Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    никой не може да даде смислен отговор, например чий го търси вътре в кабината въздушния филтър на въпросното чудо!
    Обира алкохолните пари от машиниста,подобрявайки работата на двигателя
    Нищо не мога,и нищо не знам...

    Коментар


    • #32
      От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

      Първоначално публикуван от митре Преглед на мнение
      Обира алкохолните пари от машиниста,подобрявайки работата на двигателя
      Ха, ха, ха!!!
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • #33
        От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

        Бе и това го има, ама си мисля, че е повече заради конкуренцията с фирмата продаваща същия трактор, ама без "екстри". Това с производителността на неуморения работник започна да се чува през 80-те. А иде реч за по-стара техника.

        Военните технологии и кой бил по-напред, па кой бил по-ефективен са съвсем друга тема.Тук говорим за цивилни трактори
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Военните технологии и кой бил по-напред, па кой бил по-ефективен са съвсем друга тема.Тук говорим за цивилни трактори
          То мисленето е важно, а не конкретната технология.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

            Не,Спарки-тези костюми са белачки за очила,щото очите на руски са глаза
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #36
              От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Не,Спарки-тези костюми са белачки за очила,щото очите на руски са глаза
              Нцхъ - в поста ми няма и една руска дума - изцяло си е на български, макар и не "книжовен".
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                Добре,де-щом не е по темата,значи е спам.Извинявам се,че обърках тракторите със самолети
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #38
                  От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Допирът ми с тази техника се свежда до Т100 - рядко малоумно конструирана машина, чиято основна функция е инвалидизиране на машиниста.
                  Е то всички тежки машини са така и при работа с тях и при ремонти,така че за времето си и като единствени тогава , няма кво да се иска.Джойстиците , климатиците и шумозаглушените кабини дойдоха сравнително скоро тук,а едни други си ги имат открай време.Помня че Баща ми искаше да работи с Катърпилър,но нямаше такива ,само на работа в Либия ,тука само Кировец и ДТ.
                  Последно редактирано от faster; 27-05-12, 16:30.
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • #39
                    От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                    въздушния филтър е в кабината на него има клапа която го затваря и се образува вакум в резервоара и само с един маркуч може да смуче гориво от варел или цистерна без да е нужна помпа ако някой нее работил със с-80 с-100 т-100 т-130 т-160 т-170 нее редно да ги коментира това са уникални машини независими от акумулатори и климатични условия работи на +45 и на-45 градуса е от 150 тракториста не познавам нито един хомоосексоалист няма как да са със меки китки а относно другите марки като ги сравним по години и тонаж като цяло не отстъпват на катърпилар d-5 дори са по икономични

                    Коментар


                    • #40
                      От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                      Собственикът на въпросното чудо, определено не е с меки китки и животът му е минал с такава "техника". Защо ли обаче, наряза де що има руско с резака и си купи Кейтърпилари и Комацута... Щото с тях работи и изкарва пари а съветските дръгели предимно ремонтираше и слизайки от тях едва стига до леглото.
                      Аз лично съм работил с Т100 и стигнах до извода, че това е конструирано за каторжници. Катоа слезе от него, да няма сили за бягство.
                      Иначе, не мога да отрека, че има и хитринки. Пусковият двигател, всъщност е половин текезесарски двигател и ауспухът му минава през всмукателния колектор на дизела и така го подгрява. Куплира се през двустепенен редуктор със съединител. Наистина независим от акумулатори и климатични условия.
                      Пусковият двигател има и ел стартер и нещо като манивела, като чалъмът е същата да не ти отнесе главата, ако върне
                      Тази техника, износва машиниста, преди всичко.
                      Хомосексуалисти и аз не познавам, по принцип - не само сред робите на руската "техника"..
                      Колкото до филтъра - той със същия успех ще създава вакуум и извън кабината.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                        аз си работя със т1-00 т-130 т-170 правим горски пътища и реголваме имахме катерпиляр d5 1992 и го продадохме той е със турбосъединител и работи постояно на високи обороти гори със 60л нафта повече от т-130 за 8ч и със сигурност беше по бърз но по слаб за престъргване на съществуващи пътища става но за корнеш и за нови пътища неможе да се сравни а реголваше на 1скорост и гореше доста повече а за т-100м мога да кажа че е страхотна машина и ако се грижиш за нея дълги години ще се грижи за теб тези машини искат ласки и смазки

                        Коментар


                        • #42
                          От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                          Незнам, ама ДЕТ 250 направо плаши като го гледаш

                          Коментар


                          • #43
                            От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                            Интересно ми е каква е разликата между т130 и т170?

                            Коментар


                            • #44
                              От: И това трябва да е оффроуд машина (булдозер)

                              И аз израстнах покрай такива машини.Майка ми работеше в едно от бившите МТС.Паленето на пусковия двигател с манивела си беше направо изкуство.Булдозерите ги возеха из България с бордови "Краз".Имаше 2-3 кабини на "Краза" които бяха премазани от булдозери поради забравени на скорост машини при палене.
                              Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X