Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PARTNER P4-18TX - не ГАСНЕ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • PARTNER P4-18TX - не ГАСНЕ!

    Ами,...това е проблемът-щракам прекъсвача надоло,той си се движи правилно,но не гасне!/карам до гориво/.Отворих я-конструкцията е елементарна-метална пластинка се допира до нещо като кабелна обувка-и работи;обръщаш ключа и до металната пластинка се допира плактмаса-да ,ама при мен си работи???
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    Провери кабела до ключето дали не е прекъснат
    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
    Кольо.

    Коментар


    • #3
      Доста е дебел,но ще проверя,благодаря
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #4
        Ключето трябва да замасява за да спре Натиснете снимката за да я уголемите

Име:хуск.jpg
Прегледи:186
Размер:182.7 КБ
ID:6577234
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #5
          Именно,но явно не го прави.Ще си поиграя
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #6
            От години гася една Хускварна със смукача.точно щото се откачва кабелната обувка на това кабелче.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Х3,Е83,3.0i.LPG

            Коментар


            • #7
              VENI-VIDI-VICI!

              Коментар


              • #8
                Проверих!И...намерих-откъснато кабелче,но откъм бобината.Готово и много благодаря!
                Това ме навежда на философски размисли/сигурно остарявам/.Поставих въпроса в други форуми.Къде открито,къде прикрито,ми показаха КОЛКО СЪМ ТЪП!,но не ми дадоха отговор.За сетен път се убеждавам,че нашият/щото съм вече вътре 15 години И ГО ИМАМ ЗА "СВОЙ"/форум е най-добър.И като компетентност и като отношение-нали за това са форумите-да споделяме и си помагаме.Още веднъж БЛАГОДАРЯ!
                VENI-VIDI-VICI!

                Коментар


                • #9
                  Явно през последните десет години здраво съм озорил "детето"/резачката де!/-намерих "тежък дефект"-счупена основа на карбуратора.А аз се чудех защо не ще да се регулира.Това -след ремон от "майстор"де!.Както и да е-поръчах основа и ще оправя нещата.Но имам въпрос,на който моля да не ми се смеете.Искам да я регулирам "научно" и си купих дистанционен лазерен тахометър.Само че не знам за какво и къде се лепят лентичките,които са в комплекта.Няма инструкция на български.Моля,просветете ме!Благодаря предварително!
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
                    Явно през последните десет години здраво съм озорил "детето"/резачката де!/-намерих "тежък дефект"-счупена основа на карбуратора.А аз се чудех защо не ще да се регулира.Това -след ремон от "майстор"де!.Както и да е-поръчах основа и ще оправя нещата.Но имам въпрос,на който моля да не ми се смеете.Искам да я регулирам "научно" и си купих дистанционен лазерен тахометър.Само че не знам за какво и къде се лепят лентичките,които са в комплекта.Няма инструкция на български.Моля,просветете ме!Благодаря предварително!
                    Лепят се на нещото дето се върти.
                    Отразяват светлината излъчвана от уреда и така броят оборотите. Помага при автомобили основно.
                    Точно за резачка не мога да си представя как ще ти свърши работа!
                    Поздрави!

                    Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.
                    Карайте ПРЕДВИЖДАЙКИ!!!! Така и спирачки ще сменяте по- рядко.

                    Коментар


                    • #11
                      Значи ще го подаря на приятел автомонтоьор
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • #12
                        Здравей колега.
                        Регулирането се извършва с дигитален тахометър.Малко е скъпичък,ама...
                         

                        Коментар


                        • #13
                          Скъп е защото е инструмент за сервизи. По-евтино е да го регулира в сервиз или да си купи нов карбуратор ако не става.

                          Коментар


                          • #14
                            Дори и нов,карбуратора трябва да се настрои индивидуално за самата машина.
                            Според мен,решението е читав сервиз.

                            Коментар


                            • #15
                              Абе той е дигиталени е читав,но е дистанционен/няма кабел/ и на практика не знам как се работи с него?!
                              VENI-VIDI-VICI!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                              Зареждам...
                              X