Ако имаш сериозен стаж като моторист , става.
Ама ако още се чудиш кое е съединитела и кое спирачката , се огледай
за нещо по слабо.
KMX , KDX, MTX .. попрочети още малко във форума и всичко ще ти се
изясни
около 90 . Дали са издражливи чупат ли се, добри ли са за офф ролд и друга полезна информаця.
Около 90 са издържливи. Ако не ще да се чупи напъни го. Ако се счупи - значи и без тва му е дошло времето. За офроуд са направени даже. Друго полезно .... мийте си зъбите вечер - предпазвало от кариес разправят
понеже мисля текав да зема и да питам дали е добар
А това какво значи?
Аз го разбирам че искаш да го караш
Пък за информация имаш на раположение световната мрежа - чети Като не разбираш нещо от прочетеното тогава питай. Иначе на всички им е омръзнало да обясняват и сме останали само аз и митков, но скоро спирам да отговарям и ще трия яко въпроси от сорта "мишелин хубави гуми ли са?"
п.с. Цецко стегни малко бандата ти поне вече имаш опит с форума/и
Това е мнОоого трудно , да не кажа невъзможно
ПП Веско , даи за начало да почнеш с нещо като ДТ 125 или КМХ 125 или ДР 125 и тн. , пък като събереш опит и контузии сам ще си направиш извода дали ти трябва по голям мотор и то чист крос , от клипчета и наблюденя е много лесно , но чак когато се качиш на един от тези Дзверове ще разбереш , че не е толкова розаво колкото изглежда ... не си мисли , че като си подкарал мотор със скорости ще може да караш всичко на две колела При пълния крос вибрациите в кормилото са страхотни и ще се вцепениш само като му поддадеш гас на място и са твърде изморителни за по-дълги преходи ( поне от мое наблюбение ) ... по-добре се разрови в темата "Какво ендуро да избера" ( http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7960 ) и тогава задаваи конкретни въпроси .
Е аз не зная за какво ти е точно този мотор , но мисля че няма да ходиш само по мото крос писти
е вече ме убедихте нарочно че сиземем!!! текав па да види ме!!!
ХаХаХа нарочно пък ще си всемеш,ми вземи си едва ли някой от форума ще го е грижа като си направиш някаква сериозна травма (не ти го пожелавам де) хората просто ти казват какво ще е по-добре за теб,пък ти си прави изводи сам,давал съм ти кръгче и си виждал какво е,ако си мислиш че можеш да го караш (Доминатора) грешиш,гледал съм ви с Мимо как го подкарахте,е това мога да ви кажа че ще ти е 3 да не кажа 4 пъти по-трудно от доминатора,защото все пак има вибрации в кормилото както каза Цецо,пък и как му пипнеш газта се вдига на задна гума,а и по нивата,гората и т.н не е като на път и помни че какъвто и мотор да си вземеш не си мисли че можеш да го караш,мислиш ли си че си перфектен то ще падаш много,защото като ти дойде достатъчно самочувствие (Като на Цецо) и си мислиш че ще можеш всичко и просто няма да има много добър изход от тази ситуация,взимай пример от мен,аз от както съм си взел мотор всеки ден почти съм го карал и пак не претендирам че мога да карам хубаво сам си направи извадка от нашите постове какъв мотор да си купиш,а и мисля че от Симсон на ЮЗ 250 си е самоубийство Нищо лично,просто такова мнение имам
[B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
[B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
[IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]
Айде сега, вие го върнахте във 3-та глуха момчето 250 е много, но 125 ще може да кара, особено ако е по-едър. Накой кх 125 ще е добро начало. Трябва внаги да се внимава с газта и да не се подценява машината (както забелязвам има склонност Веско). И най-важното - екиипровка!! Защото като ви гледам май в цялата група нямате нито един подходящо екипиран.
Коментар