Айде да пусна и аз една темичка раздела за двутактови като горд собственик на въпросния миризлив портокал.
Пускам темата в раздел "ендуро", защото въпреки че моторетката е "чист крос" ще се кара и ще се "пипа" за гората.
Малко общо инфо за модела:
Като цяло 250-ката и 300 са на една база, но с различен обем(цилиндър и бутало). 125/150/200 са друга бира, съвсем друга платформа от към двигател.
Разликата между EXC(ендуро) и SX(крос) модела, също не е голяма - различни предавателни числа на скоростите(но и двата са с 5), различен статор/маховик, различни карборатори, 18/19 задна капла.
При по-старите модели(до към 2005-2006), еднурото върви с една година назад - ЕХС 2002 изглежда като SX 2001.
Голям плюс(поне според мен) е възможността за регулиране на клапта на ауспуха.
Регулирането става чрез смяната пружини - има 3(4) варианта за пружини(червена, жълта(сток), синя(сток при по-старите модели) и зелена, които регулират колко бързо да се отваря клапата. Пружините са по 6лв. в КТМ
Прелоуд(натягане на главната пружина) - който регулира кога(при колко оборота) да започне отварянето.
Съответно можеш да настройваш двигателя по свой вкус доста лено, бързо и евтино.
(за сега толко за клапа)
Те го и моя индивид
Пристинга по еконт в този вид...




Въпреки лошия "търговски" вид, бях приятно изненадан от оригиналната генерация DEP(KTM Powerparts) и въответно КТМ спортно гърне.
Запалих го пред гаража, врътнах едно кръгче за да се оверя че двигателя работи и се почна разкрасяването.


Донор за частите беше другия портокал в гаража(525-цата).

След като получи "нови":
- кори на резервоара
- дръжки
- седалка
- предно окачване
- задно окачване
- други дреболии
250-ката заприлича на нещо



Пускам темата в раздел "ендуро", защото въпреки че моторетката е "чист крос" ще се кара и ще се "пипа" за гората.
Малко общо инфо за модела:
Като цяло 250-ката и 300 са на една база, но с различен обем(цилиндър и бутало). 125/150/200 са друга бира, съвсем друга платформа от към двигател.
Разликата между EXC(ендуро) и SX(крос) модела, също не е голяма - различни предавателни числа на скоростите(но и двата са с 5), различен статор/маховик, различни карборатори, 18/19 задна капла.
При по-старите модели(до към 2005-2006), еднурото върви с една година назад - ЕХС 2002 изглежда като SX 2001.
Голям плюс(поне според мен) е възможността за регулиране на клапта на ауспуха.
Регулирането става чрез смяната пружини - има 3(4) варианта за пружини(червена, жълта(сток), синя(сток при по-старите модели) и зелена, които регулират колко бързо да се отваря клапата. Пружините са по 6лв. в КТМ
Прелоуд(натягане на главната пружина) - който регулира кога(при колко оборота) да започне отварянето.
Съответно можеш да настройваш двигателя по свой вкус доста лено, бързо и евтино.
(за сега толко за клапа)
Те го и моя индивид

Пристинга по еконт в този вид...




Въпреки лошия "търговски" вид, бях приятно изненадан от оригиналната генерация DEP(KTM Powerparts) и въответно КТМ спортно гърне.
Запалих го пред гаража, врътнах едно кръгче за да се оверя че двигателя работи и се почна разкрасяването.


Донор за частите беше другия портокал в гаража(525-цата).

След като получи "нови":
- кори на резервоара
- дръжки
- седалка
- предно окачване
- задно окачване
- други дреболии
250-ката заприлича на нещо



Коментар