Здравейте, колеги!
Напоследък се опитвам да се запаля по моторния спорт - главно ми хваща окото някое ендуро и да си бръмча насам-натам, предимно по асфалт и съвсем лек оффроуд. Обаче се сблъсках с големи проблеми покрай изкарване на А категория. Поради промени в закона въпросната А категория се провежда на мотор 600 кубика. Моят опит с моторите е минимален карал съм скутер и 125кубиков мотор. Ходих в няколко школи и като обясних каква е ситуацията на инструкторите всички не бяха уверени, че ще успеят да ме научат за въпросните 16 часа за А категория. Предлагат ми А2 на мотор около 400 кубика, толкова ли е голяма разликата м/у 400 и 600 кубика. Което принципно ме устройва на този етап, но ако след време пак трябва да давам 400лв за курс и изпит за А, идеята хич не ми харесва. Какъв съвет бихте ми дали
Напоследък се опитвам да се запаля по моторния спорт - главно ми хваща окото някое ендуро и да си бръмча насам-натам, предимно по асфалт и съвсем лек оффроуд. Обаче се сблъсках с големи проблеми покрай изкарване на А категория. Поради промени в закона въпросната А категория се провежда на мотор 600 кубика. Моят опит с моторите е минимален карал съм скутер и 125кубиков мотор. Ходих в няколко школи и като обясних каква е ситуацията на инструкторите всички не бяха уверени, че ще успеят да ме научат за въпросните 16 часа за А категория. Предлагат ми А2 на мотор около 400 кубика, толкова ли е голяма разликата м/у 400 и 600 кубика. Което принципно ме устройва на този етап, но ако след време пак трябва да давам 400лв за курс и изпит за А, идеята хич не ми харесва. Какъв съвет бихте ми дали

Коментар