сертификат на летателна годност;

        4. ако са без двигател, имат маса под 70 kg, или

        5. ако са с двигател:

        а) имат маса, включително масата на горивото, по-малка от 120 kg, без тази на средствата за безопасност, които се използват в аварийна ситуация;

        б) имат резервоар за гориво, който не надхвърля 19 l;

        в) не могат да развиват въздушна скорост, по-голяма от 100 km/h (55 kt), при пълна мощност и хоризонтален полет; и

        г) имат въздушна скорост при неработещ двигател, която не надхвърля 45 km/h (24 kt)...."

        май са попреписали малко юнаците ни, а може и да са били попритиснати от Големият Брат

        Коментар


        • #49
          До: Re: МОТОДЕЛТАПЛАНЕР

          Първоначално публикуван от fantom Преглед на мнение


          Да това е от летището в Казанлък миналата гонина. Този с оранжевото пък съм аз. Тогава летях на двуместен самолет Ikarus C42.
          От около две годинки се каня да започна построяването на самолет Zing Ultralight (клас ултралеки) , но миналата година се запознах с един човек от Пазарджик, който сега строи реплика на първия бомбардировач в света, Албатрос-Ф2. Той ме пренасочи към историческата авиация и сега чакам да ми изпратят от Америка чертежите на френския изтребител Nieuport 17 oт 1916г. (клас ултралеки). След като ги получа започвам и изрботката. Мисля че някаде в този форум бях споменавал, че си търся две предни капли от мотор MZ, CZ, ИЖ, Simson, Балкан или други с подобни размери за колесник. И двата самолета са: конструкция от дърво и шперплат обшити с плат (перкал).
          В момента ми попадна един доста добър двигател с мощност 90к.с. и взех да мисля по въпроса, да си направя една мотоколичка за двуместен МДП.

          В България има доста хора, които са построили или просто имат нужната информация за построяването на мотоделтапланер или самолет.
          Предполагам че никой от тях няма да Ви откаже съвети, чертежи, помощ с намирането на матеряли или друго свързано с постройката на някакво летало.
          Най-важно е желанието. За другите неща, винаги могат да се намерят начини.

          Поздрави,
          Ясен Вълков
          Ясене, ако имаш време погледни авиационният музей до Пловдив. Там имаше едно самолетче конструирано и патентовано от Българин. Уредникът на музея тогава имаше идея да построят реплики, които да се продават като китове. Самолетчето беше красиво, а и е сред първите конструкции изобщо! Мисля, че си струва да се популяризира наистина. Като че ли му имаха и чертежи и всичко. Само звездообразният двигател не знам как би се направил(т.е. колко скъпо).

          Коментар


          • #50
            До: Мотоделтапланер

            Да - току що го погледнах - самолета е на Георги Божинов -
            "Същата 1912 година България получава и своя пръв самолет - Blerio XXI, а на 8 октомври във Франция е патентован самолетът на Георги Божинов. Той значително изпреварва времето си - двигателят е под специален аеродинамичен обтекател, а крилата са с променлив ъгъл на атака. За съжаление този самолет е построен чак през 1926 г., и днес може да бъде видян в Пловдивския авиационен музей."
            "...Тук при нас се съхранява самолетът, конструиран от българина Георги Божинов през 1912 г. Искам да обърна внимание - това е само 9 години след първия полет на братя Райт. Георги Божинов конструира този самолет и го патентова във Франция. Получава предложение от Луи Блерио, да остане да построи самолета си във Франция, но той казва - аз съм българин, ще се върна и ще построя самолета в моята страна..."

            ето и снимка http://www.duma.bg/2007/0307/030307/snimki/200/0604.jpg

            Коментар


            • #51
              До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

              Извинете ме за глупавия въпрос,но Д16Т и Д16АТ ,на кой сплави отговарят по междунаровнич стандарт.Имат ли закалка?Какво им е приложението?

              За 2024 така ми казаха от една фирма какво ще кажете,спрямо 6061?

              Коментар


              • #52
                До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

                опитвам се да си направя дървено витло .от ясен .какво лепило да използувам или по добре от цяла талпа да се изработи .

                Коментар


                • #53
                  До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

                  В тази снимка се съдържа достатъчно инфо. Хората правят реплика на Нюпор 24, утре отивам да го видя

                  http://4coolpics.com/show.php?ord=3EB3EK&id=346464

                  Коментар


                  • #54
                    До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    В тази снимка се съдържа достатъчно инфо. Хората правят реплика на Нюпор 24, утре отивам да го видя

                    http://4coolpics.com/show.php?ord=3EB3EK&id=346464
                    Дървесината ми прилича на чам, дано съм в грешка ?
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #55
                      До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

                      Тук има цялата информация, мисля, че е многослоен пакет от ясен

                      Коментар


                      • #56
                        До: Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.

                        току що четох за витло на фирма Хофман което е израбатено от чамови летвички20 на 60 мм и обвито в стъклоплат.с латунена окантовка .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                        Зареждам...
                        X