Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спирачните дискове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Спирачните дискове

    Има неръждавейка която я хваща магнит,тя може да се закалява.

    Коментар


    • #17
      До: Спирачните дискове

      Гледам тука доста изказвания, но ми трябва някой дето е учил много химия, ама не от тази в училище. Всичко друго са предположения

      Щом смятате че дисковете изобщо не ръждясват, защо тогава се препоръчва след миене на мотора да се покара малко с натискане на спирачките с цел да се подсушат
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #18
        До: Спирачните дискове

        Izvinqvam se za kirilicata.

        Pri nujnite usloviq vsi4ko ryjdqsva. Poglednete na vsi4ki poizostaveni zaebani koli diskovete ima sa kafqvi. Az sa na prdi6niq mi motor, edna pistova aprilia RS, ne q karah 2 sedmici i po diskovete osobeno zadniq 6toto predniq be6e omaslen, nqma6e lyskavo mestence.
        [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

        Коментар


        • #19
          До: Спирачните дискове

          -дисковете ...ръждясват..дори и най оригиналните..
          това е живата истина

          а ако искате..мноо ама мноо бързо да ръждясат-отивате край морето карате по плажа в твърдата ивица дето се пличкат вълните кефите се яко..намокряте го хубаво целия мотор с морска вода ...и го прибирате в гаража..отивате след няколко дни да проверите какво става... ...това упражнение съм го правил.....щте останете изненадани от ефекта..няма да си познаете мотора след него
          ..при мен след въпросното упражнение дисковете така бяха ръждясали /а бяха оригиналните/ ..че направо мотора едва се буташе..толкова ръждясали бяха дисковете.накладките се бяха отбелязали върху диска и после и след няколко хиляди километра още личаха на диска..а за ауспуха да не говорим..направо не го познах..а преди това си бе супер готин и лъскав

          Коментар


          • #20
            До: Спирачните дискове

            Първоначално публикуван от SIRIUS Преглед на мнение
            Izvinqvam se za kirilicata.

            Pri nujnite usloviq vsi4ko ryjdqsva. Poglednete na vsi4ki poizostaveni zaebani koli diskovete ima sa kafqvi. Az sa na prdi6niq mi motor, edna pistova aprilia RS, ne q karah 2 sedmici i po diskovete osobeno zadniq 6toto predniq be6e omaslen, nqma6e lyskavo mestence.
            Автомобилните дискове са чугунени, при тях е неизбежно.
            Иво Георгиев
            Gworkshop

            Коментар


            • #21
              До: Спирачните дискове

              Е и при моторите ми същото ставаше, така че...
              [img]http://images26.snimka.bg/005951842.jpg[/img]

              Коментар


              • #22
                До: Спирачните дискове

                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                Гледам тука доста изказвания, но ми трябва някой дето е учил много химия, ама не от тази в училище. Всичко друго са предположения

                Щом смятате че дисковете изобщо не ръждясват, защо тогава се препоръчва след миене на мотора да се покара малко с натискане на спирачките с цел да се подсушат
                Приятелю работил съм 2 години във фабрика в която произвеждахме колбасарски машини само от неръждаема стомана и не ми трябва да съм учил химия за да знам ,че няма неръждавейка която да ръждясва ама малко. Що се отнася за предположенията за които говориш, сменил съм стотици спирачни дискове и накладки на всякъкви автомобили и затова съм сигурен че във феродото има метални частици които ръждясват.
                Стефан Дянков

                Коментар


                • #23
                  До: Изработка на спирачни дискове

                  Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                  ...ръждиви накладки... Доколкото знам в състава на материала на накладките не влиза желязо.
                  Ето това е ръждива накладка И именно те са причината да ръждясват неръждаемите дискове.
                  Прикачени файлове
                  Стефан Дянков

                  Коментар


                  • #24
                    До: Изработка на спирачни дискове

                    Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                    Ето това е ръждива накладка И именно те са причината да ръждясват неръждаемите дискове.
                    Това са износени до дупка накладки от автомобил. Тука си говорим за мотори.

                    Няма смисъл да ме убеждаваш в нещо което смяташ , че е така само на базата на практическия ти опит и умозаключения.
                    Това, че в състава на накладките има малко желязо е ясно, обаче това не е причината да ръждясва диска От какъв материал са стандартните дискове на автомобилите според теб?
                    Последно редактирано от Димитър; 24-10-07, 07:58.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #25
                      До: Спирачните дискове

