Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

    Ей ги, красавците:



    Опитните образци на защитени коли "Тайфун-К" КамАЗ-63969 (отляво) и КамАЗ-63968 (отдясно).



    Останалата информация е тука - http://bmpd.livejournal.com/579197.html

  • #2
    От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

    Нещо не открих информация за мотор и скорости, или просто съм зле с руския.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • #3
      От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

      Ще видим дали ще излязат сполучливи, имаше някъде и клип на представянето им, на пръв поглед, изглеждат, че са направени доста добре, пък да видим

      Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
      Нещо не открих информация за мотор и скорости, или просто съм зле с руския.
      6. На всех ли машинах «Тайфун-К» стоит двигатель КАМАЗ-740.60-450?

      Такого двигателя нет. Двигатель производства ОАО «КАМАЗ» 740.354-450, с возможностью увеличения мощности до 550 л.с., устанавливается на автомобилях семейства «Тайфун-К» с колесной формулой 6х6 и 8х8.
      От тази статия: http://twower.livejournal.com/1014295.html
      Би трябвало по-надолу да има информация за скоростите
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #4
        От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

        Очевадна разлика между новата версия на КамАЗ-63968 Тайфун-К и старата модел, новата е по-къса. Ето я старата машина:

        Коментар


        • #5
          От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.



          Големичек е.

          Коментар


          • #6
            От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

            Изглежда си сериозно направена машина, за професионалисти.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #7
              От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

              60 бройки от тях до края на година постъпват във войските!

              Коментар


              • #8
                От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                60 бройки от тях до края на година постъпват във войските!
                Такам.... повече да не съм чул подигравки по темата MRAP Щото това си е MRAP и нищо повече... Само дето противоминната ми малее
                ЮВО. "Тайфун" выдерживает подрыв взрывного устройства эквивалентом 8 килограммов тротила под любым колесом и в любом месте под днищем.
                Този, който заменя свободата за сигурност, не заслужава нито едно от тях.
                No man left's behind !!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                  Преки впечатления от Тайфун или от твой личен опит в боравене с експлозиви? Отгадвам - нито едното, нито другото.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                    Първоначално публикуван от Mad Dog Преглед на мнение
                    Такам.... повече да не съм чул подигравки по темата MRAP Щото това си е MRAP и нищо повече... Само дето противоминната ми малее
                    Не е малко.
                    http://www.dunarit.com/bg/engineerin...tank-mine.html
                    Л.Р. Дискавари 1

                    Коментар


                    • #11
                      От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                      Да, ТМ-62 е с 8 кила, и наистина не са малко. Доста разпарчетени МРАП-и съм видял, някой с живи и здрави екипажи, някой - не. Много ми е интересно руския вариант дали вътре отделението за войската е на секции и как са захванати те. При МРАП-а е голям проблем захвашщането секция към сексия. Осъществено е постедством шини и нитове. Основния проблем там е, че при взрив пострадва най-често таз и бедра, второ краката на екипажа трябва да стоят на точно определено място, иначе при взрив заминават и трето, но не маловажно свърващите нитове по време на взрив са си живи куршуми.
                      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                        Доколкото аз знам в Тайфун-К е монокапсула. Това за което ти пишеш иначе се казва у нас "затекание ударной волны", твърде неприятно нещо. А за нитовете да не си говорим, това са ВПЕ (вторични поражаващи елементи).

                        Коментар


                        • #13
                          От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                          Лични впечатления нямам, ама пък съм присъствал на два-три теста с взривяване на машини. Котката е със същият "рейтинг" при 97% съгласно STANAG 4569 AEP 55, a примерно M-ATV с дост по- голям. Та за това за толкова голяма машина ми се виждат малко. Новият прототип на "Котка" - с двойният V образен под например държи повече. Нищо де - пак е прогрес - 2013 та MRAP- 2015 може и M-ATV Апропо в момента в Афганистан подаряват МРАП ове на който иска стига да си плати транспорта. Жалко че БА както винаги няма пари и за транспорт иначе можеше да жабнем 20 тина.
                          Този, който заменя свободата за сигурност, не заслужава нито едно от тях.
                          No man left's behind !!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                            Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
                            Да, ТМ-62 е с 8 кила, и наистина не са малко. Доста разпарчетени МРАП-и съм видял, някой с живи и здрави екипажи, някой - не. Много ми е интересно руския вариант дали вътре отделението за войската е на секции и как са захванати те. При МРАП-а е голям проблем захвашщането секция към сексия. Осъществено е постедством шини и нитове. Основния проблем там е, че при взрив пострадва най-често таз и бедра, второ краката на екипажа трябва да стоят на точно определено място, иначе при взрив заминават и трето, но не маловажно свърващите нитове по време на взрив са си живи куршуми.
                            Извинявам се, пълен невежа съм в тази област - тези за които говориш със същите размери ли са (камион, висок, триоска) или са онези с размер на хъмви (по-малък, по-нисък, двуоска) ?

                            Помня че зяпах някъде едни Ошкош-и, камиони, доста високи, бяха като лодка на колела (клиновидно "дъно"), и в общи линии си представях в цивилния си мозък че това нещо взривното устройство би могло да го преобърне, но не и да го издъни, предвид профила (доста подобен на тия красавци в тая тема) който в огромна степен би "отвеждал" енергията нагоре под 45 градуса. Изглеждаше доста монолитно, но е факт че не съм специалист. Това нещо ще го изкорми ли осемкилограмова мина ?
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Транпортери "Тайфун-К" от КАМАЗ.

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Извинявам се, пълен невежа съм в тази област - тези за които говориш със същите размери ли са (камион, висок, триоска) или са онези с размер на хъмви (по-малък, по-нисък, двуоска) ?

                              Помня че зяпах някъде едни Ошкош-и, камиони, доста високи, бяха като лодка на колела (клиновидно "дъно"), и в общи линии си представях в цивилния си мозък че това нещо взривното устройство би могло да го преобърне, но не и да го издъни, предвид профила (доста подобен на тия красавци в тая тема) който в огромна степен би "отвеждал" енергията нагоре под 45 градуса. Изглеждаше доста монолитно, но е факт че не съм специалист. Това нещо ще го изкорми ли осемкилограмова мина ?
                              Това нещо - вика му се M-ATV няма да го изкорми и доста по- сериозен заряд. Колко - ще стане ясно 2015 та .
                              Този, който заменя свободата за сигурност, не заслужава нито едно от тях.
                              No man left's behind !!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X