То с новите коли, дето не изкарват повече от 100 000 км., мярката ще бъде безпредметна, след като тръгне системата. Дотогава - нищо и половина. Само КАТ щял да има достъп до тази база данни ма той пробегът бил "лични данни" и прочие дрън-дрънканици.
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Километражът ще се превърта веднъж годишно - преди ГТП.
И "мярката" ще пие студена вода.
Кой знае и в момента колко лизингови автомобили с ограничение на годишния пробег минават подобен "фегреш"...
Да бе, усетих се, ама късно.
То и тук започнаха да го снимат,ииии проблем. Жената кара бившатъа кола на малкото лапе, а то сменя таблото, че старото нещо не светело...
А новото е с по-малък километраж, и на пункта за ГТП това се отчита като сериозен проблем. Дотолкова сериозен, че не може да мине преглед.
Баси мамата...
Където е текло - пак ще тече ! А където не е , никога не е късно да потече....
Обаче ми е интересно друго , в Скандинавието като отвориш сайтовете за коли и е пълно с обяви на по 400 , 500 , дори и 600 хил. км .
Това в немските и италианските сайтове не съм го виждал , явно само на север се кара много...
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Превъртането на километраж по същество си е измама и в повечето европейски държави е криминализирано . А и няма кой да се напъне там да превърта километраж на кола с остатъчна има няма 1000 Евро .
То с новите коли, дето не изкарват повече от 100 000 км., мярката ще бъде безпредметна, след като тръгне системата. Дотогава - нищо и половина. Само КАТ щял да има достъп до тази база данни ма той пробегът бил "лични данни" и прочие дрън-дрънканици.
Айде стига с тези новите коли, дето се разпадат след 6 месеца. Това го слушам от 20 години. Само москветата и жигулите бяха здрави.
Е, с на 6 години не вървиш, не си в категорията. Требе да е нещо прясно-прясно - 2020, 2021 г. Тогава започнаха изгъзиците и вече им берат гайлето на първите с по-голям пробег.
Километражът ще се превърта веднъж годишно - преди ГТП.
И "мярката" ще пие студена вода.
Кой знае и в момента колко лизингови автомобили с ограничение на годишния пробег минават подобен "фегреш"...
Е баш така ще стане-100 %.Той си навива за годината например 40000 км,или в Германия,преглед на 2 години-80000.На самият преглед записват километрите,връщането е преди това-от 80000,стават 27000 например.Ханс знае,че цената,на която може да продаде колата си зависи много от километрите.Ще "инвестира" малка сума сега,за да вземе много повече после.Понякога разликата достига и 4-5000 евро.Според мен,трябваше да натиснат производителите-могат да създадат километражи,които да не могат да се манипулират.Ама не са заинтересовани...
Процесът рязко ще се улесни когато чайниците пуснат в Али-Дядо тапичка за връщане на километража, с връзка по блутуут към умнофоха и безплатен апликейщън, на цена $23.95.
Към момента, процеса е доста над нивото на обикновенния потребител и това е само в + на джамбазите.
Те си плащат на "телевизионните техници" да свалят чипа с данните от километража, да го препрограмират и качат отново.
Пробива ще е когато тапичката или простия ОБД 2 адаптер може да покаже дали и е имало интервенция в километрите. Да речем някаква контролна сума или нещо подобно, която да е изписана на рамата на колата или част от ВИН номера. Нещо, което тръдно да фалшифицират, за да го нагодят към километрите.
Километражът ще се превърта веднъж годишно - преди ГТП.
И "мярката" ще пие студена вода.
Кой знае и в момента колко лизингови автомобили с ограничение на годишния пробег минават подобен "фегреш"...
Вероятно са доста малко. Почти всичко на оперативен лизинг е и с gps, който докладва за магерене.
Малки коли с ДВГ ще се правят още има-няма 10 години. Големите и електриячските е ясно ама при тях все едно интригата е друга и не са километрите.
Отделно че в САЩ аналогична мярка се е доказала като неработеща от много години.
За сметка на това производителите ще имат още един повод да "заключат" нещо по колата да могат да го пипат само те и да не ги ловят закони от вида "право на ремонт". И да дерат клиентите в "официалните" сервизи.
С грижа за потребителя, разбира се.
п.п. Ааааа, това някой от нашите депутати (от ГЕРБ) го пробутва.
Какво по-точно в САЩ е неработещо? Чакам кола от там - имаше си всякакви истории на прегледи, пробег, собственици, инциденти и т.н. Даже и като е купувана със заем си пише.
Това с официалните сервизи и то не е много меродавно.
Имам двама познати, които преди време си въртяха километражите преди смяна на масло в официалния сервиз, за да тече сервизната история.
А преди това сменяха 3 или 4 пъти масло на по 12k - 15k.
Като продаваха колите реалния им пробег беше почти х2.
Малки коли с ДВГ ще се правят още има-няма 10 години. Големите и електриячските е ясно ама при тях все едно интригата е друга и не са километрите.
Отделно че в САЩ аналогична мярка се е доказала като неработеща от много години.
За сметка на това производителите ще имат още един повод да "заключат" нещо по колата да могат да го пипат само те и да не ги ловят закони от вида "право на ремонт". И да дерат клиентите в "официалните" сервизи.
С грижа за потребителя, разбира се.
п.п. Ааааа, това някой от нашите депутати (от ГЕРБ) го пробутва.
Всичко е ясно.
Не виждам проблем да заключат точно километража. Ама добре да го заключат, така щото само с 1-2 rsa ключа да може да се пипа там. Няма да е велика сложност и да не може да пали колата, ако няма връзка с километража. И без това съвременен автомобил може да не запали заради милион причини.
Аз се сещам само за един легитимен вариант да има да се пипа по километража. А това, че е късно - донякъде си прав, нооо после ще почне магерене на циклите, а и може разума да надделее и цялата зелена лудост може да бъде поотложена с половин век.
Коментар