Колеги,
някой знае ли как се прави центровка/реглаж на изпускателните клапани при КТМ 250 - 96г. Миналата седмица се върнах в клуба на двутактовите с въпросното моторче, но то няма никаква мощност. Момчето, от което го взех ми каза, че целия механизъм между буталото и ауспуха е сменян, но не е правена центровка. А моторчето пали от раз, работи - прекрасно, но мощността му, сигурно е половин магаре. Възможно ли е изобщо такава загуба на мощност от един реглаж или няма компресия, т.е. е за основен ремонт? А двете неща не са ли свързани, при неправилното отваряне на клапите да губи налягане? И как да ги регулирам? Извинявам се за малко разхвърляните въпроси, но стария ми мотор нямаше такива клапи и съм малко като в небрано лозе.
някой знае ли как се прави центровка/реглаж на изпускателните клапани при КТМ 250 - 96г. Миналата седмица се върнах в клуба на двутактовите с въпросното моторче, но то няма никаква мощност. Момчето, от което го взех ми каза, че целия механизъм между буталото и ауспуха е сменян, но не е правена центровка. А моторчето пали от раз, работи - прекрасно, но мощността му, сигурно е половин магаре. Възможно ли е изобщо такава загуба на мощност от един реглаж или няма компресия, т.е. е за основен ремонт? А двете неща не са ли свързани, при неправилното отваряне на клапите да губи налягане? И как да ги регулирам? Извинявам се за малко разхвърляните въпроси, но стария ми мотор нямаше такива клапи и съм малко като в небрано лозе.
Коментар