                      Тия накладки са толкова "износени до дупка" че феродото е по-дебело от желязната планка, на която е залепено !
                      Обаче спора наистина е безсмислен вече! Не бих се наел да твърдя че дисковете на Димитър или на който и да е друг, са неръждаеми, или пък ръждаеми! Обаче убедено твърдя че НА МОЯ мотор дисковете СА НЕРЪЖДАЕМИ, и след като производителя ги е направил такива, значи такива трябва да бъдат! Защото всички световни производители на накладки се съобразяват с материала, от който се правят оригиналните дискове, произвеждайки накладки за определен модел мотоциклет (няма да обяснявам защо, че ще стане дълга та широка)!
                      А ако сега някой вземе да ми спори и да ме убеждава че дисковете на моя мотор са от ръждаема стомана, просто ще му предложа да докаже твърденията си, като в не толкова далечно бъдеще, ще му предоставя и възможност, изпращайки му стария ми, заден, спирачен диск (предстои ми и без това смяна след около месец - два)! Много ще ми е интересно как ще го накара да ръждяса без да използва концентрирани окислители (киселини), пък ако ще и да го зарови на двора си и да ходи всеки ден да го препикава, или да накара котката си да го препикава (тя комшийската котка го препикава през ден - два, вече 3 години, ама не е ръждясал още)!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Спирачните дискове

                        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                        Тия накладки са толкова "износени до дупка" че феродото е по-дебело от желязната планка, на която е залепено ....
                        Мда Грешката е моя - изобщо не погледнах втората и третата снимка.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          До: Спирачните дискове

                          ..тя голяма дискусия стана..
                          -не знам вашите дискове..на моите мотори обаче ръждясват..а досега мотор нямам на който да съм сменял дисковете..всички са си със оригинални..верно ..не ръждясват чак така като примерно обикновенно желязо..но ..ръждясват си..особенно ако не го караш мотора и стои на открито
                          преди време така оставих едно сузуки имах..250 2 тактово2000 година бе модел -тогава бе на 3 години..та оставих го на една автокъща да го продават докъто аз съм на море...като се върнах
                          -едва го познах..от слънцето и дъжда се бе състарило със....години от лъскавия запазен мотор който оставих нямаше и помен..пластмасите и седалката бяха позагоряли от слънцето и изветлели а дисковете и ауспуха се бяха нацъфкали с ръжда...след като го покарах малко и го позабърсах..възвърна що годе вида си но...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Спирачните дискове

                            и аз съм виждал някакви наченки на окис но не е типичната ръжда от стоманени изделия, нещо много леко е само на повърхностния слой
                            виждал съм от тия мотори където ги внасят от япония и стоят по пристанищата на супер влажен и солен въздух сигурно, има много други части които са адски ръждиви едва ли не наядени от ръжда а дисковете съвсем леко само горния слой и точно за 5 спирания със спирачката светват като нови
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              До: Спирачните дискове

                              Да точен пример за ръждясването на дисковете е вносът на мотори от Япония. Ако подложим дисковете на определени условия ръждясват не ами ръждясват. Когато првихме с Митков и Пенев похода до морето и на тримата ни бяха ръждясали дисковете след това. Пък така ли не се улучи поне на един от тримата мотора да беше с оригинални дискове .
                              До sl.daskalov, закарай си моторчето до морето, карай цял ден по плажа, след това без да го миеш го остави един два дни, и след това пиши тука в какво състояние ти е диска.
                              Иво Георгиев
                              Gworkshop

                              Коментар


                              • #30
                                До: Спирачните дискове

                                Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                                Да точен пример за ръждясването на дисковете е вносът на мотори от Япония. Ако подложим дисковете на определени условия ръждясват не ами ръждясват. Когато првихме с Митков и Пенев похода до морето и на тримата ни бяха ръждясали дисковете след това. Пък така ли не се улучи поне на един от тримата мотора да беше с оригинални дискове .
                                До sl.daskalov, закарай си моторчето до морето, карай цял ден по плажа, след това без да го миеш го остави един два дни, и след това пиши тука в какво състояние ти е диска.
                                Бях решил да не пиша повече в тази тема, ама понеже се обръщаш лично към мене, та ще ти отговоря! Аз в предишния си пост написах че скоро (до месец - два) ми предстои смяна на задния диск! Та ако държиш ти или някой друг да доказва на някого нещо, мога да изпратя стария си диск и да идете и да го плацикате в морето или където си искате, пък после да напишете какъв е резултата! Че и без това морето ми идва далечко, пък и нямам желание да се занимавам, пък на тебе ти е по-близичко морето та ако имаш желание занимай се ти!
                                Обаче като приключиш с експериментите да си ми върнеш диска, ей , че той стар стар ама може да дойде ред пак да свърши работа някъде !

                                П.П. Наистина няма метал, който да не се окислява изобщо но за някои са нужни доста специални условия! Спора в тази тема започна от въпроса дали е нормално спирачните дискове на моторите да ръждясват при нормална експлоатация, и стигнахме до каране в морска вода!!! Е мотора да не е джет я? Пък странно защо докато живеех във Варна не съм забелязал моторите там (тия дето се карат по улиците а не по плажа) да са масово с ръждиви дискове! Де да знам, може пък напоследък климата да се е променил драстично по нашето черноморие!
                                Последно редактирано от sl.daskalov; 24-10-07, 23:13.
                                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X