Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Черно масло извънбордов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тедо /LJ73/
    отговори
    Богата смес и ниски обороти... Меркури 3.5 по принцип страдат от карбуратор - имал съм случаи с мотори на един месец, на които само със смяна на карбуратора работата се подобрява. По принцип винта за въздуха е пломбиран и трябва да се разпробие...

    Остави коментар:


  • D.Dimitrov
    отговори
    Не сменяй вискозитета, лагерите са търкалящи и се маже на плискане. Доста по обмазани са от на двутактов двигател. Представи си как би се държало на студено по-гъсто масло от което се очаква да маже при разплискване от елементи на коляновия вал. Аз си намирам повод малките двигатели да ги карам на високи обороти при всеки удобен случай и така донякъде решавам проблема. На подобно Меркури 6к.с. смених винта с по-бавен за да вдигна оборотите при тролинг и да си запазя ниската скорост. Това беше най-доброто решение на проблема.

    Остави коментар:


  • v_0
    коментира - отговор
    Много ветоятно да е от тролинга. Ниски обороти, богата смес

  • skurtov
    отговори
    Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
    Като цяло това са "студени" двигатели. Често работят и с преобогатени смеси. Ползват се за тролинг с ниски обороти и при тези режими много сажди и бензин в маслото. Много е трудно да намериш решение, което да не те принуди да смениш начина употреба. Но пък маслото е малко и е евтино. Сменяй по-често и си карай.
    Чувал съм, че от режима на работа се получава това, но понеже за доста кратко време се получи и ме хвана страх.
    В книжката беше препоръчан и друг вискозитет 25w40 и най-вероятно следващото масло ще е с такъв вискозитет, че с този бензин в маслото, мисля че ще е по-добре да е по-гъсто.

    Остави коментар:


  • skurtov
    отговори
    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    А това двигателче как си папка бензина - помпа, самотек? Ако има помпа и е с платно, прегледайте платното за прокъсване. Така едно време се пълнеха с бензин в маслото двигателите на повечето карбураторни автомобили.
    На самотек е, ако не се лъжа.

    Остави коментар:


  • D.Dimitrov
    отговори
    Като цяло това са "студени" двигатели. Често работят и с преобогатени смеси. Ползват се за тролинг с ниски обороти и при тези режими много сажди и бензин в маслото. Много е трудно да намериш решение, което да не те принуди да смениш начина употреба. Но пък маслото е малко и е евтино. Сменяй по-често и си карай.

    Остави коментар:


  • коко келеша
    отговори
    А това двигателче как си папка бензина - помпа, самотек? Ако има помпа и е с платно, прегледайте платното за прокъсване. Така едно време се пълнеха с бензин в маслото двигателите на повечето карбураторни автомобили.

    Остави коментар:


  • v_0
    отговори
    Не мисля, че ще съм много полезен, но цветът на маслото няма общо в каква вода се кара. Аз в сладка вода не съм карал, ако не се брои реката Ахерон, която се влива в Йонийско море, но винаги маслото ми е било бистро. Сменял съм винаги след сезона, след не повече от 50 часа и е било леко помътняло,но не черно.

    Остави коментар:


  • Черно масло извънбордов двигател

    Здравейте.
    Преди около 3 години баща ми купи извънбордов двигател Mercury 3.5 к.с. 4т и го ползва само в язовир, морска вода не е виждал.
    Мотора е купен чисто нов от UK.
    Събира 300мл двигателно масло.
    Купувам му предписаното по книжка Quicksilver 10w30 FC-W
    Проблема, всъщност не съм сигурен, дали е проблем е, че маслото става чисто черно като на дизелов двигател след много малко каране.
    Също при източването мирише на бензин и му се вдига нивото.
    Давайте идеи какво да правим.
    Поздрави!

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

Зареждам...
X